Jelenlegi hely

Quake Champions: Bemutatkozik a gore-rendszer

Utolsó bejegyzés

Quake Champions: Bemutatkozik a gore-rendszer
Amióta Quake a Quake, elvárás a rajongók részéről, hogy az erősebb fegyverekkel apró, paradicsomlében gazdag cafatokra robbanthassák az életükre törő csúnyaságokat. A még mindig early access kategóriás Quake Champions ezidáig nem kedvezett ennek a remek hobbinak, de a tunkolásra vágyók hamarosan végre megkapják, ami jár:

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=8iVlI46W2yA
Hohó, micsoda Soldier of Fortune-t idéző mártogatás lesz itt, kérem szépen! A szimplán csak "gore system" névre keresztelt csonkolásmechanizmus látványban a Quake 3 hiperrealista vérpatakjaiból indul ki, de az apró elemekre bontható testrészeknek és a modern fizikának köszönhetően annál jóval változatosabb brutalitásra lesz képes. A darabolósdi milyenségét több tényező, így a fegyverek típusa, erőssége és a lövés ellenféltől való távolsága is befolyásolja majd, tehát például egy messziről leadott shotgun-találattól csak összcsuklik a delikvens, közvetlen közelről viszont már az "egyik lábam itt, a másik meg ott" közmondás érvényesül.

A gore-rendszer a játék következő frissítésével érkezik (sajnos pontos dátum még nincs), további részletekért pedig erre tessék:

rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=eYnzuYa7ZHM


Ez így szar. Túl van tolva.



Early access, nem hiszem, hogy pl. a ragdoll végül ennyire durva lesz.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Túl van tolva.

nem is feltetlen az a gond vele szvsz, csak viszonylag gagyin megoldott egyelore. Doom-ban pl egesz faszanyosan meg volt oldva, szintugy elotte is voltak zsir gore-os jatekok ugye.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Alapvetően ugyanaz a banda felel érte, amelyik a Rage-en és a Doomon is melózott, szóval nem hiszem, hogy aggódni kéne a végeredmény miatt. A hosszabb videóban eleve úgy vezetik fel a trélert, hogy "kb. itt tartunk most, kicsit korai, nyomatjuk még a témát".

Nekem egyébként így is bejövős már, a Quake 3 feelinget (szétrobbantom, átsuhanok a vérködön és már szaladok is tovább) tökéletesen hozni fogja, és kurva jó látni, hogy maga a modell robban szét, nem pedig random gibekre cserélgetik őket halálkor.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Alapvetően ugyanaz a banda felel érte, amelyik a Rage-en és a Doomon is melózott, szóval nem hiszem, hogy aggódni kéne a végeredmény miatt.

nem stresszeltem miatta, en amugy is kedvelem ha probalkoznak ujdonsagokkal es faszanyossagokkal a cegek, meg ha nem is mindig sul is epp jol. Itt is lehet ezt modositani sokkal jobbra es ugyesebbre, fuggetlen hogy latszik hogy van mit tekerni a gondolatokon. De jo otleteket latok benne alapvetoen.

A hosszabb videóban eleve úgy vezetik fel a trélert, hogy "kb. itt tartunk most, kicsit korai, nyomatjuk még a témát".

csak a rovidebbet neztem meg, de koszi a tl;dw-t.

és kurva jó látni, hogy maga a modell robban szét, nem pedig random gibekre cserélgetik őket halálkor.

ja, jofele haladnak hogy foglalkoznak a csonkolas realitasaval, nem csak trukkoznek kivaltani valami butabban megoldott randomizalassal.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Valami annyira, de annyira nincs eltalalva ebben a jatekban. Mar ha csak a kinezetet veszzuk, akkor sem. Ertem en, hogy multi, de mintha nem is ugyanaz az endzsim lenne alatta, mint ami a Doom-ot hajtja. Ez egesz egyszeruen taszitoan nez ki, pedig en aztan soha nem szamoltam a pixeleket es a design rendben lenne. Egyszeruen nem tudom, miert ilyen sz*r, annyira meg nem erdekel, hogy jobban megnezzem :D



Ertem en, hogy multi, de mintha nem is ugyanaz az endzsim lenne alatta, mint ami a Doom-ot hajtja.

Talán azért, mert a Doom alatt az id Tech 6 muzsikál, a Quake meg a Saber3D engine-t használja. :D

Egyébként abszolút jól néz ki, csak egyrészt nem Youtube-ról kell ítélni, másrészt meg egy Quake-ben senki sem fogja kimaxolni a grafikát (egy bizonyos szint felett zavaró tud lenni, mert kurva gyors a játék, nem kell a visual noise).

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Zaxx írta: "kb. itt tartunk most, kicsit korai, nyomatjuk még a témát".

Ez teljesen ok, de akkor meg én ezt még nem mutogatnám.
Se nem vicces, se nem jó, és (még) nem is 'villant' semmit.



i always approve darabolás. so here is my upvote +1!

zaxx, itt a quake championsban hogy működik a hős használat? ki lehet oldani valami ingame currency-ért, vagy csak real moneyval?
esetleg van valami heti free rotation kipróbálgatni őket?
egyáltalán mennyire változtat a játékmechanikán a hősök cserélgetése?

5 ojróért most gondolkodóba estem, hogy kipróbálnám

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Asszem az 5 eurós csomagban Ranger meg Scale van benne. Én általában Rangerrel, Slashsel és Sorlaggal szoktam játszani, de abszolút Rangerben van a legtöbb órám, ő pl. úgy működik, mint egy klasszikus Q3 karakter, és a többieknél sincsenek azért olyan orbitális eltérések. Változtat a azért játékmeneten mindegyik hős (más képességek, más mozgás), de nem úgy, mint egy Overwatchban.

Ki lehet oldalni hőst ingame pénzzel (illetve nem lehet, de mindjárt elmagyarázom), de nem úgy, hogy "x hőst meg akarom venni, x hőst megveszem": a reliquary kategóriájú lootboxokban (5 szintenként kapsz egyet) van esély hőst találni, de viszonylag ritka, nekem a 30-valahány szintlépés alatt hármat sikerült úgy kioldanom, de volt köztük duplicate. Egyébként 24 órára lehet hőst bérelni a legkönnyebben megszerezhető in-game pénzzel.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



és egy adott hőst real money-ért meg lehet venni, vagy pakkban van az egész?
eltérések csak hősökre jellemző ability-k között vannak (pl. láthatatlanság, vagy sprint mittudomén) vagy életerő, alap gyorsaság, ugrás magasság is eltér?

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



és egy adott hőst real money-ért meg lehet venni, vagy pakkban van az egész?

Meg lehet, de drágább, mintha megvennéd az összes jelenlegi és jövőbeli hőst 30 euróért. Asszem 1000 vagy 1100 premium egy hős most ~ 10 dollár.

életerő

kezdő és max HP-ben és kezdő és max armorban is van különbség, pl. Scale egy tankosabb karakter, Ranger meg középkategória életerőben.

alap gyorsaság

Azt hiszem, hogy az most mindenkinél ugyanannyi, strafe jumpos gyorsulásban van különbség (Scale pl. lassab lesz, mint Ranger emiatt) és maximális sebességben (pl. Visorral nincs sebességlimit, Ranger meg 640 UPS-ig gyorsulhat), de ezeket szinte peccsenként szokták variálni.

ugrás magasság

Az nem, a levegőben való mozgás tér el. Pl. Anarkivel sokkal jobban tudod magadat irányítani ugrás közben, mint a többiekkel, így vele élesebb kanyarokat is be tudsz venni strafe jumpolás közben.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



utsó kérdés
ha megveszem az 5eur-os alapot, akkor az upgrade ugyanúgy 30eur marad, mint amit amúgy az egészért fizetnék?

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



A champions pack annyi, amennyi, az nem befolyásolja, hogy mid van már. Pl. nekem is volt már asszem 4 karakterem, amikor megvettem a CP-t, és ugyanannyit fizettem, mint bárki más.

Egyébként szerintem a champions packet semmiképpen se vedd meg látatlanban, mert még mindig early access annyira a játék, hogy azért érdemes lecsekkolni, hogy fut, főleg a netkódot illetően. Másrészt meg az elején abszolút elég az a két karakter, amit kapsz, mert van mit tanulni a játékon. A CP meg szokott néha akciós lenni, és mindjárt itt a Steam nyári vásár, egy kicsit később meg a QuakeCon is, akkor általában 20 euróért szokták dobálni.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!