Jelenlegi hely

Virtual, Augmented Reality

Utolsó bejegyzés


rwurl=http://16005-presscdn-0-36.pagely.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2016...

Az Oculus Rift a letilthatatlan automatikus updatettel gondolt egyet es szerver oldalu DRM-t csempeszett a szoftverbe.

Megtori a REVIVE-ot is, es igy gyakorlatilag platform zarat terit a rendszerre.

A Facebook ezennel megkezdi a lezart platform / exkluziv cimes faszagot, amit az Apple es a konzolgyartok is csinalnak. Ha Oculus VR cimmel akarsz jatszani, Oculust kell majd venned.

https://forums.oculus.com/community/discussion/36575/oculus-app-1-4-rele...

https://www.reddit.com/r/Vive/comments/4k8fmm/new_oculus_update_breaks_r...

Remelem senki nem fog Oculust vasarolni es csodbeviszik az egeszet. Az egesz facebook csapatbol egyedul Carmack-ot sajnalom. :D

... de mirol is beszelek, az embereket nem zavarja az ilyen magatartas, vasarolni fogjak mint a cukrot es ket pofara fogjak tomni magukba barmilyen DRM megoldassal rukkolnak elo, csak legyen 1-2 exkluziv huzocimuk.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



csak legyen 1-2 exkluziv huzocimuk

Lesz.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám




Hál'istennek a pCARS sem exkluzív többé, valszleg a többi nagyobb játék sem mond le a steam közönségről... Oculus meg pusztuljon



Hardverkulcsként működik a Rift HMD, szóval ha nincs rákötve a szgépre Oculus, akkor nem indul el a játék. A szerver oldali DRM-et nem láttam megerősítve. Gyakorlati szempontból lényegtelen, ígyis-úgyis mocsok húzás volt.






Szétlőttük a falat a Hololens valóságában

Nagyon furcsa érzés, és néhány perc kell megszokni, hogy az áttetsző műanyagon át szinte a teljes előttem levő teret látom, de a Hololens ebben csak egy viszonylag szűk területre tud dolgokat rajzolni.

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám






I am an expert in the field. IMHO - these devices should be banned

Aztán kiderül, hogy fél attól, hogy a $80 000-os cucca elavulttá válik... szépen összekeveri a harcászatban használt HMD-ket a VR sisakokkal, pedig rohadtul nem ugyanaz. (kb MS hololens vs Oculus)

A momentumos részben szépen megfeledkezik a Vive szoba-rendszeréről, illetve a szimulátorokhoz épített mozgató-rigekről. (Nem lennék meglepve, ha nem is tudna róla.)

A fejlesztésnél felhozza, hogy VR sisak helyett monitoron nézték. Persze, hiszen jelentősen kényelmesebb, gyorsabb, és egy fly+idclip nem zavarja meg az embert monitorral nézve. Egy másik válasz le is írja, hogy nem épp kellemes, amikor maga alá csinál a játék. Na fejlesztés közben mi fog előfordulni sokszor? Talált.

Aztán felhoz egy '89-es (!) tanulmányt. '89-es, érted, a 486-tal egy idős, akkori technológiákat használva.

Pedig elvileg ő is szimulátorokon dolgozik. Hmmm.... nekem az az érzésem, hogy a múltban maradt a csóka. Ilyen 80-as profot képzelnék el, aki már nem is igazán akar belefolyni az újabb dolgokba, hiszen "már régen megmondtuk". Ha megnézed a profilját, ez az egyedüli válasza, ami elért százezreket. A többi 400 válaszából 9 másik van, ami ezer megtekintés fölött van.

A sokadik válasz végre leírja, hogy vive-nál szobát használva "non-issue", ha fizikailag az ember mozog, és ezt 1:1-ben lekövetik. Egy másiknál leírják, hogy saját tesztjeik alapján csökkennek a tünetek, hozzászokik az agy.



En is ugy lattam a cikkbol hogy felesleges dolgokon aggodik. Vagyis ahogy az elso mondatodban is emlited, inkabb azon hogy az atomdraga first gen cuccai majd idovel elavulnak lesz. Hasonloan minthogy stresszelt volna valaki a 80as evekben hogy hova fejlesztik a meregdraga hatizsakos mobiltechnologiat amelyet megvasarolt otthonra maganak, jo az igy ahogy most van.

Azok a kijelentesek hogy "egyszeruen nem lehet megoldani" mindig szkepticmust hoznak normalis esetben ki az emberbol. Miert ne lehetne megoldani? Attol meg hogy esetlegesen o nem latja a megoldast, mas meg siman talalhat ra egyet. Ki mondja hogy pontosan abbol ered a problema amit o mond, es hogy csak pontosan annak a megoldasa fogja eltorolni a tuneteket?

Lattunk mar impressziv fejleszteseket ugye amelyek az agy egyensulyerzekere hatnak elektromos uton, es igen effektiv megoldasnak bizonyulnak a motion sickness lekuzdesere.

A masik meg ahogy mondod, egyszeruen megszokja az ember, vagyis az agya. Hasonloan mintsem a tengeri betegseg nem koveti egesz eletukben a hajosokat csak max azokat akik nem szoktak meg a feelinget, ugyanugy ehhez is siman hozzaszokhat az agy rovig training utan.

Magyarazza a cikkebe hogy a 2D-s kepernyok a jatekoknal, vagy a mozivasznak mas tema, mivel az agyt azt "levagja" hogy nem realis, es nem jonnek ki rajtad a rosszullet tunetei.

Hat lofaszt. :) Siman vagok embereket amelyeket a hanyinger kerulgetett nem sokkal a 3Ds FPS-ek jatszasa utan, mivel nem szokta meg az agyuk a terhatast.

Mi meg (mondjuk a hardcore-abb fajtak) pl vigan elvagyunk 30 orat egyhuzamban is veluk elnyulo LAN partykon. :)

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Jah, egyezek vele, baj van, mert még mindig nem érkezett meg a Vive-m :D



psishock írta: Magyarazza a cikkebe hogy a 2D-s kepernyok a jatekoknal, vagy a mozivasznak mas tema, mivel az agyt azt "levagja" hogy nem realis, es nem jonnek ki rajtad a rosszullet tunetei.

Hat lofaszt. :) Siman vagok embereket amelyeket a hanyinger kerulgetett nem sokkal a 3Ds FPS-ek jatszasa utan, mivel nem szokta meg az agyuk a terhatast.

Ehh, nekem Fallout 4 is néha kihozza, a rossz és állandóan változó field of view miatt. Viszont ismerek legalább egy olyan HC gamert aki nem is tud vele játszani pont emiatt. De jah, általában elvan az ember vele, már megszokta.



nnaszóval... Oculus/Facebook elkezdte felvásárolni akit csak tudott exclusive vagy timed exclusive címre. Van, aki beálltak (Giant Cop pl) és van, akik azt mondták, lófaszt a seggükbe (Serious Sam VR).

..oh joy.



(Áh technika HQ-ban kerestem a topikot, nem értettem hova tünt)

Szóval én így nem nagyon követtem az E3-at, 1-2 nagyobb konferenciát néztem meg. Csak nekem tünt úgy, hogy a nagy VR forradalom elmaradt? Kint vannak a szemüvegek, én azt vártam volna, hogy azzal demóznak mindent, ehhez képest lapos volt a téma nagyon...



Érdekes, nekem pontosan ellentétes az impresszióm az idei E3-ról, több AAA stúdió rukkolt ki VR címmel, ezt nem vártam ilyen hamar.




Nincs nagy hírértéke, de két beszámolót is megnézve az E3-as Fallout 4 VR-ről az a pozitív vélemény alakult ki (nem csak) bennem, hogy a játék nem egy VR támogatású FO4 lesz, hanem direkt VR-re fejlesztett játék. Gondolok itt olyan apróságokra, mint a tényleg csuklón használható PipBoy és társai. Azért érdekes, hogy videót nem adtak ki róla, én nem leltem sehol.

Más.

"I won't tell you when we are shipping, but I will tell you we are turning on the first production line in our factory throughout this summer," Abovitz said. "It is coming soon."

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=lP5ZZI05A3g



Most nézzétek meg ezt a Robinson videót és mondjátok meg, hogy bármelyik VR játék amit eddig beharangoztak, Unreal vagy Unity motorral NÉZ KI ÍGY? Tudom minden fórumon masszívan illik fikázni a CryEngine-t, de akkor is ez valami kibaszott jól néz ki.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=f3x2CjdykHo



Kár, hogy 99%, hogy PC-n futott az egész. Majd meglátjuk, a végleges játék mekkora felbontással fog rendelkezni, főleg a normál PS4-en....

Cryengine-t inkább azért fikázzák, mert masszívan erőforrásigényes. Lásd még ősöreg "but does it run crysis?" mémet.



azert most mar a konzolfos Crysis 2-3 engine a hasznalatos nem a Crysis 1 es :D

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



A CryEngine erőforrásos ha kimaxolva akarják használni, ez tény, cserébe fel tud mutatni valamit a kinézetben, ugye. És ez már a FarCry 1 alatt is így volt. Cserébe egy akkor ultragagyi FX5200-vel low-ban jobban nézett ki, mint legtöbb AA játék médiumban egy sokkal erősebb vason. A skálázhatósága miatt használják a koreaiak annyi MMO-hoz zsinórban. Azért mondjuk az AION elfutott egy Radeon HD4250 integrált motyón 1280-ban LOW-ban és a karakterek még mindig elég jól néztek ki. Az is tény, hogy a CryTek összes játékának maximális megjelenítéséhez kb. két évre rá lett normális vas. :D Cserébe akkor se lehetett nagyon fikázni a kinézetét.



Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Hiába, majd ha nem lesz nagyobb egy napszemüvegnél és negyedennyibe kerül, addig nem érdekel.
Az mi az a 40 wattos izzó, amivel hadonászik az elején?



A PlayStation Move az alapja a két darab VR kontrollernek, a sisak mozgás lekövetésének és a virtuális fegyvernek is, ezért olyan kívülről mint ha neon fagyikkal hadonásznának. Ezért tetszik sokkal jobban a STEM Sixense vagy a StartVR sisak, amik mágneses lekövetést használnak. Nem világít, nem kell hozzá több kamera, nem szarik be a rendszer ha rossz szögben van a player.

A PS-VR hardvert meg lehet fikázni, meg mondogatni, hogy PC-s SDK-ról ment összes demo, de a Robinson akkor is a legszebb kinézetű VR cím az eddigi teljes felhozatalból. Ezt mint őskövületi PC-s mondom. :D



Megjott az esze az Oculusnak kivettek a DRM-et

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Harvy666 írta: Megjott az esze az Oculusnak kivettek a hardverkulcsos DRM-et

Fixed. Csak a pontosság kedvéért. Lehet, hogy annak is hatása volt erre a döntésre, hogy E3-on minden egyes újságíró nekik szögezte a kérdést :)

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!