Jelenlegi hely

Hírek

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! - Eastern előzetes!

Fórum:

Címkék:

A [bekezdés]-díjas Martin Kay által írt Eastern kapott egy előzetest, mert bizony manapság már egy magára valamit adó regénynek is van trélere a YouTube-on. Felvezetésként olvassátok el a történet szinopszisát, aztán jöhet a videó!

"A Titánokkal vívott háborúban porrá lett földön Yuko hírhedt törvényen kívüli. Az elárvult lányt már csak szíve haragja élteti. Konok kitartással űzi Corbent, a gyűlölt zsoldosvezért, hogy elégtételt vegyen élete megnyomorítóján. Útja során nem várt társaságba botlik nővére egykori kedvese személyében. Vajk, az életunt kalandor egyetlen célja, hogy felderítse szerelme halálának körülményeit. Az elkövető nyomai a rettegett zsoldossereghez vezetnek.
Yuko és Vajk kényszerű szövetséget kötnek, hogy kézre kerítsék Corbent, a rájuk leselkedő veszélyek mellett azonban saját démonaikkal is meg kell küzdeniük. Hiába a kettejük között kibontakozó érzelmi kötelék, ha a zsoldosvezéren való elégtételt más módon képzelik el. Vajon sikerül felülkerekedniük önös érdekeiken egymás javára?"

EASTERN | Hivatalos Trailer
Inditás gomb

EASTERN | Hivatalos Trailer (00:00:57)

Shadow of the Tomb Raider - Lara, a csendes tömegmészáros

Fórum:

Egy viszonylag hosszú előzetesben mutatják be a fejlesztők, milyen is női Predatorral játszani. Lara nem válogat az eszközökben, mindent bevet annak érdekében, hogy rá is gatlinggal akarjanak vadászni a beijedt katonák. Alább a közel hét perces videó, aminek végén az egyéb várható újításokat is belengetik nekünk:

Shadow of the Tomb Raider: One with the Jungle Gameplay Reveal [NR]
Inditás gomb

Shadow of the Tomb Raider: One with the Jungle Gameplay Reveal [NR] (00:06:58)

Free-to-play lett a Quake Champions

Fórum:

Az idei QuakeCon nemcsak a Doom Eternal állat leejtő és gerincet kitépő bemutatója miatt lesz emlékezetes: tegnap az id Software másik FPS-godzillája, a Quake Champions is nagyot lépett előre az egyedfejlődésben.

A mindig is free-to-playnek tervezett játékot eddig csak fizetős Early Accessben játszhattuk egyfajta bétatesztként, és bár a végleges verzió még mindig várat magára, a fizetősség már a múlté. Az arénalövöldék alfája és omegája így már mindenki számára ingyenesen érhető el, a free-to-play lét miatt persze néhány limitációval: aki nem fizet, csak egy bajnokot kap, a 1v1 mókában nem vehet részt (ahhoz minimum három karakter kell ugyanis) és custom game-et sem indíthat.

Quake Champions QuakeCon 2018 Official Trailer Inditás gomb

Quake Champions QuakeCon 2018 Official Trailer (00:01:56)


Ízléstől függően akár erősnek is érezhetjük ezeket a korlátozásokat, de megijedni azért nem kell, mivel az üzleti modell elég baráti. Ha nem rendelkezünk valamely karakterrel, akkor őt kétféle pénznemmel, a legkönnyebben hozzáférhető favorrel vagy prémium dohánnyal, platinummal tudjuk megvenni (favorből persze jó sok kell, konkrétan 250 000-et kóstál egy hős). Bajnokot kis szerencsével találhatunk loot boxokban is, és aki ráérez a játék izére, az egy-két tucat óra alatt nagy eséllyel fog is. Ha nem szeretnél farmolgatással és ládanyitogatással vesződni, akkor sem kell mélyen a zsebedbe nyúlnod: a 30 eurós Champions Pack az összes jelenlegi és jövőbeli hőshöz korlátlan hozzáférést enged, ráadásul a csomag gyakran kap kisebb-nagyobb leárazást is.

Alapvetően tehát minden szép és jó, de az előrehozott free-to-play löncs azért felvet bennem néhány kérdést. Jó látni, hogy a Bethesda bízik a játék sikerében, amire annak minősége is mindenképpen rászolgál, de akadnak gyermekbetegségek és hiányzó fícsörök. A netkód néha még mindig nagyokat tud röccenni, a Quake 3-ból megszokott, klasszikus capture the flag játékmód hiányzik, ahogyan a gore-rendszer is, az új játékosok pedig komoly gondban érezhetik magukat amiatt, hogy a Quake Live-ban még mindig sokkal jobb oktatómód van. Manapság nehéz lesz úgy bővebb közönséget találni a Quake-nek, hogy még a strafe jumpingot és a metajáték alapjait sem magyarázza el a program a zöldfülűeknek.

Szerencsére a Youtube azért segít, szóval most helyzeti előnyhöz juttatom az RW közönségét, és szépen belinkelem Michael Markie kiváló tréningvideóit:

#1 Mobility - Quake Champions Masterclass for Beginners Inditás gomb

#1 Mobility - Quake Champions Masterclass for Beginners (00:04:10)


#2 Resource Management - Quake Champions Masterclass for Beginners Inditás gomb

#2 Resource Management - Quake Champions Masterclass for Beginners (00:06:18)


#3 Weapons - Quake Champions Masterclass for Beginners Inditás gomb

#3 Weapons - Quake Champions Masterclass for Beginners (00:07:19)


Na, most, hogy már mindenki tud Quake-ezni, irány az aréna!

Bemutatták a Doom Eternalt

Fórum:

Tegnap óta megy a QuakeCon, ma pedig az ilyenkor szokásos keynote-ot is megejtette az id Software és a Bethesda. Ennek keretében jött el végre a nagy esemény, a Doom Eternal játékmenetének leleplezése. Nincsenek szavak, csak padlón koppanó állak:

DOOM Eternal – Official Gameplay Reveal Inditás gomb

DOOM Eternal – Official Gameplay Reveal (00:25:06)


Atyaég, mi van itt!!!!??? Ha a Call of Duty jelmondata „boots on the ground”, akkor a Doom Eternalé minden bizonnyal „LET THE BODIES HIT THE FUCKING FLOOR!” lesz. Az engem kicsit a Duke Nukem 3D rozzantabb helyszíneire emlékeztető földi Pokol lenyűgözően fest, a játékot hajtó id Tech 7 egyértelműen hozza az id Software-től megszokott vizuális orgazmust. Nehezen tudom egyelőre elképzelni, hogyan fog ez 60 fps-sel futni az évről évre öregebb konzolokon, de a dallasi cégtől szinte már el is várom a technikai bravúrokat, szóval nem aggódom az eredményért.

A játékmenet tempója szokás szerint minden eddiginél gyorsabbnak és brutálisabbnak ígérkezik, köszönhetően Doom guy-nak, aki játékról játékra egyre nagyobb állat lesz. Emberünk mozgáskultúrája kibővült, aminek köszönhetően szteroiddal pumpált Super Marioként ugrálhatjuk-mászhatjuk-lengedezhetjük át a pályákat, a super shotgun pedig kapott egy grappling hookot, így pillanatok alatt az ellen arcába mászhatunk. A glory killeket egy ügyes, karra szerelhető penge teszi gyorsabbá, de ha ez sem lenne elég, akkor a Doom guy vállán hordott gránátvető és lángszóró minden bizonnyal mosolyt csal majd arcunkra.

A további fícsöröket illetően Marty Stratton, a játék rendezője a bemutatót követő panelbeszélgetésen elárulta, hogy a SnapMapet ezúttal elfelejthetjük, helyette masszívabb kampányt és megjelenés utáni szingli DLC-t kap majd a csomag. A 2016-os epizódban kétes sikernek örvendő multiplayer visszatér, de úgy tűnik, hogy ezúttal nem külső stúdió dolgozik ezen a komponensen, hanem az id lányai kalapálják azt házon belül.

Őszintén szólva nagyon régóta nem éreztem már magamat ennyire izgatottnak egy játék bemutatójától, fantasztikusnak tűnik a cucc. Megjelenési dátum sajnos még nincs, de annyit már tudunk, hogy PC-n, PS4-en, Xbox One-on és Nintendo Switchen élvezhetjük majd a Doom Eternalt. RIP AND TEAR!

Thx, Reaper!

Red Dead Redemption 2 - egy bandita élete

Fórum:

Egy meglehetősen pofás előzetesben mutatja be a Rockstar a következő nagy dobását. A látvány, a hangulat és a látott mechanikák is rendben levőnek tűnnek, úgyhogy nincs más hátra, mint a stúdió székháza elé vonulni, és követelni a PC-s port minél hamarabb történő megjelenését.

Red Dead Redemption 2: Official Gameplay Video Inditás gomb

Red Dead Redemption 2: Official Gameplay Video (00:06:06)

Old Soldier - WoW cinematic

Fórum:

A háború idővel elkoptatja a legedzettebb katonákat is. A Horda legendás harcosa, Varok Saurfang számára talán ez lesz az utolsó harc, amiben részt vesz.

Azt az egész estés, tisztán animációs Warcraft (vagy Starcraft) filmet amúgy most már tényleg tető alá hozhatná a Blizzard...

Cinematic: “Old Soldier” Inditás gomb

Cinematic: “Old Soldier” (00:06:22)

Hogy működik a kémia Nathain Fillion és Nathan Drake között?

Fórum:

Nathan Filliont az Uncharted megjelenése óta kábé mindenki Nathan Drake-két szeretné látni a vásznon (ha már Malcolm Reynolds szerepében nem lehet a Firefly folytatásában). A színész sem zárkózott el soha a dolog elől, de egy bő évtizeddel a játék első részének megjelenése után sem történt még semmi említésre méltó a témában. Ezt elégelte meg Fillion és a rendező Allan Ungar segítségével tető alá hozott egy "rajongói" kisfilmet, melyet alább meg is nézhettek.

UNCHARTED - Live Action Fan Film (2018) Nathan Fillion Inditás gomb

UNCHARTED - Live Action Fan Film (2018) Nathan Fillion (00:14:49)

Bloodstained: Ritual of the Night sztoritréler

Fórum:

Pottyant egy új, a történet néhány elemét bemutató előzetes a Bloodstained: Ritual of the Nighthoz, benne sok Solid Snake-kel:

Bloodstained: Ritual of the Night - Story Trailer Inditás gomb

Bloodstained: Ritual of the Night - Story Trailer (00:01:34)


A kezdeti anyagoktól egy kicsit alábbhagyott bennem a lelkesedés, így jó végre azt látni, hogy kezdi felölteni végleges gúnyáját a játék. Egész szépen sikerült átmenteni a klasszikus Castlevania látványvilágát az új, Unreal Engine 4-en operáló 3D-s megjelenítésbe, bár talán az átvezetők esetében egészségesebb lett volna 2D-s rajzokat használni a trélerben látott, gyengén animált karaktermodellek helyett.

A Kickstarter-kampány támogatói tegnaptól játszhatnak egy zárt bétával is, ami az elnevezés ellenére szerencsére a polírozottabb fajtából való. Tulajdonképpen egy testes kis demóról van szó, szóval backereknek mindenképpen érdemes végigütlegelni, a gyűjtésből kimaradók pedig itt lent vigasztalódhatnak nem interaktív formában:

Bloodstained: Ritual of the Night - Beta Backer Demo (Steam) Inditás gomb

Bloodstained: Ritual of the Night - Beta Backer Demo (Steam) (00:49:22)

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!