Jelenlegi hely

Hírek

Megszavazta a nép: Megjelent a Genital Jousting

Fórum:

Broforce-ot és a Gornt is elkövető Freelives elérkezettnek látta az időt, hogy kihozza a Genital Jousting című, egyedi témájú játékát az Early Access állapotából. A hímtagokat főszerepeltető és akár nyolc játékost is lekötő partijátékban végre játszhatunk magunkkal is, ugyanis a végleges verzió kiegészült Jancsi egyjátékos történetével (The Story of John). Az alábbi löncstréler™ minden fontos mozzanatot bemutat, így nem is szaporítanám tovább a szót.

Genital Jousting : The Story of John OFFICIAL LAUNCH TRAILER Inditás gomb

Genital Jousting : The Story of John OFFICIAL LAUNCH TRAILER (00:01:33)

Akit meggyőztek a látottak, az 7 Euró fejében beszerezheti a saját példányát a Steamen. Kiváló választás a barátok, munkatársak és idősebb családtagok megbotránkoztatásához.

Az eredeti komment hivatkozasa: http://www.rewired.hu/comment/155497#comment-155497

ZeneDrop: Blood - Infuscomus

Fórum:

A BloodGDX source port megjelenése óta főnixként támadt fel a Blood című klasszikus FPS-t támogató közösség: sokan 20 év után most küzdötték át magukat először Caleb bosszúszomjas kalandján, a régi pályacsomagok és modok új verziókat kapnak, de fokozatosan kerülnek elő friss projectek is, amelyek hol a további játékidő, hol pedig a szebb külcsín reményében nyúlnak hozzá a Monolith mesterművéhez.

A szórásból természetesen nem maradhatnak ki a zenei kezdeményezések sem, friss és ropogós idei termékként pedig már itt is van egy dögös metálfeldolgozás a játék Infuscomus című trackjéhez Michael Markie-tól.

Infuscomus [BLOOD MAIN THEME METAL COVER] Inditás gomb

Infuscomus [BLOOD MAIN THEME METAL COVER] (00:03:05)

Boldog újat!

Fórum:


Lassan mindenki eljut oda, hogy átlendül az elkövetkező évbe, miközben máshol valakik már eldőlnek, mint a rohadt nád. A lényeg, hogy boldog újat minden volt, leendő, de legfőképp jelenlegi RW-lakosba! Nem is szaporítanám tovább a szót, a kommentek majd úgyis beszélnek.


 

ZeneDrop: Prince of Persia (1989) - Chomper

Fórum:

Aki annak idején végigküzdötte az eredeti Prince of Persiát, minden bizonnyal verejtékező homlokkal emlékszik vissza a játék néhány ikonikus hanghatására. A Herceg testét kettészelő guillotine-ok és a bekapott kardcsapások zajai nem éppen 5.1-es minőségben szóltak, de ennek ellenére, vagy talán pont emiatt könyörtelenül adták tudtunkra, hogy lehet elölről kezdeni a pályát.

Mai remixünk szerzője, Bitplex valahogyan meglátta a zeneiséget ezekben a puffanásokban és csörömpölésekben (egy kicsit őrült lehet szegény), így az 1989-es főcímzenét felhasználva csinált belőlük egy remek dubstep nótát. A szám címe Chomper (így hívják az angolajkú fanok a játék guillotine-jait), és egy poénos, térhatású klip is jár hozzá, amiből kiderül, milyen széles a herceg valójában.

Original (1989) Prince of Persia reimagined in 3D! Inditás gomb

Original (1989) Prince of Persia reimagined in 3D! (00:02:48)

Erre aztán mehet a perzsa rulett!

Szníki trélert kapott a Seven: The Days Long Gone

Fórum:

A Seven: The Days Long Gone igazán izgalmas élménynek ígérkezik: az IMGN.PRO és a Fool's Theory játékában (pitbull) Terielt, a mestertolvajt irányítjuk, mégpedig Commandost idézően izometrikus nézetből. Első blikkre egy ahhoz is hasonló real time tactics-játékot idéz a kezelőfelület, a madártávlat mögött azonban egy nyílt világú RPG-t találunk.
 

A történet színhelye a Peh névre hallgató börtönsziget, aminek minden egyes négyzetméterét szabadon bejárhatjuk hősünkkel. Teriel természetesen akaratán kívül kerül erre a csúf helyre, a fejében duruzsoló démoni hang azonban tudni véli, hogyan juthat ki onnan. Feladatunk egyszerű hát: minden eszközünket és ügyességünket bevetve dobbantani a böriből, mindeközben odafigyelve a szigetet benépesítő rosszarcúak ármánykodására is. Nem hangzik túl fantasztikusan, de a készítők nagy volumenű sztorit ígérnek, amelynek végén egy egész birodalom sorsáról dönthetünk majd.

És hogy mi újság a játékmenettel? Az egyes feladatok megoldásában teljes szabadságot élvezhetünk, játékstílusunkat pedig saját izlésünk szerint alakíthatjuk ki. Tervezhetünk rajtaütéseket az ellenfelek gyors – és minden bizonnyal hangos – likvidálása érdekében, különböző álruhák segítségével megtéveszthetjük a gyanútlanokat, de ha úgy tartja kedvünk, a környezet adottságait kihasználva bemutathatjuk a szellemként sunnyogás művészetét is. A Sevenben nagy szerepe lesz az időnek is, ugyanis kedvünkre tekergethetjük az egyes napszakokat, így lehet, hogy egy nappal bevehetetlennek tűnő helyen éjszaka már nyugodtan próbálkozhatunk. Ha ígéretesen hangzik, akkor elmondom a slusszpoént: a fejlesztőcsapatban a Witcher 3 egykori jómunkásembereit is megtalálhatjuk. Másztörpísz érkezik?

A napokban megjelent egy új előzetes is: maximum szníkiség!

Seven: The Days Long Gone - Sneaking Inditás gomb

Seven: The Days Long Gone - Sneaking (00:01:50)


Akárhogy is nézem, a prezentációban bizony minden megvan egy igazán jó játékhoz, még a stilizált külcsínen sem sikerül fogást találnom. Megjelenés december első napján, a vásárláshoz pedig saját magunk kiszebelése után a Steamre, a GOG-ra vagy a Humble Store-ra kell ellátogatnunk.

Black Mesa: Tovább késik a Xen

Fórum:

Sehogyan sem akar elkészülni ez a Xen kiegészítő a Black Mesához. Az eredetileg tavaszra belőtt megjelenést a Crowbar Collective először decemberre tolta át, most pedig kiderült: idén már biztosan nem utazhatunk el a Half-Life párhuzamos dimenziójába. A CC ezúttal már nem bátorkodott újabb határidő tűzésével, szóval a játék ismét a „when it's done” kategóriába csúszott vissza.

Búslakodniuk azonban annyira azért nem kell a rajongóknak, a tél ugyanis tartogat még meglepetéseket: néhány héten belül komoly endzsin-ápdét érkezik, amivel a Xenbe szánt fícsöröket tervezik tesztelni a fejlesztők. A frissítésnek köszönhetően egy kicsit megfiatalodik az egyébként borzasztó öreg Source motor: érkeznek a lens flare-ek (hú), a dinamikus fények (ááá), felcsillan az image based ambient lighting (óóó) és szépülnek a textúrák a 4 way texture blends (vááá) opciónak köszönhetően, de jelentős optimalizációk várhatóak a Cascade Shadow Maps (CSM) és a Godray effektekhez is. A fenti linken ezek mindegyikéből találni egy kis képes-gifes kóstolót, érdemes őket nézegetni.

Csobbant két új koncepciós festmény a Xenből is:
 



Hogy tovább enyhüljenek a fájdalmak, a Black Mesa kapott egy szép 60%-os leárazást is. Irány a Steamre érte!

Outcast: Second Contact LÖNCSTRÉLER™

Fórum:

Igencsak "érdekes" launch trailerrel készült az Outcast: Second Contact mai megjelenésére a Bigben Games:

Outcast - Second Contact - Launch Trailer Inditás gomb

Outcast - Second Contact - Launch Trailer (00:01:35)


A videó alapján úgy tűnhet, hogy az Appeal teljesen új szinkront készített a remake-hez, ugye? Hát pedig nem, sőt, az eredeti hanganyagot még egy remasternek sem sikerült alávetni, így ugyanazt a mai füllel gyenge hangminőséget kapjuk, mint 1999-ben. Fura, hogy a sok, néhol már fájdalmasan őszintének tűnő játékmenet-videó után sikerült egyet füllentenie is a Bigbennek.

És hogy maga a játék milyen lett? Az eddigi játékosi vélemények alapján sajnos fapados. Néhány apró, a kezelőfelületet és az irányítást illető változtatást, valamint a kicsit nagyobb bejárható területet leszámítva egy az egyben a régi élmény várja azokat, akik befizetnek Ulukai felcsinosított kalandjára. Ez persze nem feltétlenül baj, de az akció-kaland műfaja 18 év alatt rengeteg fejlődésen ment keresztül, így teljesen biztos vagyok abban, hogy csak az eredeti játék szerelmeseinek sikerül majd gond nélkül befogadniuk az újabb eresztést. Nosztalgiaszemüveg mögül kémlelve is egyértelmű, hogy a megfiatalított Cutter Slade-del ellentétben maga az Outcast megöregedett, ezen pedig a friss grafika sem képes sokat segíteni, sőt, inkább csak növeli a látvány és a játékmenet közötti disszonanciát.

Öröm az ürömben, hogy a PC-s teljesítménnyel nincs komolyabb probléma, legalábbis a DSOGaming benchmark-videója erre enged következtetni:

Outcast - Second Contact - First 17 Minutes - PC Max Settings Inditás gomb

Outcast - Second Contact - First 17 Minutes - PC Max Settings (00:17:16)


Az Outcast: Second Contact Steamen érhető el, rajongóknak igazán kedvező áron: a 15%-os megjelenési akción felül az Outcast 1.1 tulajdonosai további 30%-kal olcsóbban rakhatják kosárba a portékát.

Injustice 2: Elindult a PC-s béta

Fórum:

Az eredetileg megjelölt időpontnál majdnem két héttel később ugyan, de csak elindult az Injustice 2 PC-s bétája. It has begun!
 

Mától egészen november 10-ig élvezhetjük a játék ingyenesen kipróbálható tesztverzióját, ami fícsörökben megegyezik a Mortal Kombat XL-nél látott megoldással. Ennek megfelelően csak az online rész érhető el, és még azon belül is mindössze egy az egy elleni ranked meccseket vívhatunk. Az MKXL esetében ez senkinek sem okozott gondot, mivel mindössze egy már létező játék javított és bővített verziójáról volt szó, a PC-n eddig teljesen ismeretlen Injustice 2-ben azonban nagyon elfért volna egy gyakorló mód, vagy legalább a haveri privát bunyók összepasszintásának lehetősége. Szerintem a WB Games itt most elszalasztott egy jó promólehetőséget, "szűzen" ugyanis senki sem szeret multizni egy verekedős játékban.

Mindenesetre a gépigény nem tűnik testesnek: az Injustice 2 egy kicsit többet kér enni, mint az MKX, de egy korosodó i3-as proci, 8 GB RAM és egy GTX 780 már megfelel az ajánlott követelményeknek. A telepítéshez erre tessék.

Thx, Nicodemus!

ÁPDÉT: Közben kiderült a teljes verzió megjelenési dátuma is: november 14-étől kaparinthatjuk meg a komplett Injustice 2-t Steamen és a Windows Store-on.

BlizzCon: Kiegészül és időutazik a World of Warcraft

Fórum:

Természetesen World of Warcraft témában is igyekszik kitenni magáért a BlizzCon, és nagyon úgy tűnik, hogy sikerül neki. A következő kiegészítő érkezésében semmi meglepő nincs, de most azok is örülhetnek, akik legszívesebben a játék 2004-es verziójával múlatnák az időt.

Kezdjük a Battle for Azeroth névre hallgató expanzióval! A Horda és a Szövetség háborúját felölelő történet színhelyéül két új kontinenst kapunk majd, melyek a két frakció főhadiszállásául szolgálnak, az ellenség játékosai számára pedig tiltott területet is jelentenek. A csatázós téma magával hozza a Storm the Warfronts játékmódot is, amiben... készüljetek fel... sereget irányíthatunk egy Warcraft-játékban! Hihetetlen, de igaz, még a végén Warcraft lesz a WoW-ból! Micsoda újítás!

World of Warcraft: Battle for Azeroth Features Overview Inditás gomb

World of Warcraft: Battle for Azeroth Features Overview (00:02:28)


A kiegészítő kapott egy rendertrélert is, ami igencsak hozza a Blizzardtól megszokott színvonalat:

World of Warcraft: Battle for Azeroth Cinematic Trailer Inditás gomb

World of Warcraft: Battle for Azeroth Cinematic Trailer (00:04:30)



Na, de térjünk rá az igazi érdekességre: sok évnyi ellenkezés után Morhaime-ék végre beröffentenek egy szervert a nosztalgiázni vágyóknak World of Warcraft Classic címmel! Rengeteg játékos érzi úgy, hogy a WoW rossz irányba fejlődött az utóbbi időben (a pusztulás korát a lícskirály érkezésének környékére lövik be), így nagy igény mutatkozott egy olyan opcióra, ami elérhetővé teszi a játék korai verzióját. A WoW Classic ennek megfelelően 2004-be repít minket vissza, egy ártatlanabb korba, amikor még nem kellett hülyén festő pandákkal és lootboxokkal foglalkoznunk, amikor a mozik a Kill Bill 2-t, a rádiók pedig Lil Jon és Usher klasszikusát, a Yeah!-t játszották... ajjaj, ezt még megbánhatjuk.

World of Warcraft Classic Announcement Inditás gomb

World of Warcraft Classic Announcement (00:01:23)


 

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!