Jelenlegi hely

Topikok

2018.07.29 - 10:33,v Moziguru HQ Szórakoztatóipar

Zaxx írta: Az utóbbi években jóval politikaibb-közéletibb lett a szórakoztatóipar.

Mikre gondolsz konkrétan?

2017.01.29 - 15:05,v Hírek Áll a bál inXiléknál

A fórumokat bújó és promóciós anyagokat nagyító alatt vizsgáló RPG Codex fanatistái bukkantak rá a turpisságokra, mely szerint a Torment: Tides of Numenera kalapozása alatt beígért "stretch goalok" közül többet sem fognak tudni megjelenéskor teljesíteni.
 
  • a játékoshoz csatlakozó karakterek száma 9-ről 6-ra csökkent
  • a barkácsolást kukázták
  • az Oázis helyszínt drasztikusan megnyirbálták
  • a testreszabható napló maximum a játékon kívül fog helyet kapni

A Kickstarter láz csúcsidejében 4 millió dollárt összegyűjtő kampány alatt ígértek fűt-fát, de a példa remekül illusztrálja a játékfejlesztés sajátosságait, és hogy az egymással szorosan összefüggő fícsörökre nagyon nehéz külön-külön árcédulát aggatni; no meg hogy a veteránokból verbuválódott csapat fantáziája is könnyen elrugaszkodhat a valóságtól. Természetesen nem a Torment: Tides of Numenera az első túl sokat vállaló projekt az ambiciózus gyűjtések földjén, de az ilyen renoméval és kiadói asszisztenciával rendelkező csapattól az alapvető kommunikáció a létminimumot kéne képezze.

Csakis a stúdión áll, hogy tiszta vizet öntsenek a pohárba, de az eset egyben felvetheti a kérdést, hogy játékosi szemszögből miben tér el az ilyen jellegű gyűjtés egy kiadó reklámhadjáratától. Felépítését tekintve nem sokban, hiszen a Torment: Tides of Numenera esetében is egy ismert márka felélesztésének ígéretét lebegtették meg az emberek szemei előtt. Az ígéretek vonatára viszont volt lehetőség jegyet is váltani, amiért cserébe lehetőség nyílt a fejlesztőkkel is cseverészni, de ettől független az ígéretek vonata a kiadók által sokszor bejárt reklámhadjárat állomásain állt meg, növelve az érdeklődést és az irracionális elvárásokat a játékkal szemben.

A RPG Codexes asztalborogatások látva: megérte? Érdemes egyáltalán a célzottan elvárásokat építő reklámokra időt pazarolni, amikor több játék készül, mint valaha?
 
 
2017.01.24 - 17:45,k Hírek Jensen pózerkedése folytatódik

Február 23-án, A Criminal Past címmel érkező DLC-ben fogja dörmögését folytatni Adam Jensen, a Deus Ex újrázás főhőse.

A történet a Mankind Divided eseményei előtt fog játszódni, ahol Jensen egy titkos küldetés erejéig fog a rácsok mögé vonulni. Ismeritek a műfajra jellemző dörgést: Jensen játszi könnyedséggel fogja szanaszéjjel rugdalni a legveszélyesebb bűnözők valagát, hogy kiszabadítsa az eltűnt kettős ügynököt, akit az Illuminati csalt tőrbe. Azonban a korábbi részekkel ellenben nem csak mesterkélt érzelmeket fogunk látni Adam "Macsó" Jensentől, hiszen egy tesztoszterontól túlfűtött konditeremben többször is fel fogja fedni a valódi érzelmeit főhősünk. Először a vasak pumpálása közben ezüstösen tündöklő protézisek társaságában fog felcsillanni a barátság szikrája Jensen és a nevén még nem ismert beépített ügynök között: csak a másik fizikumát felmérő, de egymás tekintetét kerülő óvatos közeledésnek leszünk szemtanúi. A néhány jelenettel későbbi izzadt férfitestek egymásnak feszülése viszont mindkét karakterből ki fogja hozni az állatot, és a konditermi bunyót követően egy igaz baráti momentumban lesz részük.

A későbbiek elspoilerezése nélkül annyit azért elárulhatok, hogy ez a szoros érzelmi kapocs nagy szerepet fog játszani a DLC katarzisában, és Jensen megtépázottan, de sokkal erősebb jellemként fog pózolni a napsütésben, cigarettával és whiskys pohárral a kezében.

 
2017.01.19 - 18:09,cs Hírek Torment: Tides of Numenera játékmenet bemutató

A hosszú várásnak lassan a végéhez érünk, ugyanis február 28-án érkezik a Planescape: Torment szellemi örököse, a Torment: Tides of Numenera.

Az alábbi videó a harcot elkerülő opciók bemutatása mellett a műfaj egyik legnagyobb rákfenéjét látszik különös eleganciával megkerülni: a játékosi karakter halálát nem a legutóbbi mentés visszatöltése, hanem egy labirintushoz hasonló túlvilág fogadja, ahol zökkenőmentesen folytathatja a játékos a kalandjait, mielőtt visszaverekedné magát az élők sorába. A hátulütőkkel járó képességek bemutatása szintén megragadta a figyelmemet, ugyanis túl sok RPG a mértéktelen halmozásról és a játékos töretlen diadalmeneteléről szokott szólni.

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=xKapkM49aLs
Én már a vágom a centit a megjelenésig, de a vétellel valószínűleg kivárok, míg betömik a szokásos kezdeti foltokat.
 
2017.01.15 - 15:47,v Hírek A Half-Life 3 nyomában


Két év keresést követően sikerült a GameInformer egyik szerkesztőjének levadásznia a washingtoni cég egyik belsős emberét. Az interjúban a szokványostól eltérő fejlesztési módszerektől kezdve a cég „egyetemi élethez” hasonló berendezkedésére is kitérnek.

A legérdekesebb része a kérdezz-feleleknek talán az erősen egyénközpontú fejlesztési menet részletezése, ami miatt hasonló ötletek, vagy egymástól merőn eltérő ötletek is felmerülhetnek: Gordonka élőszereplős kalandjai, vagy a Half-Life univerzumában játszódó stratégiai játék. Míg ez a fajta munkamenet hatalmas kreatív szabadságot ad a fejlesztőknek, a főcsapásirányt Gaben bácsi szabja meg, ami ellen lehet kapálózni, de ez legjobb esetben is csak sarokba állítást vonhat magával.

Másrészről a folyamat időigényessége nehezen összeegyeztethető a folyamatosan változó piac viszontagságaival, ami egyben az ötlet elkaszálásának az okát is jelentheti. Az informátor elmondása szerint utoljára a Half-Life 2 fejlesztésekor érezte igazán elkötelezettnek a céget a Half-Life márka iránt. Az Episode 3 elkaszálása óta csak kisebb-nagyobb fellángolásokról lehetett beszélni, és olyan nagybetűs folytatás, mint Half-Life 3 terv szinten nem is létezett.

A cég drasztikus kanyarokat leíró fejlődése nem zárja ki a folytatást – akár SteamOS exkluzívként –, de a csillagok állása mellett Gaben főpápának is olyan lábbal kéne felkelnie hozzá.

A teljes interjút a GameInformer oldalán tudjátok elolvasni.

2017.01.15 - 01:42,v Hírek Vasárnapi csemege: Sticky Drama

Trancsírháború a zseniális Oneohtrix Point Never zenei aláfestésével.

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=td-e4i2BL_Q
2016.09.20 - 02:37,k Kívánalmak javaslat: beállítások menü átrendezése

Amúgy mennyire körülményes lenne megoldani, hogy a 'belépés, regisztráció' url-ek mellett a beállítások csak egy része jelenjen meg, a többi pedig egy 'további beállítások' gomb/url mögött? Konkrétabban: a kinézetet nagyon átvariáló csúszkák mehetnének a tovább gomb mögé - hiszen ez tényleg olyan extra, ami csak nálunk van, így egy első látogatót csak megkavarhat -, és csak a profil képet, aláírást rejtő opciók jelennének meg a sakkbábura klikkelve.

http://www.rewired.hu/comment/83295#comment-83295

2016.09.12 - 16:08,h Hírek Ex-Blizzard pápa, Rob Pardo új stúdiót alapít

A World of Warcraft főatyaúristene - értsd, vezető designere - $25 milliónyi zöldhasút kalapolt össze a Bonfire Studios névre keresztelt stúdiójának alapítására.

A stúdió munkálatai egyelőre a toborzás fázisánál tartanak, de egy kisebb létszámú csapatot vizionált Pardo, amit elmondása szerint a Hearthstone csapatának felépítése ihletett. Ugyanis a korábbi gigaprojektekkel szemben egy kisebb csapat bütykölte a mára híressé vált kártyajátékot, mely méreteiből fakadóan lecsökkentette a kommunikációs nehézségeket, így a design folyamatokban való elmélyedés mellett a közös epertorta megdézsmálóját is könnyebb volt kideríteni.

A pontos részletek még ismeretlenek a majd fejlesztés alatt álló játékról, de valószínűleg többszemélyes online játékot fognak kalapálni, PC-re vagy mobil készülékekre, esetleg mindkét platformra. Pardo mindenesetre megjegyezte, hogy semmiképp sem szeretnék zsánersajátosságoknak megfeleléssel megkötni a kezüket.

Forrás: The New York Times
 
2016.09.16 - 07:00,p Hírek Szolgálati közlemény: Ne rendelj elő videojátékokat...

… kivéve, ha szereted támogatni a fejlesztőket, kiadókat, a játékmodellt, olyan lábbal keltél fel, megtelt a malacpersely, fogyni vágysz, vega vagy, imádsz terepasztalozni, makettozni, Balatonon süttetni a hasadat, kedveled a jó humort és a Mega64-t.

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=zdbyYNG_kgI
2016.09.05 - 21:06,h Hírek Arénalövöldék szerelmeseinek figyelmébe: TOXIKK

Szeptember 9-én vált élesbe a lassan már 2 éve fizetős alfa alatt kupálódó TOXIKK, mely az aranykor hangulatát kívánja visszahozni. Nem csupán külsőleg, hanem mechanikailag egyaránt, amit az UT 2k4-t idéző mozgás remekül szemléltet, és az alanti videó egyben demonstrál.

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=xjVmUhmnvVU

A kihalt szerverek ne tántorítsanak senkit el, ugyanis a fizetős verzió mellett lesz lehetőség ingyenesen is kipróbálni a játékot.

További infók a hivatalos honlapon és a stúdió YouTube-csatornáján találhatók.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!