Jelenlegi hely

FRISSÜLT: Sony-hírek: itt a Detroit-löncstréler, végső fázisát kezdi a PS4

Utolsó bejegyzés

Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag
FRISSÜLT: Sony-hírek: itt a Detroit-löncstréler, végső fázisát kezdi a PS4
Megérkezett a launch trailer David Cage aktuális magnum opusához, a Detroit: Become Humanhez. A remélhetően minél inkább interaktív film május 25-én érkezik PS4-re. Az eddigi legszerteágazóbban alakítható történetet ígéri az előzetes. A Beyond: Two Soulshoz képest is könnyű lesz előrelépni, hiszen egy helyett újra több, ezúttal az eddigiek alapján három karaktert irányíthatunk. Ettől függetlenül, ha csak az előzeteseket nézem, nem láttam olyan pillanatot, ami a popkulturális panelek fősodratából kicsit is kilógna ebből az öntudatra ébredő és emberré váló robotok témában, de azt hiszem, mindenkinek az lesz a legjobb, ha a végeredmény végül rám cáfol. Mindenesetre, ha valakinek a tévé alatt piheg egy PS4, és lassan ébredt fel a téli álmából, a demó már egy hónapja elérhető PSN-en.

rwurl=https://youtu.be/8KCDR8cMer8Eközben John Kodera, a Sony Interactive Entertainment feje a minap arról beszélt a befektetők előtt, hogy a március végéig 79 millió eladott példányt felmutató PS4 életciklusának már az utolsó fázisa kezdődik. Ez még mindig több évet jelent, de érdemes felidézni, hogy a Sony nem szokta a sikeres platformjai kezét az egyik napról a másikról elengedni, a PS3 10 évesnek tervezett ciklusa is erősen belelógott a nyolcadik generációba, sőt a PlayStation Plus-előfizetéshez kínált játékcsomagból csak jövő márciustól kopik ki a PS3 és a Vita kínálata. Kodera 2021. márciusra ígéri a következő nem konkretizált nagy dobást (vagyis hogy a hardver nyomtassa a pénzt), addig nyugi várható. Addig még tudunk aludni párat, de talán már az E3-on okosabbak lehetünk a további terveket illetően.
 

A masinaeladások innen már várhatóan fogyatkoznak, így a szolgáltatásoknak kell átvennie a bevételtermelésben a hardver helyét. Nem csoda, hogy a "játék=szolgáltatás" jegyében elhangzott a részvényesek számára különösen jól csengő végkövetkeztetés, miszerint az eladott példányszám helyett a magukhoz láncolt aktív felhasználók száma az igazán fontos.
 

Ami azonban a legfontosabbat, a várható játékokat illeti, az exkluzívvas ütése szerepel a következő évek terveiben is, legyen szó új vagy régi IP-kről. Ez szintén nem meglepő, a PS3 még 2013-ban is komoly ütemben kapta az exkluzív játékokat, holott az év végén már érkezett az utód.

A PSVR viszont eddig nem lett igazán átütő siker, legalábbis a Sony háza táján annál nagyobbak voltak az elvárások, mint ami eddig a piac növekedésének az üteméből kisült.

ÁPDÉT: Interjú az androiddal – és a teremtővel

Időközben újabb kettő, a játék motorjával forgatott kisfilmmel folytatta Detroit-kampányát a Sony.

rwurl=https://youtu.be/WT5K3aUagm4

rwurl=https://youtu.be/9HvS86ePaaA
Szerkesztette: Zoo - 2018 máj 24


A PSVR viszont eddig nem lett igazán átütő siker, legalábbis a Sony háza táján annál nagyobbak voltak az elvárások, mint ami eddig a piac növekedésének az üteméből kisült.

Hát még ilyet, ki gondolta volna, hogy az emberek nem szeretik fél fej méretű, béna headsetekben leverni otthon a porcelánt?

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Hát jah, meg szvsz még nagyon kiforratlan az egész...

Majd csatlakozok pár generációs fejlődés uzán zalán, amikor kb. Olyan redy pléjer vanos lesz... :D

"Fight steel Die honor"

"I eat resistance for breakfast"

Mr. Conan


LY képe
LY
Donator

Hááát az arcanim rendszerük még mindig nem az igazi



Biztos jó lesz, majd megnézem youtubeon a végigjátszást :D

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



De az nemugyanaz te... :D

"Fight steel Die honor"

"I eat resistance for breakfast"

Mr. Conan



(Nem hiszem, hogy veszek valaha konzolt, és volt néhány olyan konzoljáték aminél kíváncsiságból belenéztem a végigjátszásába, és a 10 beletekerésből 8-szor cutscene volt, vannak játékok ahol a játékmenet elhanyagolható faktor. Saját vélemény, nem hiszem azt azt, hogy mindenki így gondolja.. Csak ez a Detroit is egy kicsit olyannak tűnik nekem. :D )

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Mondjuk mi lenne, ha nem interaktív filmeket, hanem Demobn's Soulst, Bloodborne-t vagy mondjuk Ninja Gaident néznél YouTube-on? ;) Átvezető azokban is van, de nem minden interaktív film. A Detroit az lesz. Szerintem ezeknél is tesz hozzá az immerzióhoz az interaktivitás, ami YouTube-on borul, de ezeknél még megértem a megállapításodat.

Sors bona, nihil aliud.



Zaxx írta:

A PSVR viszont eddig nem lett igazán átütő siker, legalábbis a Sony háza táján annál nagyobbak voltak az elvárások, mint ami eddig a piac növekedésének az üteméből kisült.

Hát még ilyet, ki gondolta volna, hogy az emberek nem szeretik fél fej méretű, béna headsetekben leverni otthon a porcelánt?

Istenem, egyszer élném meg, hogy valamilyen VR hírhez ne írjon be valami fogalmatlan idióta, valami hasonló fogalmatlan baromságot, amiből rögtön lerí, hogy soha még csak közelében se volt egy VR készüléknek sem... :)



(Igen, pont erről van szó, az ilyen interaktív mozi típusú játékokról. Persze nem csak ilyenek vannak konzolokra sem nyilván, de mint olyan, létező műfaj. És úgy gondolom, hogy felettéb vicces ezt az ilyen címeknél megjegyezni na.)

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Örülök, hogy a retróhumorral jobb a viszonyod, mint a retrójátékokkal ;)

Sors bona, nihil aliud.



(A Diablo1-el nincs semmi bajom pl. :) )

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Emiatt most elgondolkoztam, hogy venni kéne egy PS4-et, de valószínű inkább youtubeon "játszom" vele.

Tango

"Lagging is a lifestyle."


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Á, fölösleges, kis szerencsével kompatibilis lesz visszafelé a PS5, a türelmesebbje bevárhatja :) De fura lenne, ha a közeljövő exkluzívjai nem válnának gyorsan crossplatformmá. Persze nem kizárt, hogy most csak a saját "időtlen", nem a "játékot" YouTube-on elkapkodó preferenciámról beszélek :) (Sajátos módon a Pro sem játssza le a 4K-s Blu-rayeket, bezzeg az One S és One X igen. Meglehet, az RW-n ez csak engem zavar.)

Még mindig ködös, hogy mikor lesz, ez a 2021-től hoz majd többet a hardver, mint a szoftver lehet óvatoskodás is, de fura ködösítésnek hangzik, hogy a launchtól ne várnának áttörést (persze egy 2020-as végi megjelenés későbbi üzleti negyedévben realizálódna). Nagyon erős most brand, de persze a havidíjakból származó bevételekben is fürödhetnek.

Eddig 2019-21 közé várták az elemzők az új gépet, és ezek közül a legkevésbé '21-re. Nyilván '19 csak E3-as bejelentés vagy lépéskényszer esetén jöhetne szóba, de az eddigiek alapján az már alighanem ugrott.

Sors bona, nihil aliud.


Tno képe
Tno

Egyrészt azt hittem sima PS4-ed van, másrészt engem is zavarna, ha vásárolnék blu-ray lemezeket. Ugyanitt még mindig HDbits elérhetőség kerestetik :D

Monas apó legyintett. Két kézzel is.



Kb két hónap és tudok küldeni.

Persze nem lesz olcsó:-D

Youtube: Csöpi plays - https://goo.gl/pp4Ldr



Fel nem tudom fogni ezt a youtubeozást. Amikor a játék pont arra épít, hogy úgy alakul a sztori ahogy te akarod, ahogy te döntesz, nem pedig fixen mindenkinek ugyanaz mint a játékok döntő többsége és erre jöttök a youtubeon végignézem szöveggel. Nem értem. Miért? :D Mi értelme van mások döntéseit végignézni? Hagyományos single játéknál jobban megérteném mint ennél. Már a Heavy Rainnél se értettem pedig akkor is nagy divat volt ezzel a faszsággal jönni. Tompitól nem is vártam mást, de többiek? :D WTF?!


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Semmilyen nincs. A DualShock 4-re emlékezhetsz, de az PC-hez és PS3-hoz van. A PS3 is azért lett, mert többé-kevésbé lefedtem vele a PS1-2-t is (ugye az az éra tele volt third-party exkluzívokkal is). Egy generációnyi néhány exkluzívért nem sikerült magam motiválni egy újabb konzolra PC mellé. (És ugye a kriptoőrület tetőzése előtt vettem VGA-t.)

Ebben persze benne vannak az említettek is: a performance nyilván visszafogott számomra, multiplatformra erősebb a PC-m, a Pro meg mint filmfogyasztót "árult el". A Switch pedig mint retrófogyasztót, az Xbox One pedig Xbox One. Szerencsére kifogás mindig van.

De ez az én külön bejáratú, ráérős, múltba révedős igényeim miatt van így, egyelőre kíváncsian várom a (közel)jövő opcióit.

@Joda

YouTube-on is meg lehet oldani egy kis ügyességgel a választhatóságot. Mindazonáltal nekem sem jutna az eszembe ezzel élni. Ha annyira érdekel egy filmjáték, hogy órákat szánjak rá, akkor én akarok effektíve játszani (igény szerint idézőjelek képzelhetők köré) vele, ha meg nem, akkor nem fogom órákon át nézni, hogy egy vadidegen irányítja.

Sors bona, nihil aliud.



Oké lehet, de szerinted mennyi erőbefektetés lenne megcsinálni amikor egy scene ennyiféleképp mehet végig?
rwurl=https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/hWZJXEFFS5UPBaYT7G9DCekIkc4=/0x0:3840x21...(0x0:3840x2160):format(webp)/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/10699243/detroit_become_human_the_hostage_flowchart_3840.jpg

Semmi értelme. =/ Én nagyjából úgy tervezek vele, hogy hétvégén végigjátszom aztán jövőhéten eladom. Itt úgyis 3 napos hétvége van most szóval lesz rá idő bőven. Többször úgy se fogom végigjátszani, mert 1szer az igazi úgy ahogy én alakítom. Úgy az igazi nem pedig olyan döntéseket hozva amit amúgy nem csinálnék.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Elnézve, hogy egyesek mennyi erőt fektetnek be a Minecraftba vagy a Dark Souls speciális végigjátszásaiba, ez nem tűnik nagy kunsztnak :)

De egyetértek, ami a Beyondnál akár még működhetne is, az itt sokkal kevésbé. Azt tekintve pedig továbbra is vannak fenntartásaim, hogy más által írt filmnek jó lesz-e.

Az viszont érthető, ha valakinek egy interaktív film nem system (vagy game) seller, de valamiért érdekli a sztorija. Nem lehet sokat tenni, ha egyszer valakinek a YouTube a kedvenc(ebb) játékplatformja.

Ami engem illet, én szeretem a többféle döntések kitapasztalását, a design és a csalások kiismerése miatt is, egy RPG-ben meg nyilván nem magamat játszom.

Mindazonáltal interaktív filmet még nem játszottam újra (mások meg rongyosra), legfeljebb egyes fejezeteket (főképp még a Fahrenheitben). Egy Wolf Among Us vagy egy Walking Dead döntésein túl könnyű átlátni elsőre is. Vagy csak azt hiszem.

Sors bona, nihil aliud.


Lou képe
Lou
Donator

youtube-ozáson mókázókkal sztem fölösleges foglalkozni.

csak kíváncsiságból, ilyen egy hétvége az mennyi játékórát jelent kb nálad?

pl új God of War-t mennyi idő alatt végezted ki?
(csak mert másik végletként, május 2 óta játszom vele változóan napi fél-1, néha 3-4 órákat, és sztem 60-70% completion-nél tarhatok csak :D)

"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King



Ha nincs más dolgom? Amennyit rászánok, de szerintem ez mindenkinél így megy nem? Vagy másoknál így fixen meg van határozva, hogy egy hétvége alatt 2 óránál többet nem tölthet játékokkal? Most pl van más programom a hétvégére úgyhogy nem leszek itthon megállás nélkül, plusz tervezek mást is csinálni. Mikor a GoW kijött akkor csak azt csináltam 3 napig, mert nem volt más programom, nem dolgoztam hétvégén stb.



Nyilván jobb játszani vele, mint nézni, de emiatt most nem veszek 130K-ért egy PS4-et + 17K-ért a játékot. A Quantic Dream játékokat meg nem láttam még pécén a régesrégi Dévidbóvis játék (Omicron) óta (jó, a Farenheit nekem kimaradt, de az is 10+ eve volt).

Tango

"Lagging is a lifestyle."



A puding próbája az evés
.. ;)

"Fight steel Die honor"

"I eat resistance for breakfast"

Mr. Conan


Lou képe
Lou
Donator

nem támadólag írtam, csak kíváncsi voltam. nekem is akad olyan hétvégém, amikor 6 órát is tudok akár God of War-ozni egy nap, de pl ennél több nem jellemző, mert nálam közbeszól a simulation sickness, (ami kopp-kopp God of War-nál eddig alig-alig jelentkezett, szóval már csak ezért is extra élvezet :D) szóval ezért lettem volna kíváncsi, hogy nálad mennyi játékóra fér bele egy ilyen hétvégébe, mennyi "szórakozást nyújt" a játék. (Civ, vagy hasonló 4x hülyeséggel nekem is simán elmegy akár 14 óra is játékkal egy nap)

"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Egyelőre nem hoz GoW-os rivjúkat a játék, annyi szent, bár ez nem is meglepő.

Ami meg a Joda által is mutatott flowchartokat illet, éppen miattuk panaszkodik a GameSpot:

Writer and director David Cage is known for crafting these sorts of games (Heavy Rain, Beyond: Two Souls), but Detroit marks the first time you are presented with an explicit breakdown of the choices you made at the end each brief chapter--or during the chapter if you look in the pause menu. This is positioned as a feature, one that allows you to reflect on your actions and realize what you could have done differently, and if you so choose, to immediately go back and make different decisions. But in effect, this feedback methodology is ultimately detrimental, destroying your immersion by reminding you of the game you're playing, and reducing your influence to a point score that can be traded in for unlockable character models and documentaries. So far as I can tell, there's no narrative or meta significance to justify thrusting this information to the forefront before the game is finished. It's useful if you want to chase trophies or shy away from facing the consequences of your actions, but it sucks to be treated as if that's your default approach. There's no way to disable these flowcharts, and I really wish there was.

Legutóbb a Wolf Among Usban másztam attól a falra, hogy szájba rágja, mikor tettünk olyat, ami DÖNTÉS volt, ez még rosszabbul hangzik. Értem én, hogy reklámozni kella lehetőségek tárházát, de ennek az írmagját is irtanám.

A VideoGamer meg ilyeneket ír:

Entire hours go by as you follow prompts on screen, doing chores or moving objects, the most mundane tasks imaginable. No shocking discoveries, no character insights, just banality. When a game like Gone Home, with a mere fraction of the budget, can make rummaging through a house emotionally engaging, even moving, then it’s an utter waste Detroit does nothing with these opportunities.

There simply is no challenge. With all your choices spelled out, with most of the actions dull and uninteresting and the puzzles so contrived there’s nothing to really wrestle with. You walk in a straight line through every sequence to the point that not only does the camera point you in the right direction at all times, you can’t even deviate from the path without hitting invisible walls or holographic warnings that you cannot pass.

But even treating it as an interactive movie, you’re still coming up against the fact that it would make for a really bad one. Detroit aims for Blade Runner but gives us Chappie. The last few years have thrown up plenty of great science fiction featuring robots that Detroit could have leaned on. Ex Machina and HBO’s Westworld at the very least try new ways to ask questions about artificial intelligence. Detroit, however, isn’t just asking questions that are ancient in the genre of science fiction, it’s asking them badly.

Nagyon David Cage-nek hangzik az egész.

Sors bona, nihil aliud.



Jah, Ars Technica szerint is fos, és pont azt hozzák fel, hogy a történet hülye, a karakterek hülyék és az előadás szinte hihetetlenül szájbarágós. Amikor az Ars mondja, hogy egy látszólag "SJW" játék (jajj, elnyomás) egy fostalicska, ott azért probléma van bőven:
https://arstechnica.com/gaming/2018/05/detroit-become-human-review-a-lac...

The Good
The ability to play around with a massive branching narrative structure
A few genuinely affecting and fraught moments of decision
Connor’s plotline has some relatable, almost-human moments
Some strong vocal performances
Elaborate scenery and set dressing

The Bad
Overwhelmingly artless, unsubtle scripting with no sense of humor or self-awareness
Characters too often act as mere mouthpieces for simplistic, cliché ethical quandaries
Plotting that constantly beats you over the head with “THE MESSAGE”
Inconsistent world-building that doesn’t stand up to much scrutiny
Issues with pacing and uncanny valley presentation

Verdict:
Try it if you really want to see how hard it is to make branching narrative work on this scale. Otherwise, just catch up on Westworld.

[...] stories about AI sentience do naturally lend themselves to slavery/civil rights comparisons. But the galling part about Detroit (which I tried to get across) was how horribly unsubtle it is about this. The game has absolutely no trust that the player could make these connections themselves, and instead just throws it at their face over and over again. I found it kind of insulting, in a way.



A SFmag recenziója ellenben a várt áradozás: http://sfmag.hu/2018/05/24/detroit-become-human/

ibi amentia latet



Nem is gondoltam annak. Egyszeruen csak tok valtozo. Valoszinu kozhiedelemmel ellentetben vannak olyan hetek mikor egy percet nem tudok jatszani, hetvegen se. Van mikor meg par nap alatt gond nelkul bele tudok olni 20-30 orat valamibe. Jelen esetben csak szeretnem majd befejezni a hetvegen, mert megtartani biztos nem fogom es igy meg arban fogom tudni tovabbadni. Tizenparoram meg lesz azert 3 nap alatt.



Jah, Ars Technica szerint is fos, és pont azt hozzák fel, hogy a történet hülye, a karakterek hülyék és az előadás szinte hihetetlenül szájbarágós.

Vagyis David Cage.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Legutóbb a Wolf Among Usban másztam attól a falra, hogy szájba rágja, mikor tettünk olyat, ami DÖNTÉS volt, ez még rosszabbul hangzik. Értem én, hogy reklámozni kella lehetőségek tárházát, de ennek az írmagját is irtanám.

Szerintem mondjuk az újrajátszhatóságnak / újranézhetőségnek pont jót tesz az, hogy tudod, hol vannak az elágazási pontok.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!