Jelenlegi hely

Topikok

2019.01.23 - 14:53,sze Moziguru HQ Kosztümös drámák

Csak, hogy ne a Ki milyen filmet látott topikot offoljuk agyon.

2019.01.23 - 14:53,sze Moziguru HQ Akciófilmek

Kellett ide már egy ilyen.

2019.01.17 - 20:45,cs Hírek Mortal Kombat 11 trélercunami

A Netherrealm Studios a mai napon bemutatta a Mortal Kombat tizenegyedik (ha a spinoffokat is számoljuk, akkor egyébként sokkal többedik) etapját, így érkezett is a játékból egy kellemes gameplay reveal előzetes... meg még négy tréler. Végezzük ki őket!

Mortal Kombat 11 – Official Gameplay Reveal Trailer Inditás gomb

Mortal Kombat 11 – Official Gameplay Reveal Trailer (00:02:13)


Mortal Kombat 11 – Official Story Prologue Trailer Inditás gomb

Mortal Kombat 11 – Official Story Prologue Trailer (00:04:31)


Mortal Kombat 11 – Official Fatalities Trailer Inditás gomb

Mortal Kombat 11 – Official Fatalities Trailer (00:01:11)


Mortal Kombat 11 – Official Sonya Blade Reveal Trailer Inditás gomb

Mortal Kombat 11 – Official Sonya Blade Reveal Trailer (00:02:52)


Mortal Kombat 11 – Official Geras Reveal Trailer Inditás gomb

Mortal Kombat 11 – Official Geras Reveal Trailer (00:02:15)

2019.01.01 - 15:23,k Általános csevejfarm BÚÉK 2019!

Mivel én mindig egy kicsit túlzásnak éreztem az ünnepek kihírezését, más meg most nem hírezte ki, így inkább nyitok topikot.

BÚÉK minden RW-lakónak!
kép:https://pbs.twimg.com/media/DvzcsaAUcAAoTlL.jpg

2018.11.25 - 13:05,v Hírek Mozgásban a Prodeus!

Nagyon úgy tűnik, hogy aranykorát éli a retró FPS: a frissen megjelent Project Warlock, a decemberben 1.0-ba lépő DUSK, valamint a jövőre befejezésre kerülő Ion Maiden és AMID EVIL mellett újabb pixelcsoda tűnt fel az alacsony felbontású láthatáron. Íme a Prodeus:

Prodeus : Reveal Trailer Inditás gomb

Prodeus : Reveal Trailer (00:01:21)


A Raven Software-ből kivált Michael Voeller és Jason Mojica (bizony, a játékot mindössze ők ketten kalapálják) első ránézésre érdekes keverékét hozták létre a réginek és az újnak. Az egyébként Unity-ben készülő lövölde nagyon sok újkori játékmechanikai elemet vonultat fel, miközben grafikailag brutálisan retró: darabos animációk, nevetségesen alacsony renderfelbontás, fél képernyőt betöltő HUD és óriási fegyvermodellek idézik fel hitelesen, milyen is volt játszani annak idején. Ezek mellett modern renderelési eljárásokat is megfigyelhetünk a világítás és az effektek terén, amitől a prezentáció körülbelül úgy néz ki, mintha valami ősöreg vason próbálnánk meg 640x480-as felbontásban futtatni a 2016-os Doomot. És az előzetesre érkező reakciók alapján valahol itt kezdődnek a problémák.

Az a helyzet ugyanis, hogy bár szeretjük a 90-es évek FPS-eit, manapság nem autentikus formában játszunk ezekkel a játékokkal: a retróhuszár is szereti, ha kellemesen nagy látótér és éles pixelek társulnak a klasszikusok mellé. A Prodeus a trélerből ítélve pont ezeket az extrákat veszi el, miközben a 2018-as fény- és effektparádé még pluszban is árt a játékmenet olvashatóságának. A fejlesztők ígérete szerint a végleges verzióban választhatunk majd különböző megjelenítési opciók közül, és én nagyon remélem, hogy ezek között a minimalistább HUD és a magasabb felbontás is szerepelni fog.

Mindezen sirámok ellenére az akció elég bombának tűnik, szóval izgatottan várom a 2019-es megjelenést. A további információkat rejtő Steam-oldal erre található.
2018.11.20 - 18:09,k Nagybetűs játékok Command & Conquer

Végre van topik, ahol várhatjuk a legújabb mobilos C&C-csodát!

Command & Conquer - Tiberium Wars Mobile (PREVIEW)
Inditás gomb

Command & Conquer - Tiberium Wars Mobile (PREVIEW) (00:01:24)

AMAZING HD gameplay:

Let's Play Command & Conquer 3: Tiberium Wars Mobile | Chapter I: Tutorial
Inditás gomb

Let's Play Command & Conquer 3: Tiberium Wars Mobile | Chapter I: Tutorial (00:31:08)

2018.11.19 - 14:26,h Hírek Black Mesa: Itt az első előzetes a Xenből!

Ma 20 éves a Half-Life első része, a jeles alkalomból pedig végre mozgásban is megcsodálhatjuk a Black Mesához készülő Xen-epizódot:

Black Mesa: Xen Trailer Inditás gomb

Black Mesa: Xen Trailer (00:01:40)


Tyű, az anyag alapján nem lehet azt mondani, hogy a fejlesztő Crowbar Collective köldöknézegetéssel töltötte volna az alapjáték Steam-premiere óta eltelt három esztendőt. Nekem tippem sincs arra, hogyan tud ilyen jól kinézni a lassan tizenötödik életévébe lépő Source-motor, de a fenomenális art designnak valószínűleg van egy kis köze hozzá. A CC jelentősen kibővítette a régi renderert is, és úgy tűnik, a Xen jóval nagyobb mértékben támaszkodik majd az új fícsörökre, mint a játék egyéb, még az eredeti Source alá tervezett részei.

Szerencsére a tréler nem fukarkodik a részletekkel (a korábbi fejlesztői naplók alapján a Xen összes pályája képviselteti magát), így az is hamar egyértelművé válik belőle, hogy a csapat milyen jelentős változásokat eszközölt az 1998-as kampányon. Az emlékezetesebb elemek megmaradtak ugyan, így egy snitt erejéig láthatjuk Nihilanthot, ahogyan a Gonarch-kal is újra szembe kell szállnunk majd, de minden más tekintetben csak apró vizuális motívumok köszönnek vissza a forrásból.

És hogy mikor játszhatunk végre mindezzel? A kísérőszöveg szerint 2019. második negyedévében, de a Crowbar Collective eddigi pályfutását elnézve ezt már le sem merem írni.

Thx, Joda!
2018.11.15 - 01:41,cs Hírek Command & Conquer: Tiberian Dawn és Red Alert remasterek a láthatáron

Amikor az EA idén bejelentette a Command & Conquer: Rivals című mobilos játékot, a BlizzConra látogató Diablo-rajongókhoz hasonlóan a C&C-fanokban is felmerült az áprilisi tréfa lehetősége. Fekete nap volt az a franchise történetében, annyira, hogy a felháborodást követően az EA gyorsan meg is erősítette: remasterek formájában PC-re is jön egy adag régi-új C&C. Az akkori ötletelés után a cég ma végre egy hivatalos bejelentéssel ismerte el a projectek létét, mely szerint a Tiberian Dawn (a "C&C1") és a Red Alert újrázására számíthatunk hamarosan.
 

Őszintén szólva ez önmagában még nem lenne örömteli hír, hiszen az EA mostani megítélése és a C&C4: Tiberian Twilight rossz emléke még a leglelkesebb RTS-rajongót is megtorpanásra készteti, de várjatok, most jön az érdekes rész! Az EA ugyanis nem egyik belső stúdióját bízta meg a játékok elkészítésével, hanem ehelyett igazán értő kezeknek adta át a munka legjavát: a Petroglyph Games fejleszti mindkét programot! És hogy kikből áll a Petroglyph Games? A Las Vegas-i stúdiót a C&C franchise-t megálmodó Westwood Studios tagjai hozták létre még 2003-ban, nem sokkal a Westwood megszűnése után.

A srácok azóta is főleg stratégiai játékok fejlesztésével töltötték az idejüket, többek között a Star Wars: Empire at War, a Universe at War és a Grey Goo fűződik a nevükhöz. Bár ezek a címek a Command & Conquer sikerét már megközelíteni sem tudták, a Universe at Wart és a Grey Goo-t én simán méltó szellemi örökösökként tartom számon, mérsékelt sikerüket pedig a megváltozott piaci körülmények számlájára írom.

Megjelenési dátumról még szó nincs a bejelentésben, hiszen a fejlesztés csak most kezdődik, de a korábbi híresztelések alapján a Tiberian Dawn 25. születésnapján, vagyis 2020-ban számíthatunk a C&C visszatérésére. Azért a zeneszerző kilétét már borítékolhatjuk:

Look Who’s Coming Back for the Command & Conquer Remasters Inditás gomb

Look Who’s Coming Back for the Command & Conquer Remasters (00:00:56)


A C&C tehát hazatért, és bár egyáltalán nem a szívem csücske az EA, úgy érzem, ezért a döntésért most hálásak lehetünk a nyomorultaknak. :)
2018.10.31 - 00:33,sze Moziguru HQ Horror topik!

Trick or Treat!!
Inditás gomb

Trick or Treat!! (00:00:11)

Október vége van, most kell horrorfilmet nézni! Senki se felejtse el megosztani a kedvenceit!

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!