Jelenlegi hely

From Software-házioltár - minden, ami Souls vagy valamelyik testvére

Utolsó bejegyzés

From Software-házioltár - minden, ami Souls vagy valamelyik testvére
Szerkesztette: Zoo - 2018 szep 14


avagy Souls & Blood,
From(Software) Japan with Love

ibi amentia latet


Lou képe
Lou
Donator

The DirectX9 version of Dark Souls II: Scholar of the First Sin will sell for $40, while the DirectX11 version will be $50. If you already own Dark Souls II on Steam, you can upgrade to the DirectX11 edition of Scholar (since the current version is DX9) for $30; if you own Dark Souls II and all the DLC, you can upgrade to the DX11 version for $20.

http://www.pcgamer.com/dark-souls-ii-scholar-of-the-first-sin-gets-confusing-multi-tier-upgrade-pricing/

"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King



ibi amentia latet


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Sors bona, nihil aliud.



http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1029925
http://www.siliconera.com/2015/04/15/dark-souls-ii-sold-2-5-million-unit...

During their Global Gamers Day event, Bandai Namco announced Dark Souls II has sold over 2.5 million copies since it was released on March 11, 2014. A new version of the game, Dark Souls II: Scholars of the First Sin, which includes all of the DLC packs plus balance changes came out for PlayStation 4, Xbox One, PS3, Xbox One, and PC just a few weeks ago.

And since I'm sure someone will ask, Dark Souls 2 PC: http://steamspy.com/app/236430

Owners: 986,517 ± 31,553

---

Don't forget the Scholar of Sin data as well (DX11 version)

Owners: 106,040 ± 12,748

---

Dark Souls [2] PC numbers are excellent.
1M PC
~1M PS3
~500k X360

ibi amentia latet



ibi amentia latet



Az első részt be lehet valahol szerezni olcsón? A Steames 20 euró kicsit húzósnak tűnik.

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



http://isthereanydeal.com/#/search:Dark%20Souls;/scroll:%23gamelist
(vagy várd meg a legközelebbi nagyobb szabású Steam Sale-t, gyakori résztvevő)
És add hozzá a boxkontroller árát, ha még nincs egyed.

ibi amentia latet



No, elvileg lvl 19 vagyok (azért elvileg, mert fogalmam sincs, mi alapján számol), és még mindig az első helyszín (underburg vagy mi fene) környékén leldzek. Körölbelöl 10 órát öltem bele eddig a játékba, hogy a kétkezes kardomhoz meglegyen az erőm, de az első (toronyról) leugró boss-al nem tudok mit kezdeni. Drasztikusan elkúrtam valamit, amire van esély - például nem értem, mi alapján nő a kulacs űrtartalma 10-esre, aztán zuhan vissza ötösre - vagy TÉNYLEG ennyire farmorientált cucc ez, VAGY...? Nem értem.

Különös, hogy annyi RPG van benne, mint a Diablo első részében ránézésre, cserébe ezt életeti mindenki, hogy wowowow rpg masterpiece!!4. Különös, hogy még mindig szép - persze kilónyi fixx után. Különös, hogy bár ekkorákat szopok, mennék tovább, próbálkozom újra és újra - de ha a fent leírt dolog nem bénázás, hanem ez a normális, inkább feladom.

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

cserébe ezt életeti mindenki, hogy wowowow rpg masterpiece!!4.

Így jár, aki csak a hozzászólások és a cikkek első és utolsó mondatát olvassa el. Ráadásul ezek szerint nem is akármilyeneket.

Sors bona, nihil aliud.



Örülök, hogy ismeretanyag híján a kevésbé fontos részt ragadtad ki, de elsősorban azt akarom tudni, hogy kiemelkedően bénán csinálok valamit, vagy ez a játék ilyen?

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



Estus flask

The starting number of "swigs" you recover from any normal bonfire is five.
Using the "Kindle" command at a fire, and thus spending one Humanity point, will increase the amount to 10 for that particular fire.

Ami meg az undead burgben levo

ShowHide spoiler #

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Minden induló kaszt egy adott szinten kezd, és minden egypontnyi statfejlesztéssel további 1 szintet nősz. Ha Soul Level 19-en vagy, az nem "elvileg" van, hanem úgy van. :)

Tipp a bosshoz:

ShowHide spoiler #

A kulacs újratöltöttségi szintjét a legutóbb meglátogatott tábortűz mérete szabályozza. Az alap tüzek, amiket találsz, 5 Estust töltenek újra, de egy pont után lehetőséged lesz Humanityt áldozva tovább szítani a lángokat, amik így 10, 15, majd 20 töltetet adnak a flaskába. A Firelink Shrine tüze speciális: már a kezdetektől fogva fejlesztettnek minősül, ezért amikor odaseggelsz mellé, 10 flaskával indulhatsz útnak.

Különös, hogy annyi RPG van benne, mint a Diablo első részében ránézésre, cserébe ezt életeti mindenki, hogy wowowow rpg masterpiece!!4.

A világon senki sem tagadja, hogy ez AKCIÓ-rpg, így, ilyen hangsúlyozással írva. Szerintem brutálisan félreolvastál valamit, ha "rpg masterpiece"-t vártál...

Ja-ja, a szopatás normális, és még a játék elején se vagy kb., de nem, egyáltalán nem farmorientált a cucc. Csak bele kell jönni, de olyan szinten, amit a kortárs játékok 99%-a egyszerűen nem követel meg a játékostól, szóval ez eltarthat egy darabig, de utána megsupersaiyanosodsz és minden szép s jó lesz, meglásd. Feladni nem ér.

Mi a gondod egyébként? Staminamenedzselés, a kitérések rossz időzítése, elégtelen sebzés,...?

ibi amentia latet


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Nem tudom, én csak a Demon's Soulst ismerem, ebből nem értek sokat, csak azt tudom biztosan, hogy nem RPG a játék :)

Egyébként bár én is szóvá szoktam tenni, ha túlzottan RPG-nek állítják be, de éppen annyira örvend ennek a státusznak, mint a Diablo vagy a Fable (vagy kevésbé), ez minden releváns irományból kiderül. HW-n, RW-n végképp nincs így kezelve, de ezt nem is írtad. Pedig a Demon's Soulsban legalább van pár döntés, illetve world tendency (ezt nem szeretem) és character tendency, tehát az a Diablót ebben azért elveri.

Nekem úgy jött le, HC RPG-sek körében éppen a büntető, illetve realista jellege miatt lett elfogadottabb mostanában rokonként, mint tüzijátékokat idéző stílusú kattintós véglet.

Sors bona, nihil aliud.



Most nem tudok neked keresni, de léteznek ilyen noobvilágosító anyagok a játék legalapvetőbb funkcióinak-rendszereinek ismertetésével (I-frames, Humanity, riposztolás stb.), próbálj találni egy olyat, ami rövid, velős és spoiler-free. Nem emlékszem, hogy Vaatividya csinált-e egy ilyen videót az első részhez is, vagy csak a DS2-höz (az utóbbihoz készült okító anyagok nem felelnek meg, mivel egy rakatnyi tonna apró, finom részlet megváltozott a két epizód között).

tl;dr
RTFM

ibi amentia latet



Nem csinálod rosszul, általában minden boss-nál van valami trükk. Akkor vagy a hc arc, ha azt nem használva agyalod el. Pl. lesz később egy boss harc aminél tuti falhoz b***od a kontrollert vagy féltucatszor.. aztán rájössz vagy elolvasod mi a taktika és utána még párszor falhoz b***od mire sikerül... de ha fordítva valaha megcsinálod mint ahogy le van írva akkor emelem kalapom. Utána meg majd kapsz egy olyat, hogy már inkább sajnálod annyira könnyű. Néha a trükk pl. a capra demonnál meg már-már glitch szagú. A Demon's soulsnál pedig sokkal kevésbé grindelős a Darksouls.
Egyébként nemtudom mennyire vonzott be a világa, ha van időd nézz körül a helyszíneken mert kevés ilyen átgondolt játék létezik. Ami kimarad a sztoriból legtöbbször ott van az ember előtt csak észre kell venni.

RPG-nek meg annyira RPG mint a Blade of Darkness.. vagy a Dark Messiah of Might and Magic.

@Zoo : Demons' soulsban sosem sikerült megértenem azt a rohadt world tendency-t.. ráadásul szerintem nálam be is bugzott.. így a végére minden világ extra szopatós szuperdarkos volt...



Köszi mindenkinek a segítséget, végül legyűrtem a monszert (ráadásul utólag olvastam el a leugrós technikát :D), de nagyjából ennyi elég is volt a játékból - tíz órámba telt idáig eljutni, és igazából már értem, miért szeretik ezt a játékot sokan (nagyon bejön a hangulata, tényleg korrekt a harcrendszer), azt is sikerült leszűrnöm, hogy nagyon nem az én játékom. Akármennyire is cseszegetett a boss legyőzése, most utána (találkozva valami random dragonnal, ami instant ölt) már elmúlt a késztetés, de respect mindenkinek, akinek ilyesmikre van ideje. :D

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Demons' soulsban sosem sikerült megértenem azt a rohadt world tendency-t.. ráadásul szerintem nálam be is bugzott.. így a végére minden világ extra szopatós szuperdarkos volt...

Számtalan dolog befolyásolta. Például ha rendes formában meghaltál valamelyik világban, az kapásból -3-at írt, ezért divat volt a Nexusban öngyilkosnak lenni a pure white world tendencyre hajtóknak, mert soul formban (fele HP alapból, de gyűrűvel lehetett tornázni háromnegyedre) ez nem volt tényező. Ráadásul a spéci nevesített karakterek is más formában jöttek, és hiába voltak gonoszok, illetve támadták ránk, fehérebb világ esetén eleve mínuszt kapták értük. Erre jött még az is, hogy online mode-ban időnként korrigált az átlaghoz talán (most inkább nem guglizom ki), illetve bizonyos alkalmakkor alapból módosult (pl. valamelyik szenteste pure white lett mindenkinél).

Ezt én úgy élrtem meg, hogy hülye szabályok szólnak bele a játékomba, melyet glitchcsel cselez ki mindneki, illetve külső tényezők, főleg ha pár napra, hétre le kellett tennem. Így NPC-kről, lootról, sztorimorzsákról maradtam le. Ráadásul a pure blacket meg ugye tök könnyű összehozni, de úgy meg nehezedik a játék.

Jópofa elképzelés volt, hogy a world tendency meghatározza az ellenség erejét, a kapott XP-t és lootot, módosítja a világot, de ezek miatt én nagyon szerencsétlenül megoldottnak tartom. Ráadásul ezek is olyan dolgok, hogy nem írják sehol, tehát vagy elolvasod más tollából, vagy rájössz pár száz óra alatt magadtól, hogy mi a szabály. Értékelem, ha egy játék nem fogja a kezünket, és ez tetszett is a Demon's Soulsban, de ez az oldala inkább a kedvemet szegte.

Úgy tudom, hogy a Bloodborne-ban újra van world tendency, de nem ismerem a konkrét megvalósítást.

Sors bona, nihil aliud.



Tíz órádba telt az Asylum - Firelink Shrine - Undead Burg vonal?? ;-O
Ha kolbászoltál is másfelé (ezek a más helyek olyanok, hogy messzire úgysem juthattál bennük egyelőre), ez nekem kb. arról árulkodik, hogy vagy farmolni kezdtél, ami felesleges és unalmas, vagy olyannyira nem egy húron pendülsz a játékkal, hogy jó szívvel nem is annyira könnyű a továbbhaladásod ösztönözni...

Fent segítséget ajánlottam. De ha nem akarsz informálódni és belejönni, hát akkor nem akarsz.

de respect mindenkinek, akinek ilyesmikre van ideje. :D

Ez esetben neked jár ki a legfejedelmibb adag, amennyiben képes voltál az átlagosnál vagy 2.5x több időt szánni a Burg&Bullra! :]

ibi amentia latet



Jópofa elképzelés volt, hogy a world tendency meghatározza az ellenség erejét, a kapott XP-t és lootot, módosítja a világot

DS2-ben ehhez elég Bonfire Asceticet égetni (szánt szándékkal), ami a következő NG+ erőszintjére izmolja az egész környező zónát, a felélesztett legközelebbi bosst beleértve. Olyan jól működik extra csálendzs szolgáltatásában, hogy most megdöbbenve olvasom, hogy a BB visszatért (valamilyen szinten?) a tendencyhez (persze tudom, a két játék párhuzamosan volt fejlesztve, nem került át automatikusan minden fejlesztés és új húzás az egyikből a másikba).

ibi amentia latet



Őőő, én nem kértem, hogy győzködj arról, hogy nekem játszanom kelljen (bár észrevettem, hogy a sorozatnál szívügyed mindenkit téríteni), csak közöltem, hogy nem az én játékom. De köszi, hogy próbálkoznál :D

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



Fent segítséget ajánlottam.

Oké.

ibi amentia latet



Így már világos miért lett egy csomó hely pure black.. azért az szép volt mikor Boletariaban a varfalon sarkany elől menekülős résznél annyiszor haltam meg, hogy azzal jutalmazott a játék, hogy a végén lévő egyébként is szivatós 3-4 ellenféle mellé még berakott 2 red phantomot. Utána csak úgy tudtam tovbbjutni, ha előtte lenyilaztam az üldöző sárkányt (nem tudom már mennyi ideig lőttem.. sztem olyan 200-300 nyíl kellett neki) így volt időm külön elbánni velük (egyébként ugye be kéne rohanni közéjük).

Megértem Baglyot.. a DS2 közben valahogy nekem is elment a kedvem az egésztől.. már a Bloodborne sem izgat. Azért tartom hogy a DS1 a nehézség és harc nélkül is zseniális.



Folyamatosan bassza a csőrömet a játék, de nem egyszerűen, szóval ha esetleg áll még az ajánlatod, talán megpróbálkoznék vele mégegyszer, ha találsz olyan infót, ami hasznos lehet, és nem spoileres, hálás lennék.

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



Milyen infót? Valami ilyesmit?

ibi amentia latet




ibi amentia latet



ibi amentia latet



Önkényesen kiragadott morzsák:

They talked a bit about level design and made a point of saying that what is visible will be accessible.

Next the translator was talking about how the map is more complicated and bigger than ever.

The story deals with the

ShowHide spoiler #

They kept saying that all the buildings in the scenery were subject to exploration, even the ones in the distance. I’m skeptical it’s as “open” as they were trying to make it, but at the very least it should be easy to expect a big comprehensive world like dark souls 1.

The next big thing was that one of the enemies on a church roof (where a bunch of other enemies were praying) turned into this crazy black goo like creature. It was kind of similar to the snake balls in Bloodborne and the Centipede Demon from Dark Souls 1. It was just this big mess of swirling black goop that formed into these arms / tentacle things. It was really, really interesting. From a story / lore perspective it wouldn’t surprise me if this was something to do with a coming darkness, and it was humanity going wild (think of manus or whatever). Either way the enemy went abso-fucking-lutley nuts and killed the other NPCs and the player controlled character fairly quickly.

Miyazaki mentioned that each boss has at least two phases

Miyazaki responded by saying that maps are basically interconnected, and even clarified that he himself is taking the lead for the direction of level design

Miyazaki did confirm it would run at 30fps

Basically, every weapon seems to have this unique property to it (kind of similar to trick weapons in Bloodborne) but it seems to be done in a bit more of a practical and unique way.

ibi amentia latet



ibi amentia latet

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!