Jelenlegi hely

CG-topik

Utolsó bejegyzés


Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.



Choose your next words with excpetional care!



Fincsi fahéjas :) (erőmű nem árt hozzá)

Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.



Mikor a szöveget ráírja a szárnyra, gyorsan elforgatja a modellt, hogy ne lássuk mennyire tré.

Szédült Simon mondta a cukrásznak a vásáron:
Ide a sütikkel, vagy átkúrom a fejed a palánkon.

When people get too chummy with me I like to call them by the wrong name to let them know I don't really care about them. - Ron Swanson



Tökéletesen bemutatja legutóbbi találkozásomat vele:D
Remélem soha többet nem kell vele foglalkoznom.
rwurl=https://media.giphy.com/media/26tP6eYNrkMhUsvJu/giphy.gif

Choose your next words with excpetional care!


LY képe
LY
Donator

Látnád azt a hihetetlen mennyiségű könnyet, amit az ipar az XSI-ért hullajtott... Tengerek! Óceánok!

Mondjuk én se értettem a dolgot, de nem is indítottam el egyszer sem.



:DDDDD

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



lol

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Az XSI-s fejlesztők java része átkerült a Maya alá és ez látszik is, ahogy "áthozott" fínomságokatt raknak be alá. Ennek csak örülök.

Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.



Choose your next words with excpetional care!


LY képe
LY
Donator

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=BC2dRkm8ATU

Motherfucking Mill. Nagy részénél még ötletem se lenne hogy hogyan csinálták... És a zene is jó :)



De jó! Ez egy 5 perces felvétel volt vágás nélkül?
És felmerül a kérdés, hogy végül ki volt CG: a drótváz, vagy a lány a tükörben? :)

Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.


LY képe
LY
Donator

Igen, vágás nélkül volt, bár a tükörnél (is) rengeteg csalással (pl. ki kellett festeni a képből a stábot)
Ha érdekel, este tudok posztolni pár infót még



The Mill’s VFX team worked closely with Dom&Nic to achieve this effect by extensively and meticulously tracking the dancer’s movements in order to replace her limbs and eventually her whole torso, with a lattice of 3D mesh.

Photogrammetry scanning was used to create a fully CG model of the dancer’s body including photo real textures. CG clothing was also built in Marvellous Designer and then rendered in Arnold.

Head of 3D David Fleet comments, “The sheer complexity of this project is what made it unique. The amount of camera and body tracking alone was a huge challenge, as well as consistently seamlessly lighting one shot as long as this.

We created clean plates for seven thousand frames entailing a huge amount of traditional hand painted comp work. To lighten the load, the team created a bespoke tool specifically for this project, which automatically scanned our footage for clean parts of the set, projecting them onto the areas that the dancer occupied.

We scanned the entire set using Lidar technology to give us an accurate 3D model of the entire environment, enabling us to track the camera as closely as possible."

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



Cyriak! YAY!
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=Otd15iyp51E
(A zene hulladék.)

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



ez asszem még nem volt, legalábbis nem emlékszem rá.
rwurl=https://vimeo.com/132806170
Összefoglalva: szép. Igen, vannak practical effektek is, de CG-ért is megérdemelheti a szobrocskát.


LY képe
LY
Donator

The Martian, MPC
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=5CPbISkPqKk

Egyébként a Pathfinder replikát és Matt Damon különböző sérüléseit is a hazai Filmefex készítette! Meg gondolom még sok kisebb-nagyobb dolgot.



Az a poén, hogy amikor néztem ezt a filmet, egyáltalán nem tartottam látványosnak, a marsi részekkel úgy voltam, hogy biztos Coloradoban forgatták, aztán még színezgettek rajta. Ilyenkor meg kiderül, hgy műterem az egész, és minden CG. Természetesen elismerésre méltó a munka és az alkalmazott technológia, de ettől függetlenül továbbra sem esik le az állam a végeredménytől. Bár így voltam sajna az Interstellarnál is, igaz, ott elég nagy volt a hype, hogy a fekete lyuknál valami egészen elképesztőt látunk majd, gyönyörű kerettörténet a mögötte levő matekról, ami vizualizáltak a rendermérnökök, azt a végén kaptunk egy fekete golyót, ami körül volt egy világító halo.

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.


LY képe
LY
Donator

Egyrészt rengeteg külső helyszínten forgattak Jordániában is, ezekből is láthatsz eleget a videóban. Az csak egy bónusz, hogy még ezután a videó után sem lehet egyértelműen megmondani az egyes jelenetekről, hogy melyik hol készült.
Másrészt meg ez a meló a te véleményedtől függetlenül színvonalas, számomra kellően lenyűgöző, fontos, és pont az észrevétlensége a legfőbb erénye. Például a sisaküvegek hozzáadása, amiről ember meg nem mondaná hogy ott volt - miközben iszonyatos szaktudás és munka van mögötte (sokkal sokkal komplexebb volt ám, mint gondolnád). Nem pont erről kellene hogy szóljon a VFX, és azon belül a CG?


LY képe
LY
Donator

Wide Open videoklipp infodump asszem a lead riggertől.

Haha! Sadly, no.. No fully CG environments required. Everything was shot in situ, with markers all over everything, including the dancer and her clothing, which then had to be removed later.

The section with the mirror. So in our initial meeting we asked the directors to avoid reflective surfaces as it would require additional body tracking. This seemed to put the idea in their head and then they came back to us in their following meeting and asked for the mirror! It didn't turn
out to be so bad. We did have to have a totally separate body track for the mirror simply because trying to make one piece of animation fit two bodies seemed unnecessarily complex, as well as it being too difficult to factor in any warping introduced by the non-flat surface of the mirror. This meant that we had to have a "mirror universe" in which the camera and set were flipped so that the lighting would all be correct.

Having the second instance of Sonoya in the mirror, watching herself, was always the idea. We shot plates specifically so that we could achieve this.
There were some space issues on set, so we couldn't get the lighting on her perfect, and it shows, but it's mostly fine. Having her there didn't really help to clear out the camera man, though.. Fergal and the 2D team went through the laborious process of painting him out and making a totally clean plate.

As for the narrative aspect as to why she's there..? That's being left open for interpretation ;)

Ah, yes. Marvelous designer. So for the last section where her whole body becomes the 3D print material, we decided right at the end of the project that it would just be easier to do a simulation on the tshirt and render it. I took the slightly risky route of testing out Marvelous Designer.
Having heard that it had become more pipeline friendly, we thought it'd be worth a shot.

Making and draping the garments really is a dream. It's incredibly fast you get great interactive feedback. The simulation engine is about 10-15 times faster than nCloth, too. However, you effectively have very little creative control over the garment once you're in simulation land. Animated constraints? No. Character pinching the garment? Forget it! This is mostly forgivable considering the software isn't made for heavy duty VFX work, but it would be nice to see.

The other big problem is how you make it fit into your pipeline. Making slight pattern changes per shot is quite likely, however, when you do this, your point count changes which affects everything downstream. Doing topology transfers in UV space will help to a certain extent, but then if
you've changed the shape of a pattern, you're hit with the UVs having changed.

What would be nice is if you can lock the UVs and/or the point count whilst still making changes to the garment in Marvelous.

Has anyone successfully integrated Marvelous for simulation work? If so, how?

Thanks,
Sid


LY képe
LY
Donator

Egyébként a Marvelous Designer alkalmazásával mi is évek óta kísérletezünk, a Witcher 3 vámpírcsaj ruhájának esetében egész jó eredményekkel asszem; de összességében mégis inkább olyasmi, mint amilyen mondjuk Palvin Barbarával együtt élni lenne. Tehát elvileg a világ egyik legjobb dolga kéne legyen, de egyszerűen képtelen vagy kitalálni hogy a gyarkolatban hogyan is működne... :P



LY írta: ...pont az észrevétlensége a legfőbb erénye.... Nem pont erről kellene hogy szóljon a VFX, és azon belül a CG?

De, ebből a szemszögből nézve mindenképpen le a kalappal. Ettől függetlenül továbbra sem sorolom a Marsit a látványos filmek közé, elmaradt a wow faktor, ami megvolt például a Mad Max esetében - és nem, nem azért, mert a szokásos 1% helyett 5% practical effekt volt benne. :)

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.


LY képe
LY
Donator

Na jó de most mi a "wow factor"? Ha ösztönösen tudod hogy képtelenség máshogy megcsinálni, akkor lebukik, és azért nem nyűgöz le; ha meg észre sem veszed, akkor azért :)

Ugyanezért fura a VFX Oscar is, bár talán még érvényes az az elv, hogy a legjobb VFX az, ami a legjobban szolgálja a film érdekeit... Vagy mondjuk az, ami a legfejlettebb, ami olyat csinál amit előtte még soha? Vagy ami a jó öreg practical és nem ez a csúnya új (lassan 30 éves) CGI csalás?

Szóval érted :)



LY írta: Ha ösztönösen tudod hogy képtelenség máshogy megcsinálni, akkor lebukik, és azért nem nyűgöz le

Ez akkor van, ha kilóg a lóláb. Millió ellenpélda van szerencsére, amikor az embernek eszébe se jut, noha egyértelmű, hogy csak számítógépes effekt lehet.

VFX Oscart nem tudom, mi alapján osztják (pláne, mivel - ahogy írtad is - nem túl hozzáértő a szavazógárda). Én azért adnám, ha van wow factor: valami, amitől leesik az ember álla. Mert ugye szép dolog az, amikor kiszolgál a CG, és észre sem veszed, de ezért nem jár a sminkeseknek sem díj, pedig ugyanúgy minden színészt minden reggel (vagy egy nap többször) kameraképesre kell hozzanak (pl. Angeline Jolie huszonöt tetkójának eltávolítása, vagy Cameron Diaz arcbőrének helyreállítása - habár lehet, ma már ez is CG :D). Őket is csak akkor jelölik, ha valami extrémet tesznek le az asztalra, ami műxik.

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.



Kösz!

Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.



Choose your next words with excpetional care!



Amazon is belép a légkörbe
Cry engine módosított változata ingyenesen mindenkinek. Amazon is jön a kütyüjével és így akar fejlesztőket csalogatni.
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=EdU1s1FGTDY

Akinek humora van mindent tud, akinek nincs az mindenre képes.
Akinek humora van mindent bír, akinek nincs az mindenre kényes.



Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.



15 év után újra megnéztem a Hollow Mant, csak most sokkal jobb minőségben, mint anno, és egyszerűen hihetetlen, hogy mennyire ott van a szeren a CG ebben. Tipikus példája annak, hogy bár az agyam tiltakozik az ellen, amit lát, mégis valóságosnak érzékelem. Nagyon szép munka!

Angol tudósok szerint a fenti hozzászólás nemcsak a szerző, hanem egyben az egész emberiség egyetemes véleményét is tükrözi.


KMZ képe
KMZ

Lehet ide saját cuccokat tolni? Elkezdtem hétvégén tanulgatni a Mayát (úgy is nézzétek:), meg 3dcoat/pshotoshopban festegetek lowpolykat.

Heretic Tome

Ember nem irányíthatja sorsomat; semmiképp sem olyan, aki szélirányból támad és bűzlik a fokhagymától

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!