Jelenlegi hely

Mortal Kombat 11 trélercunami

Utolsó bejegyzés

Mortal Kombat 11 trélercunami
A Netherrealm Studios a mai napon bemutatta a Mortal Kombat tizenegyedik (ha a spinoffokat is számoljuk, akkor egyébként sokkal többedik) etapját, így érkezett is a játékból egy kellemes gameplay reveal előzetes... meg még négy tréler. Végezzük ki őket!

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Ve9k3IiFu88
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=-fJ69JHA7M4
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=XUi9C2uKM6o
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Vn1K95JEXN0
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=mGriZJq7nKg


fel nem tudom fogni, mi a jó ebben. MK9-től grafikán kívül mégis miben nyújt ez többet vagy mást? De a túl jó graf nem is áll jól a zsanrának...



A lényeg, hogy Skarlet is back! We back!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=scdyBVQ60Gw

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Kíváncsi vagyok, milyen lesz ez, mert úgy tűnik, hogy megint érdekeseket újítanak:

- Karaktervariációk vannak megint, az fasza is, nagyon jó volt szórakozni velük az MKX-ben
- Úgy tűnik, futás az nem lesz, aminek én tökre örülök, mert az MKX-ben elbaszta a futás a zoner karaktereket
- Kétféle meter van, egy "attack" meg egy "defense"?
- Nincs x-ray, helyette fatal blow lesz, ami a HP értékétől függ, nem a metertől. Okay.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Particle/fluid fizika kifejezetten jobb lett a 10-hez kepest, ott impressziv a munka amit belevittek. Grafika is latvanyosan javult. Animaciok kb ugyanazon a szinten vannak mint az utolso ketto reszt.

Mechanika szinten ahogy kivettem kb ugyanott vagyunk mint a 10-ben, de a "flawless block", ami elosegiti a counter attack-ot, az okos fejlesztes.

A "street-fighteres, elore leanimalt" jatekot tovabb lassito, jatekmenetbol kizokkento, power attackok tovabbra sem a jatekba valoak (vagyis gyengitik az elmenyt, mintsem fokoznak a feszultseget), ugyanugy mintsem a rap-zene, de whatever persze.

szerk:

Úgy tűnik, futás az nem lesz

na, meg egy ugy fest, amit elbasztak a 11-ben es lassitja, nubfriendly-siti a jatekmenetet.

aminek én tökre örülök, mert az MKX-ben elbaszta a futás a zoner karaktereket

mert a jatek arrol szol hogy messzirol spammeljuk a projektileket, mintsem testkozelbe erve pufolni egymast. A zoning csak kisegites kell legyen ha epp tavol vagy egy ket cheap shot-ra, amig ossze nem durrantok megint, de nem aktiv, egesz partyn keresztuli tamadasmodnak.

A zoning az mindig masodlagos taktikai fegyver, mint a kard a csatateren a lofegyverek mellett. Tipikusan sohasem veszi elo a katona, de ha okosan hasznalod egy adott pillanatban, akkor jol johet extra edge es felulkerekedes elereseben.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



A "street-fighteres, elore leanimalt" jatekot tovabb lassito, jatekmenetbol kizokkento, power attackok tovabbra sem a jatekba valoak

Hát majd kiderül, itt mi lesz, de ez a fatal blow furának tűnik. Oké, a Street Fighterben lévő ultra kombók és a korábbi MK-k x-ray támadásai is azt a célt szolgálták, hogy az új játékos egy kicsit könnyebben jusson el a jó sebzésig, de azért ki voltak azok balanszolva. Maximális metert kellett építeni hozzájuk ugyanis, és oké, hogy eredményesen lehet azzal is metert gyűjteni, ha simán csak püfölnek, de nem noob szinten egyszerűen pazarlás x-ray-re eldurrantani a metert.

Ez, hogy "leverték a HP-mat a földbe, szóval üthetek egy nagyot" első blikkre butábbnak tűnik annál sokkal.

na, meg egy ugy fest, amit elbasztak a 11-ben es lassitja, nubfriendly-siti a jatekmenetet.

Akkor ezen logika szerint a Street Fighter a legbarátibb játék, mert abban sosem volt futás. :D Nem erről van szó, hanem arról, hogy ha van dash (és van), akkor a futás nem igazán működik. Ugye a régi játékokban nem volt dash, szóval meg lehetett oldani egy run gombbal a dolgot és kész (mondjuk az se volt valami jó így visszagondolva), de az MKX-ben már három inputos gombkombinációval lehet előhozni, ami elég fos, főleg akkor, ha kombó közben kell használnod. És akkor megpróbálták kibalanszolni is a dash-sel együtt úgy, hogy kaptál stamina metert, ami a futást is limitálta, meg a dashelést is. Nem működött jól, semmi helye nincs a játékban.

A zoning az mindig masodlagos taktikai fegyver, mint a kard a csatateren a lofegyverek mellett.

Ez meg így baromság, mert minden modern verekedős játékban vannak olyan karakterek, amik a zoningra mennek rá, ahogyan pl. charge karakterek is szoktak lenni. A zónázás nem a spammelésről szól (persze ha téged meg lehet verni azzal is, akkor neked arról fog szólni), hanem a távolsági támadások olyan kombinációjáról, ami előkészíthet egy jó kombót vagy sakkban tarthatja az ellenfelet.

Ez tök jól is működött az MK9-ben Kenshivel, Freddy-vel és Skarlettel, de az MKX-ben már Kenshi volt az egyik legszarabb karakter szimplán azért, mert a roster jelentős része a pofájába tudott futni. Nem kell futás egy olyan játékba, ahol a karakterek jelentős része egyébként is tud teleportálni.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Egyébként a fenti fikázásom ellenére az MKX egy sokkal jobban összerakott játék volt a kilencedik részhez képest, csak az évek alatt elég alaposan kiderült, hogy volt benne néhány javíthatatlan hiba, pl. a futás és az, hogy a karakterek tele voltak beépített mixup kombókkal. Kétszer újrabalanszolták a játékot, de ezeknek a problémáknak nem sikerült kihúzni a méregfogát, szóval ha legalább a futástól megszabadulnánk megint, már az is fasza lenne.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Hát majd kiderül, itt mi lesz, de ez a fatal blow furának tűnik. Oké, a Street Fighterben lévő ultra kombók és a korábbi MK-k x-ray támadásai is azt a célt szolgálták, hogy az új játékos egy kicsit könnyebben jusson el a jó sebzésig, de azért ki voltak azok balanszolva. Maximális metert kellett építeni hozzájuk ugyanis, és oké, hogy eredményesen lehet azzal is metert gyűjteni, ha simán csak püfölnek, de nem noob szinten egyszerűen pazarlás x-ray-re eldurrantani a metert.

Ez, hogy "leverték a HP-mat a földbe, szóval üthetek egy nagyot" első blikkre butábbnak tűnik annál sokkal.

nem a potencialis nagy sebzes lehetosege ellen vagyok, mint kontra valasz visszajonni egy nagyon veresegesnek tuni szitubol. De ne tartson semennyivel sem tovabb mint egy sima gyors utes/rugas. A problemam a megvalositassal, hogy maximalisan diszoriental (kizokkent a 2D kameraallasbol es porgeti, forgatja a vilagot hogy "flashybbnek es kulabbnak tunjon") es kilendit a meccs alatti idegtepi fokuszbol, ami normalis esetben folyamatosan ott van, mivel nem tudok mikor es mit fog epp lepni az ellen amire azonnal reagalnod kell.

Egy resze a jo pszichologiai taktikanak hogy idegileg kikeszited az ellent mert nem birja mar cernaval, igy leljebb ad a vedelmebol, amit igy kihasznalva elonyt tudsz szerezniu. Ezekben a hosszan tarto, elore megrenzezett meccs kozbeni animaciok meg ad par masodpercet megpihenni, ami csokkenti az eselyedet hogy pszichologiailag sikeresen ki tudd farasztani a masikat.

Akkor ezen logika szerint a Street Fighter a legbarátibb játék, mert abban sosem volt futás. :D Nem erről van szó, hanem arról, hogy ha van dash (és van), akkor a futás nem igazán működik. Ugye a régi játékokban nem volt dash, szóval meg lehetett oldani egy run gombbal a dolgot és kész (mondjuk az se volt valami jó így visszagondolva), de az MKX-ben már három inputos gombkombinációval lehet előhozni, ami elég fos, főleg akkor, ha kombó közben kell használnod. És akkor megpróbálták kibalanszolni is a dash-sel együtt úgy, hogy kaptál stamina metert, ami a futást is limitálta, meg a dashelést is. Nem működött jól, semmi helye nincs a játékban.

A dash az "shitty futas" lenyegeben, azaz egy szarabbul kihozott verzio. Az rossz megoldas hogy nehezen, pl 3 gombbal erheto el csak, es a mk3 vagy 4-ben pl teljesen konnyen es effektiven lehetett hasznalni, egyetlen gombbal.

A futas lenyege pont az, hogy barmikor be tudj torni a tavolrol tamado ellen particle-jei koze, es buntesd erte. De ugyanakkor ha sikertelennek iteled meg a tamadast, akkor le is tudd allitani egy jol iranyzott blockinggal az egeszet, amig ujra biztonsagosnak nem iteled meg a helyzetet. A dashnek ugyanez lenne a lenyege, de az csak bizonyos tavolsagig hat, azon felul ha eszreveszi az ellen hogy dasholsz, szinte allandoan elonyfolenybe lehet a particle-jeivel.

Szoval a projectile tamadas egy high risk, high reward kell legyen minden esetben, nem pedig low risk, high reward, ha elegendoen messze van toled az ellen.

Futas nagyszeru mechanika betorni egy tul hosszura nyult rugas vagy meginditott, es idoben eszrevett uppercut vagy specialis tamaadasba is.

A teleportacio teljesen manipulalhatatlan, attol a pillanattol kezdve hogy meginditottad, igy nem valtja ki a futast. Ha eszreveszi az ellen hogy teleportalsz, akkor nem gondolhatod meg magad hogy "oh shit inkabb megse, valtok masik taktikara", hanem vegig kell hogy szenvedd az animaciot. Nem mellesleg, hogy sokkal lassabb, igy kiszamithatobb is.

Ez meg így baromság, mert minden modern verekedős játékban vannak olyan karakterek, amik a zoningra mennek rá, ahogyan pl. charge karakterek is szoktak lenni. A zónázás nem a spammelésről szól (persze ha téged meg lehet verni azzal is, akkor neked arról fog szólni), hanem a távolsági támadások olyan kombinációjáról, ami előkészíthet egy jó kombót vagy sakkban tarthatja az ellenfelet.

Ez tök jól is működött az MK9-ben Kenshivel, Freddy-vel és Skarlettel, de az MKX-ben már Kenshi volt az egyik legszarabb karakter szimplán azért, mert a roster jelentős része a pofájába tudott futni. Nem kell futás egy olyan játékba, ahol a karakterek jelentős része egyébként is tud teleportálni.

I disagree. Egy jol megoldott verekedos jatekban nincs karakter ami zonazasra epit. Minden karakter kisezernyi testkozeli taktikara kell epitsen, es a jatekmechanika is azt kellene hogy szorgalmazza, mert ott hozod ki a legtobbet az osszes mechanikabol aktivan: throwing jol kihasznalva, blokkolas, futas, kisezernyi utes es rugas kombinaciok, stb stb.

Amint atmeny zonazasba, kidobsz egy csomo aktivan jatekot befolyasolo mechanikat, es csak attersz projektilek cserelgetresere, karakter pozicionalalasra, es blokkolasra.

Kenshi es hasonlo karakterek egyszeruen szarul felepitettek es atgondoltak igy, mivel arra alapoznak hogy ugymond "zonazo" karakterek, egy olyan jatekmechanikaban ahol testkozelsegre van felepitve a szabalyok es jatekmechanika zome.

Ha nem lenne throw a jatekban, talan valamilyen szinten megertenem a letjogosultsagat egy zoner karinak. De amig core mechanika a throw, a blockinkgot nagyon kemenyen megbunteto kontra, addig a zoner kari bazira lepeselonyben van elegendo tavolsagban, es effektiv blokkolassal.

A throwingban pont az a lenyeg, hogy bazira kozel kell kerulj es jol kell idozits hogy effektiven mukodjon. Es lebeszeli a masikat az aktiv blokkolasbol, kenyszeritve hogy inkabb tamadassal haritson, mert ha nem ugy tesz, rafazhat, ami nyitasra kenyszeriti a zarkozas helyett egyuttal ugye.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Hát, akkor szomorú leszel, mert így elnézve most streamen Skarletet, zoning is back! :D

Egyébként általában azok nem szokták szeretni a zónázó karakterek elleni harcot, akik rosszak pozícionálásban, just sayin'. Kurva nehéz jól zónázni.

SHE'S BACK!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=-hH0o6jKG74

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Egyébként általában azok nem szokták szeretni a zónázó karakterek elleni harcot, akik rosszak pozícionálásban, just sayin'. Kurva nehéz jól zónázni.

throwing core mechanika ki van dobva zonazasban, a jatek igy broken ha tul tavol kerulnek a karakterek egymastol, a zonazo javara.

Tudom hogy pozicionalni baromi nehez, de ugyanugy nehez testkozelbol is nagyon ugyenes pozicionalnod magad. Csak mig a testkozeli pozicionalassal minden jatekmechanika aktivan a talcan van es igy ez erdekesse teszi a szitut, a zonazassal ki van dobva a trowing, egyik alappilere a jatekmechanikanak, igy felboritva az egesz.

Raadasul a futas is ki van veve, kemenyen atbillentve a balanszot a zoningosoknak a javara. Ha tavolsagi es lovesektol szaladgalo jatekot akarok jatszani akkor Unreal Tournamentet vagy Quake-et nyomok, nem egy martial arts bunyos jatekot. :)

Hát, akkor szomorú leszel, mert így elnézve most streamen Skarletet, zoning is back! :D

nem szomorkodok en ugyan, csak nemes egyszeruseggel nem adok penzt erte, ha szarnak es rosszul atgondoltnak itelem meg a jatekmechanikat.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Elég tetszetős, egyedül az arcok rontanak nagyon az összképen szerintem.
Lehet elhangzott már, de akkor nem xray izék lesznek, hanem automatán beadja majd nagyobb sebzéseknél ezeket a szkriptelt muviütéseket? :D
Ezek ellen lehet védekezni? Nem nagyon láttam a videóban, csak, hogy mindenki kapja a hitet.
10-el pár kört nyomtam, de meguntam hamar. Ezt is kipróbálom majd hátha.



Git gud.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



I am gud.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Ezek ellen lehet védekezni?

Ha meginditottak akkor nem. Nezed az elore scriptelt mozifilmet, majd ha letelt a masfel ora, folytatjatok a meccset.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Persze, ugyanúgy ki lehet majd őket blokkolni vagy máshogyan elkerülni.

Ami így elsőre jónak tűnik ebben az új izében, hogy most biztosan tudod majd, mikor kell számítanod ezekre a támadásokra, szóval jobban fel lehet ellenük készülni + a menet végén nullázódik automatikusan. Meglátjuk majd a gyakorlatban.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



és egy game alatt, egyszer lehet elsütni. ha kivédi az ellen, akkor cd után újra lehet próbálni

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Há, ez nagyon jó, projectile-okat is lehet majd flawless blokkolni, és range-ből is lehet majd nagyokat ütni + a kombókat nerfelték, szóval több apró "ütközet" lesz egy-egy menet alatt is. Taktikusabb MK (elsőre ilyen "medium range Killer Instinct" :D), I like.

Szerk: Kár, hogy a prók közül senki sem játszott Sub-Zeróval, pedig kíváncsi lettem volna rá.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Nem tudok ki ez a Skarlet meg miert nagy szam, hogy "back", de kurva jo ez a gameplay. :D Igaz mindig is csak koca mk jatekos voltam, a 8 ota nem is jatszottam egyikkel se. Regen meg az mk2 porgott kurva sokat haverokkal amigan. (meg leirni is fajdalmasan oregen hat, de soha nem fogom elfelejteni, hogy a fatalitykhez midgame lemezt kellett cserelni... :D)

btw a menet kozbeni amortizaciot kivettek a jatekbol vagy csak sokkal kevesbe eszrevehetobb mint anno a 8ban volt? Latszatra alig serulnek. =\



Latszatra alig serulnek.

jaja, ez nekem is feltűnt. meg először az, hogy megint túl szabályosak a karakterek. mondjuk egy szonjánál oké, de baraka mondjuk kaphatna egy kis deformitást. úgy néz ki mintha most jött volna a fogorvostól.
aztán elintéztem azzal, hogy biztos azért mert menet közben majd szépen leépülnek. de néhány vérpacán kívül nem nagyon láttam mást. ennél jobban az mk9 is jobban csorbította a harcosokat.

én ezt most még a "béta" verzió számlájára írom

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Nem tudok ki ez a Skarlet meg miert nagy szam, hogy "back"

Skarlet eredetileg egy "hoax", urban legend volt a Mortal Kombat 2 idején: elterjedt az a pletyka, hogy van az MK2-ben egy titkos, vörös női nindzsa. Azt nem igazán lehet tudni, hogy mi volt a dolog valóságalapja, lehet, hogy semmi, de van egy olyan elmélet, hogy volt valami programhiba az MK2-ben, ami vörösre változtatta Kitana ruháját.

A pletyka annyira tartotta magát, hogy az MK9-be Boonék poénból beraktak egy vörös csajt a háttérbe Shao Kahn arénájában, aztán végül is megcsinálták a játékhoz DLC-karakternek is, és ő lett Skarlet. Szóval most benne először a base rosterben, ha meg szerepet kap a story mode-ban is, akkor tulajdonképpen az első hivatalos "lore-jelenését" láthatjuk majd. :D

Szerk: Ja, a poén meg az egyébként - és én ezért is imádom, mert nagyon passzol az MK-hoz -, hogy a csajt harcosok véréből rakta össze Shao Kahn egy kis mágia segítségével.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Áhá, köszi. Hát jópofa az biztos. Ez a piros Kitana legenda még rémlik is nagyon régről, de így mostmár értem akkor ki ez. :)

Közben realizáltam, hogy a 8 amivel utoljára játszottam az valójában a 9 volt szóval hülyeséget beszéltem. Az tetszik, hogy több a "cinematic" move. Viszont van egy olyan érzésem, hogy jobb lesz ezt nézni mint játszani vele, mert ugyanolyan kurva béna lennék benne mint a 9ben. :D Anno Freak hülyérevert minden egyes alkalommal mikor játszottunk. :(



Emlékeim szerint Freak hatalmas MK3 fan és az MK9-et is imádta, szóval tőle biztosan nem nehéz kikapni. Szerintem érdemes próbálkozgatni online, én se vagyok egy nagy master, de azért magadra szedsz dolgokat meg megérted a játék mélyebb működését egy idő után. Csak a practice mode-ot nem érdemes kihagyni előtte.

Én kíváncsi leszek, hogy ez el fog-e kapni vajon, mert valahogy nem látom magam előtt azt, hogy belepakolok 300 órát ebbe is. Egyrészt ott a Quake online cuccnak, másrészt meg elég alaposan kijátszottam én magamat a 9-cel meg az X-szel szerintem. Persze a story mode, a ladder meg a ki tudja milyen egyéb hülyeségek így is jó sokáig el fognak szórakoztatni szingliben.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



nekem utoljára a 4 tetszett(az volt ugye a pc-s első 3d?), meg az első kettő játéktermiről vannak jó emlékek. Aztán voltam pár hónapja egy pince játékteremben valahol a jászai környékén, talán flipperbirodalom, ahol már nem volt akkora pláne. :)



Na, közben felkerültek jó minőségben a hivatalos csatornára a sztrímes bunyók, persze ezek a leginformatívabbak:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=NPBHbj317ro

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



amúgy figyelitek scorpion variációját?
vajon csak a bemutatóra szánt easter egg vagy komoly? :D

ShowHide spoiler #

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Tegnap végignéztem a live-ot én is. Nekem ez már túl brutális - a kivégzés fokozása lépcsőnként szörnyeszt el - ami egyébként k*rvajó, csak nekem már sok kicsit. Játékmechanikailag olybá tűnt, mintha összegyúrták volna a mortalt az injustice-szal. Ami persze nem feltétlen probléma. Előre látom a mikrotranzakciós fejlődést a ruháknál/abilityknél. De ilyen világot élünk most.
Boon szerintetek nem egy vámpír? Elnézve cirka 20 éve ugyanúgy néz ki - nem öregszik :P
Storyban kíváncsi vagyok, mit hoztak ki belőle - ez az időstoppos csajszi nagyon megkavarjatja/helyrerakhatja a szálakat.
Persze ÖNMAGÁBAN a mortalsága miatt is nagyon várom, hogy játszhassak vele.



Szerintem a profil fő karaktere jelenik meg így ...ezért ha bárki belép majd az írja ki

ShowHide spoiler #


i say nope

ShowHide spoiler #

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan


ShowHide spoiler #


Lehet custom variációkat is csinálni egyébként, simán lehet, hogy az pont egy olyan.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!