Jelenlegi hely

Elővasárnapi csemege: Így készült a DOOM

Utolsó bejegyzés

Elővasárnapi csemege: Így készült a DOOM
Beindulni látszik a Gamespottól néhány hónapja lelépett Danny O'Dwyer új, crowdfundingból összerakott Youtube-csatornája, a Noclip. O'Dwyer korábbi műsorához, a The Pointhoz hasonlóan igényes, okos, az ott tapasztaltnál azonban jóval mélyebb dokumentumfilmekre lehet számítani tartalomban, és ez most, a 90 percre rúgó DOOM-werk esetében is így van. A 2016-os játék bemutatása mellett nem marad el a törölt Doom 4-project sem, sőt, utóbbit végre mozgásban is láthatjuk... hogy aztán nyugodtan konstatálhassuk: nem kár érte.

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=PS6SBnccxMArwurl=https://www.youtube.com...
Szerkesztette: Doom - 2016 dec 14


Valami díjat ennek a Hugónak!

ibi amentia latet



Dizájnerként vagy stand up-ban? :D Nekem egyébként baromi vicces az, hogy úgy tűnik, pont az az ember "érti" igazán a Doomot, aki kívülről jött az idhez azok helyett, akik már a születésénél is ott voltak. Annyira egyértelmű dolgokat mond, hogy innen visszanézve a Call of Doomnak már a létezése is abszurdnak tűnik. Nem értem, hogy egy adag legendás fejlesztő évjárattól függetlenül hogyan bízhat ennyire kevéssé abban, ami sikeressé tette őket. Rohadt nagy szükségük volt már egy Hugo Martinra, aki képes azt mondani, hogy "srácok, a Doom kurva jó, a fenéba a CoD-dal."

A másik, ami nagyon furcsa volt, hogy az elején az id egyáltalán nem akart metált a játékba. Biztos vagyok abban, hogy egy tisztán elektronikus soundtrack is elég jó lett volna Mick Gordontól, de hiába van csak kb. 15%-nyi metál a játékban, akkor is attól a 15%-tól harap az anyag, és az rakja bele a kenőanyagot is ahhoz, hogy tényleg Doomnak érezd. Durva, hogy ez csak a 2015-ös E3 után ütött szöget a fejükbe.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



vicces az, hogy úgy tűnik, pont az az ember "érti" igazán a Doomot, aki kívülről jött az idhez azok helyett, akik már a születésénél is ott voltak

szerintem épp ez volt a bajuk, hogy besavanyodott már a gondolkodásuk és kellett egy kis friss vér a gépezetbe.
nekem tetszettek a robocop referenciák nagyon. nem is gondoltam volna, de ahogy elmondogatta elég nyilván való lett az analógia :)
jófej csóka.
még a multiplayert kéne gatyába rázni (coop is jó lenne, de a pálya szerkezetek miatt szerintem ez most nem nagyon tudna itt működni sajna :S )

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



szerintem épp ez volt a bajuk, hogy besavanyodott már a gondolkodásuk és kellett egy kis friss vér a gépezetbe.

Nem is csak erről van szó szerintem, hanem inkább arról, hogy valahogy manapság egyre kevésbé bíznak a régi, de bevált dolgokban a fejlesztők.

Mi értelme van a Bioshock Infinite-ben a két fegyveres limitnek, ha egyszer fejlesztgetni is tudod a fegyóidat? Onnantól hogy ápgrédeled, az ellen is csak fejlesztett fegyvereket fog eldobálni? Melyik univerzumban nem hülyeség ez? A Duke Nukem Foreverbe minek kellett ugyanez a két fegyveres megoldás, amikor az arzenál egy jelentős része nem szuperhasznos, hanem olyan poén fegyverekből áll, mint a freezer meg a shrink ray? Hogy a játékos ezeket ne tudja kihasználni, hanem egyik slotban a shotgunt, a másikban meg a rakétavetőt tartsa meg? A játék elején megkapod Duke arany desert eagle-jét... hogy aztán eldobd egy jobb fegyverért, és utána ha felveszel egy másik pisztolyt, az már csak egy szürke unalombomba lesz a frankó arany dizájn helyett. Miért? :D A RAGE-ből ugyanilyen értelmetlenségeket tudnék anekdotázni, de a lényeget ebből is érzed: nem azért vannak ilyen elemek ezekben a játékokban, mert értelmük van, hanem mert abban a másikban is ez volt, amiből sok millió darab ment el. Az id idén kb. úgy csinálta meg az év játékát meg az utóbbi kb. 10 év legjobb FPS-ét, hogy nem rakott bele olyan dolgokat, amiknek a játékon belül nincs értelmük. :D Egyáltalán nem nagy mutatvány, csak a többiek még idáig (vagyis a "logikus minimumig") sem mernek elmenni. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



én a besavanyodott gondolkodáson pont ezt értettem :)
azt nem értem, hogy akkor a multiplayert hogy sikerült így mellé kalibrálniuk? (loadout sytem pl)
mintha két különböző játék lenne

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!