Jelenlegi hely

Beszámoló: Control

Utolsó bejegyzés


Mindennel = RTX-el, DLSS, AA-val, stb.

Amúgy nem tudom. Kicsit olybá érzem, a kritikák felfelé csaltak, így megbízható infóm nincs.
https://www.reddit.com/r/controlgame/comments/cyew9x/remedys_control_dx1...

I’ve seen a lot of people say this has fixed the stutter for them. Unfortunately, I am still experiencing the issue.



Mit ertesz olcso alatt. Brutto 40-45k-ert kapni ips paneles, 24"-os LG monitort, 40-75 Hzes freesynckel. Es ez elso talalatok egyike volt.

Szerintem max akkor erdemes a fix 30, vagy 60 fps eroltetese, ha nvidia kartyaja van valakinek, es nem kap olcson freesyncest, ami kompatibilis.



(Fix 30-ra szerintem néhány játéktípus esetében van csak ésszerű érv. Akkor inkább 720p/60FPS mint 1080p/30.)

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



144hz min 45-hz-s adaptive synccel vagy kevesebbel. Target ugye a G-sync compatible. Az én XG32QV-m sincs listán de a low Fps compensation és hogy 45-144-ig van a range nagyon is érződik.



Továbbra is fennáll a mikrolag. Úgyhogy kénytelen vagyok megint úgy játszani, hogy minden Low felbontáson, amit lehet az kikapcsolva, és 10 percenként Alt-Tab, ami után azonnal folyamatos lesz a játék megint. Nem értem hogy az Alt-Tab-nak ehhez mi köze és miért oldja meg a problémát.



En mar 25" ala nem mennek, inkabb 27" lenne a target ha mar beruhaznek ilyesmire. 1440p ala se, IPSnek is tudnek orulni tn panel helyett, nvidia kartyam van es valszeg az marad a jovoben is szoval nem szeretnek a kitudjamennyiremukodo freesync kompatibilitassal szorakozni. Szoval reszemrol a 40-50k kornyeki kategoria egyertelmuen felesleges penzkidobas lenne egy downgradere a mostani monitoromhoz kepest csak azert, hogy tobb hz-et kapjak amit nem tudnek kihasznalni. Bar 1080p miatt valszeg menne, de still. £600-at meg en szemely szerint most nem akarok kidobni az ablakon csak azert, hogy a 60 alatti fps ingadozas ne keszitsen ki idegileg. :D Viszont ez teljesen szemelyes nyomor termeszetesen.



Elérhető lett a játék Geforce Nowon.
Értelemszerűen az EGS-en megvásárolt játék még így is kell hozzá.



BTW pont a hetvegen olvastam, hogy a hivatalos steam start datum augusztus 27.



Tényleg tervezitek még ezek után is megvenni? :)

Én 5 eurót nem adnék érte.

ShowHide spoiler #


Igen, amit te írtál meg amit láttam róla máshol igazából nem riaszt el. Tetszik a concept/grafika/combat stb. Nálam az egyedüli visszatartó erő mindig is az EGS volt.



Oké, nem gond. :)

Azért mérd az időt, 2 óra előtt még visszakérheted majd a zsetont :D



A Control 2019 egyik legjobb játéka volt pont. Aztán RTX kijött hozza s az egyik legszebb is lett. Az hogy neked nem tetszett Chiller az csak egy vélemény :)



Aha.... azért az a 7.2-es user score is elmond egyet, s mást :)



Közel 2000user ha mind a három platformot kombinálom, nyilván ki tudja mennyi valós vetelből ugye. Nem mondom hogy nem voltak problémái, hisz anno én is megénekeltem de mindamellett 2019-ben roppantul jól szorakoztam vele nyár végén.... :)



A Quantum Break sokkal szórakoztatóbb volt, ott apránként lehetett feloldani az időmanipulálós trükköket, és a pályák is változatosak voltak.
Itt pályaként van egy épület belső terei és ezzel ki is fújt, a fegyverhez meg az első 3 óra után máris elérhető az összes fejlesztés.
A QB után számomra hatalmas csalódás lett a Control, visszafejlődés minden tekintetben, játékban még ennyire nem unatkoztam mint itt, nem is vittem végig, letöröltem valahol az 1/3-a környékén.



A 7.2 egy jórésze az epic exkluzivitás és az igencsak erős HW követelmények miatt volt szvsz.

Előbbi miatt én se vagyok hajlandó sokat kiadni érte, max $5-10-et.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Remélem, ebből is lesz a steames - vagy GOGos - Humble Monthlyban Choice-ban. Esetleg felkerülhet a Windows Store-ba (persze ez is egy nagy hulladék), és ott Game Passba.

Epicen is jöhet, ha fejlődik a kliens és ingyen adják. Vagy valami konzolon, ki tudja még, jövőre mim lesz.

De az alapján, amit az MP2 utáni Remedy-játékokról írtam, ez nem meglepő. Éppen ma végre elolvastam a beszámolódat, és az az érzésem, hogy hasonló szemmel nézzük az alkotásaikat.

Sors bona, nihil aliud.



A következő generációra (XsX és PS5) érkezik majd ez a játék amúgy.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Az Xbox elvileg amúgy is séróból visszafelé kompatibilis lesz, és PS5-ön is lesz szinte minden PS4-es. De ja, hátha a Remedy még jobbá teszi a csodát :)

Sors bona, nihil aliud.




Azért mérd az időt, 2 óra előtt még visszakérheted majd a zsetont :D

Butaság volt, szvsz kibaszott jó játék volt, a második felétől meg pláne. Majd kicsit hosszabban a helyére írok a DLC-k után, de meglepett mennyire bejött összességében. Prímán összerakott játék, végre valami jó a Remedytől a Max Payne 2 óta.



A Foundations nekem nem jött be, AWE nem rossz.



Hát oké.



Nekem tetszett a MP3



De az nem Remedy.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Időközben kipróbáltam a játékot, ezért is olvastam újra a cikket és a diskurzust. Az adaptive sync és a DLSS bizony nem hülyeség hozzá, a ray tracinget elengedtem (az másban is erőforrásigényes, még a Quake II-ben is), így ultrán és tonnányi AA-val 100 fps körül teljesít 3060-on (persze köthetnék más kompromisszumokat is, de nekem így fekszik jól). Elég komoly a gépigénye, de nem elérhetetlen az a vas, ami marha jó látvány mellett is álomszépen viszi. (És ugye az elmúlt két évben nem lett olcsóbb egy hasonló tudású PC.)

Xbox Series X-en is volt szerencsém megnézni, de csak az Xbox One-os verzió van Game Passban, az meg szép és jól fut, de nem versenyképes a PC-ssel.

De tudom folytatni, a lövöldözős részek abból fognak állni, hogy ha belépünk egy ellenség által bitorolt terembe, az egyetlen kiutat scripttel lezárja a játék, lespawnolnak az ellenfelek fix (!) pontokon, majd megrohannak. És ennyi. Nulla lopakodás, taktikázás, zéró AI. Mintha csak agyaggalamb lövészeten lennénk. És ha mindenkit kinyírtunk, biiing, feltárul az út…

Valójában ez a szkriptelt lezárás az ellenségek elfogyásáig eléggé bevett megoldás. És most nem arra célzok, hogy így volt ez már a régi beat'em upokban is a Go! felirat felvillanásáig vagy a DMC-kre, hanem hogy TPS-ekben is így megy, szinte mindben. Néha hagyják, hogy az első egy-két kill lopakodósabb legyen, esetleg gyökkettő szinten ennél többet is, de ennyi. A lezárás DMC-sen vizuális jellege szokott legfeljebb hiányozni, de itt az a körítéshez passzol. (Egyébként nincs mindenhol így, hiszen ahol simán respawnoltak vagy valami mellékes szituációról van szó, ott enged elsétálni, a játék már-már egy TPS-metroidvania.)

Sors bona, nihil aliud.



Bevett megoldás :D

Ahogy gondolom a mindent látó ellenfelek, a beépített autoaim, a szivárványos "sérülésrendszer" és a többi említett dolog is :D

Lehet neked ezek elmentek, de nekem akár csak egy max payne után is botrányos (illúzióromboló) volt. Amúgy annak örülök ha neked (is) tetszett, lehet az én készülékemben van a hiba.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Nem fanboykodni jöttem, csak az arénábazárásnál nem mellékes, hogy szinte minden TPS így csinálja már. Például mindegyik Gears, Uncharted stb. A 2016-os Doom meg behozta a FPS-ekbe is (korábban is meg-megjelent, de abban folyamatosan ez ment. Nyugodtan lehet utálni, de tény, hogy szabvány. Egy csomó szabványt utálok én is, csak érdemes megemlíteni, hogy ez sajnos túlságosan is alapvetés.

A játékot még nem játszottam végig, addig verdiktet nem hirdetnék, de a Max Payne 2 után itt fektetett a Remedy végre újra komolyabb figyelmet a játékmenetre, mely szerintem szórakoztató és - fentiek ellenére - nem teljesen szokványos lett. És nem is a sablonos csölövölde, hiszen metroidvania, akció-kaland meg némi túlzással platformer is (nem mintha ezek ütnék egymást). Olyan müfajokról van szó, melyekben a képességeknél szintén jellemzö az auto-lock. (Kontroller, ugye.)

De mint mondom, van vele bajom, nem biztos, hogy magasabbra értékelném nálad, ha pontoznék, csak nálam már ez is jó játékot takarna. Meglátjuk, hogy a végjátékot elcseszték-e, vagy besokallok a grindtól, stb. A jó performansz viszont sokat számít, a 40-50 fps-es szenvedés önmagában hangulatromboló lenne.

Sors bona, nihil aliud.



Azt a részét értem, hogy az RT feleslegesen lasstja a játékot és ezért sokan kikapcsolják, de mikor a játék kijött, rengeteg gameplayt megnézve az jött le, hogy ha nem használsz RT-t, akár mert nem tudja a vas, akár mert kikapcsoltad, akkor kox sötét van a pályák 70%-án, sz*rt se látni, mintha büntetni akartak volna ezzel a készítők. Pedig nyilván meg lehetett volna oldani ha akarják.



Ez tuti, fals, mert többen is RT nélkül játszottuk végig. Lehet benne szabályozni a fényerőt :D

Nekem semmi bajom se volt a fényekkel, láttam mindent amit kellett - RT nélkül is. Szép játék, ezt egy percig sem vitattam soha.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!