Jelenlegi hely

A Capcomnál bármikor aktuális egy PC port

Utolsó bejegyzés

A Capcomnál bármikor aktuális egy PC port
A jelengenerációs Marvel vs. Capcom-folytatásról a minap ugyan már írtunk, de érdemes visszatérni a szériára és kiadójára egy másik aktualitás kapcsán is: jön a remasterelt Ultimate Marvel vs. Capcom 3, nagy meglepetésre pedig a konzolok mellett a PC platform sem marad ki a szórásból.
 

Vajon van értelme öt évvel az eredeti megjelenés után kiadni a játékot PC-re? Látszólag nem sok, azonban a Capcom még így is nagy tapsot érdemel: a japán kiadónál valahogyan mindig látták a lehetőséget a számítógépes piacban, és még akkor sem adták fel a dolgot, amikor 2009-ben arról cikkezett a sajtó, hogy a Street Fighter IV eladásai ugyan nem valami fényesek, a torrentoldalakon viszont az év slágere a játék. Teltek-múltak az évek, a Street Fighter X Tekkennel még újabb luftot is sikerült ütniük, és igen, kimaradt a Street Fighter IV egyik újraszerelt változata is, a steames SFIV Arcade Edition megjelenése idején viszont történt valami: megérkeztek a vásárlók. Lehet, hogy néhány évvel korábban az éppen Games for Windows Life-sokkban szenvedő játékosok inkább a kalózverzió mellett döntöttek, de azt nem felejtették el, hogy a Capcom még azokban az ínséges időkben sem hagyta őket cserben, amikor más cégek sikítva menekültek a platformról.

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=_KctMDsHVF8Mindennek tetejébe a portok általában minőségiek - még szép, hiszen többségüket a Mortal Kombat X-et is végül gatyába rázó QLOC fejleszti -, de a kiadó nem rest visszatérni korábbi hibáik kijavítására sem. Az elsőre borzalmas Resident Evil 4-ből bizony néhány évig PC-exkluzív volt a finomhangolt HD-verzió, a túlélőhorror széria ötödik részénél pedig a hiányzó konzolos DLC-ket pótolták hosszú idő múltával (igazából puszta jófejségből, hiszen egy régen kifutott játék korántsem friss steames változatához készült az ápgréd). Idén a Dragon's Dogma: Dark Arisen és a Dead Rising első fejezete bukkant fel az idő homályából a Valve rendszerében, holott igazából senki sem számított rájuk.

Hogy miért csinálják? Természetesen azért, mert az esetek többségében megéri nekik: a Steamspy adatai alapján a Resident Evil 5-ből több mint 800 000 példány talált gazdára, ami egy eredetileg Games for Windows Live-rendszerre kiadott játéktól remek teljesítmény, a Dragon's Dogma pedig 560 000-es mutatójával egyértelműen az év egyik RPG-slágerének tekinthető. Gyanús, hogy a Capcomnál rájöttek arra, hogy ha nem hagyod sorozatosan cserben a vásárlóidat - miközben ügyelsz a termékeid minőségére is -, akkor a bizalom anyagilag is viszonzásra kerül. Nem bonyolult egyenlet, mégis túl kevesen alkalmazzák.

Vajon megjelenik valaha a Devil May Cry első része Steam-en? Nem tudom, de a Capcomból bármikor kinézem.
Szerkesztette: Doom - 2016 dec 05


azért nem fényezném túl őket. messze túl van a kiadó a fénykorán. hol van már AAA resi, dmc, onimusha, okami, killer 7, viewtiful joe, vagy akár egy fasza dino crisis.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Inkább a hozzáállásukról van szó. Közepes méretű kiadóként pedig nyilván mások a lehetőségeik, mint valaha, az akkori hasonló szintű vetélytársak sorba dőltek ki vagy sorolódtak be a Capcom alá. Vagy a játékkiadóként szintén hasonló kategória Konamit tudjuk.

Ettől még lenne nekik terük ambiciózusabbnak lenni, a Resident Evil 7 még akár jó irány is lehet. Meglátjuk, lesz-e más.

@Zaxx

Vajon megjelenik valaha a Devil May Cry első része Steam-en? Nem tudom, de a Capcomból bármikor kinézem.

Én inkább akkor számítanék rá, ha új DMC-re készülődve a jelen generációs konzolokra is felújítanák. Ha most jönne, a Devil May Cry HD Collection odatalált volna PC-re is, de 2012-ben ez valamiért mégsem volt annyira fontos nekik.

Sors bona, nihil aliud.



a törekvéseik nem rosszak az tény. csak annyi jó frencsájzuk van, fejlesztő csapatuk, és pénz meg kevés :/



A DMC-nél én egyelőre azt látom, hogy mostanában kezdenek magukhoz térni a Capcomnál. Az első kettő nincs PC-re, a harmadik portja legalább olyan rossz, ha nem rosszabb, mint a Resi4 régi verziója... a reboot viszont bejött nekik, a DMC4-ből is jött a frankó verzió, és egyébként is úgy tűnik, hogy hajlamosak leporolni a régebbi címeket akár konzolos remaster híján is (lásd Dragon's Dogma). Fuck knows, én nem temetném, egy "üresjárati" időszakban simán előszedhetik a HD Collectiont.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Az viszont már elég valószínűtlennek tűnik, hogy ezt csak PC-re tegyék meg, még Xbox One-on sincs benne a HD Collection a visszafelé kompatibilis játékok listáján, a PlayStation Now-ban viszont elérhető*, de ez utóbbi eddig sem lehetetlenítette el a felújításokat. Ezért látnék én ebben többet. Igaz, a Dragon's Dogma a PC-exkluzív modern portra is jó példa, de annál ez a PC-s RPG-s közönség miatt érthetőbb, és egy hangos szűk réteg által régóta kért csapásirány volt.

A DMC 4 Special Edition viszont jött currentgenre is. A SteamSpy szerint elég gyengén fogy Steamen, másfél év alatt fele annyi, mint Dragon's Dogmából egy hónap alatt. Ebbe persze a korábbi PC-s verzió is belejátszik, mely amúgy máig elérhető Steamen (és amiatt sírt annak idején a platformra panaszkodva a Capcom akkori amerikai főnöke). De a kettőből együtt nem ment el annyi, mint a Dragon's Dogmából. Egyedül a 2013-as DmC teljesített látszólag jól, de az több év alatt, bundle-ökben szerepelve, és friss játékként jött, nem nosztalgiavonatozni. Persze a közelmúlt akciói és a Humble havi csomagjába kerülése a DD sikerét is megdobta.

Az mindkét franchise-nál még most is kérdőjeles, hogy mit akarnak kezdeni, a minapi sejtetésük után kíváncsi leszek, hogy mik lesznek a következő leporolandó IP-k, gyanítom, több kevésbé AAA darab is előkerül. Mega Manekből is van még mit előszedni. Apropó, milyen abból a steames Legacy Collection? Korábban sok panasz volt rá.

*Tehát PC-n is, bár nem ebben a játékban érdemes bevállalni akár egy csipetnyi input lagot is.

Sors bona, nihil aliud.



Igen, a DMC-vel az a probléma, hogy a spectacle fighter még a bunyós játéknál is jobban rétegműfaj PC-n, és igazából az eddigi popularizációs kísérletek nem voltak valami sikeresek: a Castlevania: Lords of Shadow full extrás portot kapott PC-re, baromi jó játék is, mégsem lett nagy siker, és még a hatványozottan népszerűbb frencsájsz részét képező Metal Gear Risingból sem fogyott olyan hű de sok. Ehhez képest a DmC majdnem 900 000 ezres példányszáma nagyon jó, tulajdonképpen egyedülállóan, és ez lehet egy halvány reménysugár, na meg még a viszonylag gyengén szereplő DMC4 SE-ből is többet adtak el, mint mondjuk a Lords of Shadow 2-ből (oké, ott a szar kritikák még pluszban is betettek az eladásoknak).

Egyébként a "nincs AAA Resident Evil" nem tudom, miért negatívum. Szvsz a RE7-tel egy olyan irányvonalat követ a Capcom, amiért én már évek óta könyörgök: bizonyos műfajok megszenvedték az AAA-játékok aranykorát, és pont azért, mert nem blockbuster kompatibilisek. A Resident Evil ötödik és hatodik részét szerintem senki sem sírja vissza, mert azok a játékok mindent csináltak, csak jó survival horrort nem. A survival horror legyen olyan, mint a jó horrorfilm: olcsó, de hatásos és okos. A fene tudja, hogy a RE7 ezekből mit fog jól megvalósítani, de már a trélerek sokkal undorítóbbak és hangulatosabbak, mint a negyedik rész óta bármi.

Mellesleg a Konaminak is ugyanezt kellett volna csinálnia a Silent Hillel, a Ubisoftnak meg a Prince of Persiáról kéne "hardcore middleware-ben" gondolkodnia AAA helyett. Nem fogy az AAA akció-kalandod, mert mindenki Assassin's Creedet akar? Akkor tessék visszavinni 2D-be, a "frissesség" jegyében megfűszerezni egy kis metroidvaniával, és csinálni belőle egy hardcore, jó játékot. El nem tudom képzelni, hogy egy jól kinéző, 2.5D-s platformer PoP ne szólhatna nagyot a klasszikus játékmenet modernizálásával (gyorsabb, változatosabb ugrabugra, párbajok látványosabb, de valamennyire mély harcrendszerrel, mindenféle hülye potion, esetleg egy kis lágy RPG-rendszer a metroidvania jegyében stb.).

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



a re 7-et ha nem is nagy lelkesedéssel de várom, mert a helyszín, a mocsaras lousiana elég jónak tűnik. nekem mondjuk a re 6 is tetszett az atmoszféra miatt, csak az olcsó jump scareket ne tolják fullba a 7-ben mert arra nem vagyok vevő.



SEGA dettó. Bejelenthetnék végre a Vanquish PC-portot.

ibi amentia latet


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Új Prince of Persia azért nincs, mert Mechner nélkül nem tehetik meg, az ő cégéé, a Waterwheel LLC-é az összes trademark, még a UbiSoft oldalán is fel van tüntetve minden PoP-nál, ahogy Mechner neve is. Úgy tudom, hogy korábban még volt joga a kiadónak a saját feje után menni, de aztán lejárt a licenc, kb. a Forgotten Sandscel, amióta a PoP 2 remake-jén kívül más talán nem is volt.

Na most egy nagy cég a sokkal sikeresebb, de azért elkoptatható Assassin's Creeddel (melyből jöttek már 2D-s iterációk is) a zsebében nem szívesen egyezkedik, amikor részben eddig is Mechnernek nyomtatták a pénzt. Jó lenne tudni több jogi részletet, például hogy Mechner el tudná-e vinni máshoz az IP-t, vagy a Ubinak is vannak jogai jövőbeli kiadásra, és patthelyzet van, mert nem akarják, hogy más rátelepedjen, hiszen ők is a portfóliójuk részének tekintik. Biztos jól jönne nekik is egy új PoP, de így máris más a leányzó fekvése.

A PoP-ról amúgy az elmondható, hogy bepróbálta az említett, DMC-nél könnyedebb gyakós irány felé közelíteni a Warrior Withinnel/-től. A számokat tekintve amúgy a DmC szintjén álló DarkSiders releváns siker még, főleg a második rész, mert az elsőt már túl sokszor dobálták az ember után (viszont meglehetősen sokan játszották is). Érdekes, hogy a Lords of Shadow mekkora leszereplés mellette Steamen, igaz, az talán ártartóbb. Egy PoP-ot én nem féltenék, sosem tarolták le a piacot a 3D-s részek, de nem szorulnak a 2(.5)D-re, hogy ne pénznyelők legyenek.

@damoqles

+1

Ez volt az első gondolatom a cikk kapcsán, de mivel mindig ezzel jövök, vártam valakire, hogy most ő kezdje el helyettem a mantrát :) A Sega amúgy szintén hajlamos leporolni régebbi játékokat, de mivel a Vanquish Mikami és a Platinum Games gyermeke, kissé problémásabb, mint egy belsős címet portolni. A Valkyria Chronicles ugye saját IP volt, melyet PS4-re is remastereltek, és a továbbiakban is építeni próbálgatják.

Sors bona, nihil aliud.



A Platinum miatt kötve hinném sokkal problémásabbnak, eléggé PC-pozitívak ők is.

ibi amentia latet



Lehet tudni hogy a MarvelVsCapcom3 mikor jon pc-re?



Új Prince of Persia azért nincs, mert Mechner nélkül nem tehetik meg, az ő cégéé, a Waterwheel LLC-é az összes trademark, még a UbiSoft oldalán is fel van tüntetve minden PoP-nál, ahogy Mechner neve is. Úgy tudom, hogy korábban még volt joga a kiadónak a saját feje után menni, de aztán lejárt a licenc, kb. a Forgotten Sandscel, amióta a PoP 2 remake-jén kívül más talán nem is volt.

Valami ilyen rémlik nekem is, de egyébként a jogok nem jártak le (ezt a két rimék bebiztosította, mert ezek a licencek általában úgy működnek, hogy akkor járnak le, ha x ideig nem kezd velük semmit birtokosuk - általában 5 év szokott lenni, a telefonos PoP2 meg 2013-as, és ha kihánynak egy bármilyen remastert mondjuk, máris indul elölről), amíg a videojátékok világán belül képzelik el a folytatást, addig igazából lóvét sem veszítenek amiatt, hogy licencelik az IP-t.

Egyébként szerintem sem szorulna rá a 2.5D-re a széria, legalábbis anyagi okokból nem, kreatív szempontból viszont szvsz annál inkább. Az AC egy tök más játék, de sok szempontból kiüresítette a PoP játékmechanikai repertoárját, szóval jót tenne a PoP-nak a váltás, ha egyrészt költenek rá eleget (lássuk be, az AC Chronicles poén kis játék, de még egy 2.5D PoP-nak is többet kellene nyújtania annál), másrészt meg oda nyúlnak vissza, ahová érdemes. Az AC Chroniclesről meg annyit érdemes tudni, hogy:

- a fejlesztő Climax eredetileg Prince of Persiát szeretett volna csinálni, csak az Ubi máshogyan gondolta, és hogy

- egyébként kifejezetten szarul fogyott, mert senki sem kíváncsi egy 2D-s AC-játékra, nincsenek meg a frencsájzban azok a hagyományok, amik egy olyan típusú játékot sikerre vihetnének. Bezzeg a PoP-ban... Számomra az egyik legnagyobb rejtély, hogy az Ubi miért csinált egy lineáris, 2D-s játékot a 3D-s open world Assassin's Creedből, miközben ott a Prince of Persia, vagyis a célra tökéletes IP is.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



A tréler végére odabiggyesztették, hogy jövő márciusban.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Nem hiszem, hogy a Platinum maga kizáró ok lenne, de máris több fél részéről kellene komoly szándék és kapacitás rá, ami már önmagában lassíthat, keresztbe tehet. Más lenne a helyzet, ha a Vanquish hatalmas siker lett volna, akkor már rég játszhatnánk PC-n is, a folytatásaival együtt.

@Zaxx

Többféleképpen is kötöttek meg már szerződést az IP-kavarások körül, láttunk már többfélét, a közös nevező inkább a kuszaság volt :) Korábban találtam olyan információt, hogy a Forgotten Sands után Mechner nélkül már nem lehetett jogilag mozdulni, de ehhez már nem tudok forrást, pláne egyértelműt. Az viszont egyértelmű, hogy tejelni kell neki, keményen. Több mint valószínű, hogy ez állhat a háttérben, de ebben úgy látom, nincs nagy vita.

Sors bona, nihil aliud.



A SEGA állítólag most főleg azzal van elfoglalva, hogy mi a pimpilit is csináljon a Shenmue-val. Rohadtul ki akarják adni újra a létező összes platformra, csak vágatlanul nehéz lesz, mert a hőskorban még menő volt beletenni a Coca-Colát és a többi létező márkát egy játékba, így manapság a hiányuk miatt simán lehet, hogy fan outrage meg bojkott meg tüntetés lenne belőle. Szép kis fejtörőt csináltak maguknak, de valószínűleg azért megoldható, hiszen már régen is csak az eredeti japán kiadás maradt érintetlen.

Az viszont egyértelmű, hogy tejelni kell neki, keményen.

A "keményent" azt nem tudjuk, pont az első mondatod miatt: a franc tudja, hogy Mechner mit bulizott ki magának az évek alatt, de én az Ubi jogászaiból ki nem nézném, hogy olyanok lennének a feltételek, amik betehetik a kaput egy új játéknak, legyen szó bármilyen költségvetésről (egyébként meg a Tom Clancy licencük is köszöni, megvan). A probléma igazából azzal van, hogy iszonyú sikeres az AC, miközben az utóbbi két PoP-játék nem szerepelt valami fényesen.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Azért elég valószínűnek tűnik, hogy Mechner jogtulajként le tud fölözni komolyabb összeget, vagy kell az áldása. Elég könnyen lehetett volna ma eladható akció-kalandot csinálni az elmúlt években is a PoP-ból. Vagy szerinted ennek az egésznek semmi köze ahhoz, hogy jegelik, csak viccből írtad te is a cikket a merchandise-ok miatt? Nem 100%-ig övék a herceg, szemben az orgyilkossal, ez az, ami tény. Elférnének egymás mellett, de nyilván az Ac tarolása segítette a kiszorítását.

egyébként meg a Tom Clancy licencük is köszöni, megvan

Igen, sok év licencelés után megvették egy összegben Clancytől, amikor még élt. A HW-n is volt hír. Ez miért is releváns?

Sors bona, nihil aliud.



Azért elég valószínűnek tűnik, hogy Mechner jogtulajként le tud fölözni komolyabb összeget, vagy kell az áldása.

Az első az valószínű, csak a komolyabb összeg elég relatív (mindenképpen egy normál fejlesztési költség töredékéről van szó ugye, egyszerűen nem ér annyit az IP, hogy komolyabb dolgokban gondolkodjunk), a második meg biztos, de ehhez van egy érdekes adalék, amit a rózsaszín köd megőrzése érdekében ki is hagytam annó a retrócikkből: Mechnert nem érdekli már a PoP. Amit az Ubi akar, arra ő automatikusan rábólint, a filmmel mindent elért, amit el akart érni a témában. Ja, egyébként imádja is az Ubit (érthetően, hiszen a sírból hozták vissza az IP-t), szóval ő biztosan nem akadály.

Elég könnyen lehetett volna ma eladható akció-kalandot csinálni az elmúlt években is a PoP-ból.

Igen, és Assassin's Creednek hívják. :D Egy dolgot érdemes megjegyezni: ha olyan könnyű lenne, akkor most nem azon morfondíroznánk, hogy vajon az Ubinak mennyire fájhat az a szaros licencdíj. :D

Vagy szerinted ennek az egésznek semmi köze ahhoz, hogy jegelik, csak viccből írtad te is a cikket a merchandise-ok miatt? Nem 100%-ig övék a herceg, szemben az orgyilkossal, ez az, ami tény.

Ha 2010-ben bombasiker a film, a LEGO meg degeszre keresi magát a PoP-ból, akkor lenne miről beszélni ebből a szempontból, de így nincs. Igen, negatívum, hogy a PoP-val szemben az Ubi kereshet egy Assassin's Creed filmen, de messze sem tartunk ott, hogy a sok elveszett lóvén kelljen agyalni.

A cikkben írtakat meg az akkori bevezetőben is hülyeségnek gondoltam, ahogyan most is, mert olyan szerződést nem kötsz, ami egyik félnek sem éri meg.

Igen, sok év licencelés után megvették egy összegben Clancytől, amikor még élt. A HW-n is volt hír. Ez miért is releváns?

Nem tudtam, hogy megvették, mondjuk amennyire érdekel Clancy munkássága (zéró), ez nem is meglepő. :D Mindenesetre akkor most várjunk Mechner halálára. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Én sem hiszem, hogy Mechner a Ubi előtt keresztbefeküdne, de ettől még a franciáéknak nem biztos, hogy tetszik ez a közösködés. Korábban nekik dolgozó third-party cégek sora panaszkokodott, hogy a belsős cégekkel szemben lenézték őket, és mennyire hátrányos helyzetben voltak. Ami más, mert fejlesztésről beszélünk, de a nagy kiadóknál régóta trend, hogy a belsős kapacitásokat megnövelve óriássá válás mellett igyekeznek 100%-os tulajdonban álló IP-kre építeni.

Egyébként nyilván nem arra gondoltam, hogy felesbe kaszál Mechner, az eszelős lenne, de még a bevétel 5-10%-a nagyon komoly összeg lenne (ha az reális lehet, nem tudjuk, és azt sem szabad elfelejteni, hogy még egy másik játékiparban írták alá az eredeti papírokat), hiszen ahol tízmilliókat ölsz egy AAA projektbe, és átütő siker nélkül nem ebszélhetünk többszörös megtérülésről, ott ez a profitrátán sokat ronthat, és akkor lehet magyarázkodni a részvényesek előtt, hogy miért más jár jól. Ez egy saját IP-nél már kevésbé rosszul néz ki.

Érdekes egyébként, hogy a nagy 2D-s reneszánsz során se a Raymanek nem taroltak igazán, se az AC nem jött be, valójában tényleg több potecniál lett volna egy PoP-ban. (Nem mintha az új Raymanek nem ütnének.)

Én bár 2D-s PoP-nak is örülnék, de ennyi hasonszőrű játék között 3D-ben hiánypótlóbb lenne a varázslat. Viszont a Mechner-érintés úgyis elég nehezen pótolható.

Sors bona, nihil aliud.



Egyébként nyilván nem arra gondoltam, hogy felesbe kaszál Mechner, az eszelős lenne, de még a bevétel 5-10%-a nagyon komoly összeg lenne (ha az reális lehet

Baromi jó kérdés, de őszintén szólva én a %-ban erősen kételkedem, szvsz az ilyesmi szerződésnél nem divat, hanem inkább a fix összeg és a tágan meghatározott "felhasználás" dívik (vagyis pl. projectenként sem kötik, hanem meghatározott időre szól - de ez sem "úgy igaziból" meghatározott idő, hanem pl. "ha x évig nem csinálsz semmit, akkor felmondhatom"). Az tuti, hogy az Ubi gyakorlatilag azt tesz és úgy az IP-vel, mintha az övék volna, és igazából ha nem is kifejezetten, de Mechner utalt már erre elég sokszor ("ne engem kérdezzetek, hogy lesz-e új PoP, az a Ubisoftra tartozik" és hasonlók).

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Példának szántam a százalékos megoldást, inkább a nagyságrend miatt. Nem zárnám ki, hogy beletrafáltam vele, de nem ebből indulok ki :)

Mechner pedig azért szokott időnként nyilatkozni, például az Osirisnál is cáfolta, hogy PoP lenne. Nyilván nincs az esetleges projektek közelében, így az elhajtás sem meglepő, de arról tudnia kell, ha van valami. Meg a pénztárcájának is.

A WH40k-nál amúgy rendhagyó módon profit alapján* csordogál be pénz, de az már az osztogaott licenc alapján is egyértelmű :) Ez a PoP kapcsán nyilván nem túl releváns, de amúgy más se nagyon.

*Gondolom, hogy szó szerint azért nem kell venni, tehát biztos van valamennyi, amennyinek vissza kell jönnie, és általában bonyolultabbak szoktak lenni ezek a szerződések, kár is belemenni.

Sors bona, nihil aliud.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!