Jelenlegi hely

Command & Conquer: Tiberian Dawn és Red Alert remasterek a láthatáron

Utolsó bejegyzés

Command & Conquer: Tiberian Dawn és Red Alert remasterek a láthatáron
Amikor az EA idén bejelentette a Command & Conquer: Rivals című mobilos játékot, a BlizzConra látogató Diablo-rajongókhoz hasonlóan a C&C-fanokban is felmerült az áprilisi tréfa lehetősége. Fekete nap volt az a franchise történetében, annyira, hogy a felháborodást követően az EA gyorsan meg is erősítette: remasterek formájában PC-re is jön egy adag régi-új C&C. Az akkori ötletelés után a cég ma végre egy hivatalos bejelentéssel ismerte el a projectek létét, mely szerint a Tiberian Dawn (a "C&C1") és a Red Alert újrázására számíthatunk hamarosan.
 

Őszintén szólva ez önmagában még nem lenne örömteli hír, hiszen az EA mostani megítélése és a C&C4: Tiberian Twilight rossz emléke még a leglelkesebb RTS-rajongót is megtorpanásra készteti, de várjatok, most jön az érdekes rész! Az EA ugyanis nem egyik belső stúdióját bízta meg a játékok elkészítésével, hanem ehelyett igazán értő kezeknek adta át a munka legjavát: a Petroglyph Games fejleszti mindkét programot! És hogy kikből áll a Petroglyph Games? A Las Vegas-i stúdiót a C&C franchise-t megálmodó Westwood Studios tagjai hozták létre még 2003-ban, nem sokkal a Westwood megszűnése után.

A srácok azóta is főleg stratégiai játékok fejlesztésével töltötték az idejüket, többek között a Star Wars: Empire at War, a Universe at War és a Grey Goo fűződik a nevükhöz. Bár ezek a címek a Command & Conquer sikerét már megközelíteni sem tudták, a Universe at Wart és a Grey Goo-t én simán méltó szellemi örökösökként tartom számon, mérsékelt sikerüket pedig a megváltozott piaci körülmények számlájára írom.

Megjelenési dátumról még szó nincs a bejelentésben, hiszen a fejlesztés csak most kezdődik, de a korábbi híresztelések alapján a Tiberian Dawn 25. születésnapján, vagyis 2020-ban számíthatunk a C&C visszatérésére. Azért a zeneszerző kilétét már borítékolhatjuk:

Look Who’s Coming Back for the Command & Conquer Remasters Inditás gomb

Look Who’s Coming Back for the Command & Conquer Remasters (00:00:56)


A C&C tehát hazatért, és bár egyáltalán nem a szívem csücske az EA, úgy érzem, ezért a döntésért most hálásak lehetünk a nyomorultaknak. :)
Szerkesztette: Zaxx - 2018 nov 15


Frank Klepacki! Kitűnő hír!
Edit: Kane most is pont ugyanígy néz ki, csak a szakálla őszül :-)



Egyébként jó kérdés, hogy mit fognak kezdeni az FMV-kkel. Szvsz újravenni őket 25 évvel később baromi furcsa lenne. Kb. ez az egyetlen dolog, a mi miatt aggódom, mert egyébként a Petroglyph tudja, mit csinál, az artot meg asszem az a cég csinálja, amelyik a StarCraft Remasteredhez is.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Meglátjuk, milyen szinten lesz szükségtelen az OpenRA mellett, de érdeklődve várom.

"Amikor fényevest próbáltam 1 hónapig nem ettem szilárd táplálékot."



Mindenesetre hurrá!

https://imgur.com/s2uxlNj
Inditás gomb


Szuper!



Kérdésre az EA-s producer már elmondta, hogy együttműködnek az OpenRA csapattal is.

kép:https://i.imgur.com/wHpEIu7.jpg
Ebből szvsz sanszos, hogy balanszváltozások terén (amik nyilvánvalóan kellenek egyébként) az lesz, amit a Microsoft is csinált az AoE DE-vel: ott is az új balansz tulajdonképpen egy módosított formája annak, amit az UPatch HD használt.

Értelme meg nyilván lesz annyiban, hogy ha az új grafika meg a felújított kampány nem is fog érdekelni, sokkal jobb multit fogsz kapni és lesz is kivel játszanod. :D

Szerk: Egyébként tök vicces felmenni az OpenRA honlapra és megnézni a hírt a bejelentésről:
https://www.openra.net/news/special-announcement/
Első komment a producertől:

Hi everyone, I was hanging out in the Discord and Forums but wanted to post here too. I just wanted to re-confirm there will not be any micro-transactions in a C&C Remaster.

Azért az milyen már, hogy annyira fos a cég megítélése, hogy ezt bele kell írni a hivatalos memóba, és még utána is ismételgetni kell. :DD

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Remélem, nem cseszik el, mert ezeket még tényleg újra is játszanám.

Sors bona, nihil aliud.



De ugye 3D lesz nem megúszós sprite/pixelgraf mint a SC remastered.. :(

?/7 specialista, Játékfejlesztő-BR generalista, Zenész-zeneszerző, Rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard.



Ha lesz benne olyan fasza kis real time lighting fícsör, mint az SCR-ben, akkor én nem fogok panaszkodni a sprite-ok miatt.

Egyébként meg ofkorsz marad 2D, szvsz nincs is más opciójuk.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Mit is gondoltam, mikor azt hittem, hogy átportolják mondjuk a C&C 3 Tiberium Wars motorra... Mondjuk azért játszatóbb lesz így is mint az eredeti verzió.

?/7 specialista, Játékfejlesztő-BR generalista, Zenész-zeneszerző, Rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard.



Szerintem nem sokat dob a lighting az SCR-en.

Choose your next words with excpetional care!



A csilivili grafó a n00boknak való. OpenRAban a 4K moncsin már látom az egész pályát! :D

"Amikor fényevest próbáltam 1 hónapig nem ettem szilárd táplálékot."



Cserébe gombostűfejnyiek az egységek. :)

Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Azt írják hogy a Lemon Sky dolgozik a remasteren. Nem ők voltak a Starcraft remasterednél is?



Ők voltak, ja. Kíváncsi leszek arra, hogyan állnak majd hozzá a C&C-hez, mert hát valljuk be őszintén, hogy az SC esetében no brainer volt az eredeti dizájnhoz hű high res grafót készíteni, de az első két C&C-re ráférne egy jelentős újraképzelés. A Tiberian Dawn-t egy kicsit Tiberian Sunosítani kéne, a Red Alerthez meg találni egy stílust, ami kb. a RA1 és a RA2 között helyezkedik el középen.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Hé, erről eddig nem is hallottam:

8-Bit Armies
Inditás gomb

8-Bit Armies (00:01:05)

Frank Klepacki - Pixelated
Inditás gomb

Frank Klepacki - Pixelated (00:04:46)

Egész pofásnak tűnik.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



És ez?

Red Alert 2 remake in Unreal Engine 4 - Allies gameplay in VR using HTC vive.
Inditás gomb

Red Alert 2 remake in Unreal Engine 4 - Allies gameplay in VR using HTC vive. (00:08:53)

"Az élet egy nagy szarosszendvics és minden nap egy újabb harapás" -ismeretlen gerilla feljegyzése



Ez már mindjárt inkább olyan lenne, mint a Resident Evil 2 remake, hogy a régi cucc korszerű tech-el. (Wait lehet, hogy a remaster =/= remake én gondoltamn túl a remastert, de a WC3 reforged után nem volt azért teljesen alaptalan.. ) És ugye így mehetne az RTS konzolokra is VR-al. A SC2 is pazar stereo 3D-ben. De ne legyünk telhetetlenek..

?/7 specialista, Játékfejlesztő-BR generalista, Zenész-zeneszerző, Rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard.



Valaki előásott egy régebbi rajongói próbálkozást "remasterelt" RA1 epületsprite-okkal:
https://imgur.com/a/L7dlHv8

kép:https://i.imgur.com/Z5NQPNP.png

kép:https://i.imgur.com/Gq4j71h.png

kép:https://i.imgur.com/KDOMalT.png
Szépek.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!