Jelenlegi hely

Megszavazta a nép: Everspace betekintő

Utolsó bejegyzés

Megszavazta a nép: Everspace betekintő
Az Everspace egyelőre nem éri meg az árát, közel sem. De még a 22 eurós akciós árat sem. El lehet vele bohóckodni, meg tényleg szép, és ahhoz képest viszonylag bugmentes is, de jelen formájában totálisan játszhatatlan/élvezhetetlen hosszú távon (ez 3 órát jelent max), ugyanis teljesen kiegyensúlyozatlan, és csak a mázlifaktorról szól.
 

Elmondom mi történik a játékban:
„Megszületsz” egy pici kis alapvadászban (egyébként a teljesben is _CSAK_ három vezethető űrhajó lesz), két alapfegyverrel, 20 alaprakétával és 2 szkennerrel. Semmivel sem érdemes spórolni, ugyanis bármelyik rendszerben (értsd: akár a legelsőben is) simán betámadhat egyszerre 5-6+ vadász, és akkor game over. Egy szektor 4-5 rendszerből áll, és amennyire láttam, csak előrefele lehet menni. Ez is fura. Miért nem lehet visszafelé menni, elvégre a nehézség totál random, és az ellen sem fogy ki soha.

Na mindegy. Szóval tegyük fel, hogy helyretetted a renitenseket az első rendszerben, és találtál pár alapanyagot is. Sokáig nem érdemes lődörögni, mert hamar betalál valami fincsi kompánia, és ismét game over. Szóval 15-20 perc után ugrás a következő rendszerbe. Ha ismét mázlid volt, és viszonylag kevés ellenbe futottál bele, akkor érdemes ellőni egy szkennert, és körbelootolni. Ha van a rendszerben comm. station, akkor azt közelről be lehet hackelni, és akkor ingyen felderíti a terepet. 15-20 perc után ismét javasolt ugrani. A körbeszaglászást is módjával érdemes csinálni, mert ha egy rendszerben 5+ Okkar vagy G&B (utóbbiak elvileg szövetségesek, gyakorlatilag inkább azt mondanám, aki megtámadja őket, arra visszalőnek) vadászt kiszedünk, akkor hamar egy ellenséges csatahajó lesz a jutalmunk… Ha a szkennelés után esetleg valami semleges (sárga) bázison/hajón mutat konténert, na azt NE bántsuk, mert megorrolnak érte.
És ennyi. Ezt lehet addig folytatni, amíg bele nem szaladsz valami olyasmibe, amivel nem tudsz mit kezdeni, és game over. Az a baj, hogy nem jutalmaz eléggé a játék (pontosabban egyáltalán)  hiába irtasz végig egy szektort, és lootolsz ki mindent, ha az elhasznált cuccokat sem bírod visszakraftolni, és akkor a fejlesztésről még szó sem volt. A szektor utolsó rendszerében általában van egy jump gate, ami ingyenesen a következő szektorba visz (egyébként üzemanyag kell az ugráshoz). 

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=WlJrokiuSO4

Kilencszer futottam neki a játéknak. Volt amikor már a 2. rendszerben mk2 fegyókat találtam (amik annyival nem jobbak, mint várnád), és volt hogy mindent végigporszívózva is letolt gatyával érkeztem a kettes szektor elejére. A hármasig eddig nem jutottam el, mert idővel advanced vadászok jönnek, amik ellen esélyünk sincs.

A lootolást gyakorlatilag megölték azzal, hogy a talált fegyverek/cuccok szinte semmivel sem jobbak (már ha egyáltalán találsz), és a sok ore meg fuel és crystal alapanyaggal sem mész gyakorlatilag semmire. Igen, ha van tradeship, akkor eladhatod, de minek, mivel max. 4-5 féle alapanyagot cserélnek arra, amire ők gondolják. Tipikusan X haszontalan cuccot elcserélhetsz Y haszontalanra.
Oké, ha nem adjuk el, akkor kraftoljunk! Fejlesztheted a fegyvereket (+1-2% sok-sok és ritka cuccért  na ez nem lesz már most megmondom), vagy elhasználható cuccokat, amik szintén túl drágák. Azt hiszem elég annyit mondanom, hogy 3 óra játék alatt jött össze EGY szkenner kraftolásához szükséges alapanyag. 

Szóval úgy néz ki, ez egy lekváros a bukta. Sajnos. Ja igen, a zene katasztrofálisan rossz lett, totál nem illik ide. Remélhetőleg később jobb lesz, elvileg jövőre megjelenik, és a fejlesztők ígérnek történetet is. Hát majd meglátjuk. Később még azért előveszem, és esetleg rittyenthetek komolyabb cikket is róla, de szerintem egyelőre inkább a szóra sem érdemes kategória.

Az eredeti komment hivatkozása.
Szerkesztette: Strato - 2016 szep 20


Thx! Akkor már tuti kihagyom :(

Emellett még azt olvastam, hogy ha meghósz, rougelike-hoz szokásosan ismét szűzen-pucéran ébredsz.



Úgy rémlik, hogy a fejlesztéseid megmaradnak. Csak ezekszerint elég sokat kell grindelni minden fejlesztésért.



Perkek vannak, amik konstans bónuszt adnak.
A 9 játék alatt összejött kb 10 ezer kredit.
Ez elég mondjuk asszem kb 5 százalékkal megnövelni a HP-t, vagy a pajzsot vagy a sebzést.

Én inkább 1-1 plusz slotra használtam az egyszer használatos cuccoknak.

Szóval jó sok pénzt el lehet költeni kevés haszonnal.

De amúgy ja, halál esetén a sakktábla első mezőjéről indulsz ismét. És nincs ám save-load game...

Amúgy van benne fantázia, mert a technikai alapok megvannak... csak kérdés, merre indul innen a fejlesztés, a sok időmilliomos steam vásárlónak úgy néz ki bejön ez a grindelés az örökkévalóságig, tehát lehet ez már így fog maradni :(
Ahogy néztem pozitívnak hozták ki azt is, hogy ha van 1-2 óra szabadidejük, akkor gyorsan mennek pár "runt", azaz konkrétan tetszik nekik, hogy mindig elölről kezdik... Hát, oké... De nekem nagyon nem. Diablo az űrben. :) Csak ott jobb a loot és jobban látszik a fejlődés.

A fejlesztők egyébként megjelenéskor 40 eurós árat fognak belőni, így tervezzetek.



Viszont ha már így megszavaztátok, akkor ígérem figyelemmel követem a játék alakulását, és idővel (azaz ha úgy érzem elmozdult valamerre a fejlesztés, vagy kijött valami nagy update) majd írok egy hosszabb szösszenetet.



A fejlesztők egyébként megjelenéskor 40 eurós árat fognak belőni, így tervezzetek.

Egy nullát csippentsenek le, és talán. :D



Hát, akkor egyelőre ez nekem is ennyi. Kösz a beszámolót!



Viszont ha már így megszavaztátok, akkor ígérem figyelemmel követem a játék alakulását, és idővel (azaz ha úgy érzem elmozdult valamerre a fejlesztés, vagy kijött valami nagy update) majd írok egy hosszabb szösszenetet.

Ez egy jó gondolat. Támogatom. Köszi ezt a beszámolót is.

Ahogy néztem pozitívnak hozták ki azt is, hogy ha van 1-2 óra szabadidejük, akkor gyorsan mennek pár "runt", azaz konkrétan tetszik nekik, hogy mindig elölről kezdik... Hát, oké...

Hát, a roguelike-ok már csak ilyenek. Az, hogy van valamiféle lassú fejlődés menetről menetre, az viszonylag új irány ebben a műfajban. Mondjuk egy klasszikus roguelike-ban a loot is annyira random, hogy akár az első szinten is találhatsz nagyhatalmú ereklyét, amivel végigrombolsz 10 pályán.
Ha kicsit jobban belövik az ellenfelek nehézségét és a lootot, még az Everspace is simán lehet jobb, de attól még roguelike marad. Nem lehet, hogy te másnak akartad játszani, és azért nem tetszett?

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Ezt a nincs load-save úgy (is) kell érteni, hogy nem tudok játék közben menteni ha teljesen véletlenül más dolgom lenne játék helyett? Vagyis nem tudom később ugyanonnan folytatni? Mert az, ha meghalok és elölről kell kezdeni nekem oké, elvagyok az ilyen rouge-lite játékokkal, de ha csak simán kikapcsolom a játékot és nem tudom később onnan folytatni, az nem vicces.



Hmm, nekem valamiért pont, hogy felkeltette az érdeklődésem a beszámoló. :S

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



Strato írta:
Hát, a roguelike-ok már csak ilyenek. Az, hogy van valamiféle lassú fejlődés menetről menetre, az viszonylag új irány ebben a műfajban. Mondjuk egy klasszikus roguelike-ban a loot is annyira random, hogy akár az első szinten is találhatsz nagyhatalmú ereklyét, amivel végigrombolsz 10 pályán.
Ha kicsit jobban belövik az ellenfelek nehézségét és a lootot, még az Everspace is simán lehet jobb, de attól még roguelike marad. Nem lehet, hogy te másnak akartad játszani, és azért nem tetszett?

Ez simán benne van. Én leginkább egy újkori freelancert szerettem volna. :)

Jó-jó, tudom a bili, meg a kezem, de akkor is.

@sterner:
Ez nem lehetetlen, a sok elégedett vásárló is ezt mutatja, hogy biztos van célközönsége. Csak nem én.



Új patch:

New Features

Added energy regeneration bonus when standing still
Added option to adjust FOV (PC / Mac)
Added option to unlock crosshair from screen center when using gamepad
Added new device: Teleporter (icon still placeholder)
Added new device: Missile Defense System (icon still placeholder)
Added new weapon: Coil Gun (basically what Shock Rifle II was before, icons are still placeholders)
Added new perk: Bonus resources
Added option to not use system mouse position in-game (PC / Mac) (thus disabling mouse acceleration and having different speeds in-game and in menus)
Added mouse sensitivity option on Mac
Added functionality to make screenshots with F9 (PC / Mac)

Tweaks

Improved gamepad controls
Improved readability of dialog subtitles
Ramp-up time progress of weapons are now displayed on the crosshair
Secure containers now have special HUD markers
Added list of completed challenges to stats
Interceptor countdown no longer decreases with sector progression
Changed "Bonus gear" perk unlock requirements
Floodlight challenge: Reduced required amount to 30
Increased asteroid field variance
Increased Thermo Gun homing agility and energy consumption
Increased Flak Cannon II damage
Reworked Shock Rifle II to behave more like the base version
Reduced Time Extender cooldown and energy consumption
Reduced Cloak duration and cooldown
Added ramp-up time of 0.5s to ARC 9000 so you don't accidentally fire it
Shield Booster, Damage Limiter and Damage Booster effects are no longer stackable
Pickups that are dropped inside the event horizon of black holes are now removed
Fuel and resources bought from trader are now directly given to the player while in trading screen
Nano Kits can no longer be used if no ship component is damaged
Increased damage tolerance of Colonial Fighter, Light Fighter and Collector Drone for becoming hostile
Reduced beam laser camera shake
Increased Okkar Corvette loot quality
Increased hacking radius for jump suppressor and comm hub

Bugfixes

Fixed some wrong buttons being shown during tutorial instructions
Fixed removal of two access keys when opening a secure container
Fixed neutrals not getting hostile when using plasma mines
Fixed a bug where it was possible to get inifinite rerolls of bonus equipment offers

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



Közbe láttam, Te is megvetted :)

A FOV-nak nagyon örülök, borzasztó volt ismét 75-80 fokos (lehet annyi se volt) látószöggel játszani... A regen is jól jön.

Na még egy pár patch, aztán lehet előveszem megint.



Nemrég ledobta magától az early access billogot, elég szépen kikupálták. Csak ezek a +0,5% növekmények upgrade-nél... :D

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



Nemrég - talán az indie topik-ban (?) - már egyszer megállapítottuk, hogy rakás sz#r :P Bár igazából csak félre van marketingelve, mert mindenki mást várt annó a leírások/videók alapján. Ez az FTL szerű előrehaladás biztos van akinek bejön, de amíg nincs egy Freelancer 2, addig nem lesz nyugalom egy űrszim. körül se. Project Lonestar (aka. Freelancer 2) eltörléséért már rég le kellett volna égetni a székházat, rohadt Xbox...
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Aj56okQaxZI



Valóban FTL + Freelancer, melyek történetesen nagy kedvenceim. Csak 7 órám van benne még, szóval nem túl mérvadó, de én eddig azt kaptam, amit vártam. :)

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



Első videóknál pl. amikor az aszteroida szétlövését mutogatták még semmi konkrétat nem lehetett tudni a játékról. Abból a kevésből pedig amit a nép összeollózott magának az jött le, hogy itt bizony valami freelancer 2 van készülőben, aztán nagy pofáraesés volt sokaknál a kiadott játék. Így aztán lehet jó kis indie lövölde 20 ojróért, de akkor is keserű szájízt hagyott maga után, világot meg főleg nem fogja megváltani.

Én már pont ezért próbálom nem ráizgultatni magam az ilyenekre. Szomorú nézni, hogy hányan hiszik még mindig, hogy pl. a Star Citizen Freelancer utód lesz...



Ja jó, én Chiller beszámolójában találkoztam először a játékkal. :)
SC meg van véve, majd meglátjuk, lesz-e belőle valami. Freelancer utód az talán a DarkStar One volt, az is már jó 10 éve...

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



Van még egy pár hasonló arcade/freelancer stílusú játék:
- Space Force: Rogue Universe
- Tarr Chronicles
- Galaxy on fire 2
- DarkStar One
- Rebel Galaxy
...
(X sorozatot stb. direkt kihagyva)

Egyiket se mondanám utódnak, főleg ha a Freelancer multis utóéletét is belevesszük, ami egyedülálló.



Ezekből nekem csak a DS1 jött be. Freelancer multi? Mindig tanul az ember.

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



Már az alapjátékot is több száz fős szerveren lehetett játszani, de a Discovery mod-al érte el a legtöbbet: http://discoverygc.com/

20-24 óra közt 50-70, napközben 20-30 játékos van még mindig egyszerre online, pár éve azért ez több szerveren a 10 szerese is megvolt.



Egyébként írhatna valaki a "House of the Dying Sun"-ról is. Ahogy kivettem 1:1 -be ugyan az a 2 játék.



Van hasonlóság, de ahogy nézem, abban - a repkedésen túl - egy egész flottát is irányítgatni kell. Mindenesetre kösz a tippet, ment wishlistre, este megsasolom, milyen akciót kap. :D

Visszatérve az Everspace-re, tegnap unlockoltam a gunshipet, és iszonyat jól lehet vele aratni. :) Jó kis AoE sebzések, és bár passzív pajzs nincs, lehet aktív front pajzsot használni, ami bőven elég a legtöbb esetben. Warship ellen semmi se használ, csak a gyors warp. :D Drone-okat még nem nagyon használtam, majd ma tesztelem ezt a részét is. Közben szépen erősödnek a perkek, alakul a molekula. Viszont glyph-et és subroutine-t még egyet se találtam. :/

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



Én meg a Starpoint Gemini Warlords-t fogom bepróbálni, bár az előző részben az irányítás/harc ilyen 2,5D-s megoldás volt, de állítólag az újban már változtattak rajta. Persze így is más kategória, mint a fent felsoroltak. Más részről viszont openworld/gyűjtögetős/hajóvásárlós/kereskedős/kalózkodós/stb. :P



Nesze neked -50% :D



Nyomom továbbra is rendületlenül. Eljutottam már a végére, de úgy van megcsinálva a sztori, hogy még sokszor neki kell futni, és lehet, ha teljesítem a követelményeket, van még tovább is. Szóval nemcsak a fejlesztgetés végett lendül neki újra és újra az ember, mint az FTL-ben, nagyon jó ez, hogy van egy mindenek felett átívelő történet. Fura, hogy az első 20 órában időnként feltűnő segítőnk és ellenségünk egy pillanat alatt eltűnt a sztoriból, kíváncsi leszek, így marad-e. Ami még nagyon tetszik, az a kontext-szenzitív duma, amit a gép és a szereplők mondanak, attól függően, mit csináltam előzőleg, meddig jutottam, teljesen értelmes módon kommunikálnak, és nincs igazán ismétlődés. Tegnap este felfejlesztettem teljesen a drone-okat, úgyhogy hiába jó a meló, most mennék haza, hogy teszteljem, mert már 2, pajzs és páncél nélküli drone is hasznos volt, de most 3 lesz csuma védelemmel. :) A glyphek több mint fele megvan már, sajnos subroutine még mindig csak egy. Lassan feljebb veszem a nehézséget, mert kezd könnyű lenni, így legalább a bevétel is nagyobb lesz. Király ez a játék. Ja, és az egyik zenéje az valami kegyetlenül jó, annyira feelinges közben az űrben kolbászolni, hogy na. Ki is kaptam a fájlokból, majd feltolom valahova, mert nincs fent sehol, ha jól láttam.

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!