Jelenlegi hely

48 percnyi Cyberpunk 2077 gémpléj

Utolsó bejegyzés

48 percnyi Cyberpunk 2077 gémpléj

48 percnyi Cyberpunk 2077 gémpléj.

Cyberpunk 2077 Gameplay Reveal — 48-minute walkthrough
Inditás gomb

Cyberpunk 2077 Gameplay Reveal — 48-minute walkthrough (00:48:23)

Szerkesztette: Strato - 2018 aug 28


Egész jónak tűnik, de nem tom, megint olyan érzésem van, mint annó a Bioshock Infinite első videóinál: nem értem, hogyan fog ez játékmenetileg így működni, hacsak nem lesz rohadtul szkriptelt choose your own adventure a játék izé... játék helyett, szóval kamuszagot érzek.

Másrészt meg fos fedezéklövölde, tényleg, CDPR?

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Másrészt meg fos fedezéklövölde

Nem muszáj ám elbújni. Be is állhatsz a golyók elé.
Mit vársz? Megmondták, hogy fps lesz. A mostani Doom gameplay ehhez nemigazán illene.

Choose your next words with excpetional care!



Jó, ha az RPG része a dolognak menő lesz, akkor engem sem fog zavarni, csak a harci rész brutálisan emlékeztetett a régi Prey 2 demóra, mert ott is nagyon ilyesmi volt a cucc (szarrá is volt szkriptelve, nem is jelent meg a játék). Meg a "bossfightnál" néztem egy nagyot, hogy bemondják a füledbe, hogy "nézd má', butah vagy, ott egy ablak, mássz be", aztán elkezdi lőni, mire a haverod ráugrik egy szkriptben és kinyírja. Borzalmas.

A mostani Doom gameplay ehhez nemigazán illene.

Az mindenhez illik, sőt, igazából egy cyberpunk testátépítős játéktól valahol el is várnám, hogy Doom guy-já építhessem magamat a végére.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Pff engem megvettek teljesen. Minden tetszik amit láttam. Tetszik a világ, az FPS nézet, a harcrendszer, az rpg elemek, a karakterek, mechanikai megoldások, a hangulat.....
Ha ez kijön kb. 1 évig nekem nem is fog más játék kelleni.



Ismét rejtett üzenet a videóban

Sorry to have kept you waiting for this for so long!

Did you like what you saw? Because for us, the fact that we're finally showing you Cyberpunk 2077 is HUGE. Please go to our forums, twitter, facebook, discord, and do tell what you think. Is the game world how you imagined? Do you see what we meant by "immersion" when we talked about CP2077 being an FPP RPG? How does our vision of "cyberpunk by day" make you feel? We really want to know.

Aside from that, we think we owe you a few words of explanation on why we're showing you this gameplay now, some time after industry professionals and media saw it at E3 and gamescom.

Each time we discussed the idea of showing the game to you (and we discussed this idea a lot), we were ending up in this "we're not 100% sure" limbo. Why? Because (for most people), when a game dev shows gameplay footage from their game, it means that this is how the game is going to look or play like. It's not the case here. Cyberpunk 2077 is deep in development. We have a lot of design ideas, a lot of mechanics being playtested, but we don't know what we'll end up with at launch. This makes publishing videos like what you just saw risky --we don't want gamers saying 'but in that previous video that gun was shooting differently', or 'why did you change the interface?'. Change is inherent to game development and there's a ton of things being modified each day. Our fear was (and kind of still is) that you'll think what you just saw is how Cyberpunk 2077 will look like 1:1.

What gave us that extra confidence to show you a work in progress game? Good initial feedback from people who are accustomed to see games at various stages of development. What they told us (and they told us they really liked what they saw) gave us the boost we needed to show the current version of Cyberpunk 2077 to the most passionate and insightful audience --you.

So... here's what Cyberpunk 2077 looks like today (or rather looked like when we recorded the video). We sincerely hope you liked it.

Again, thank you for your patience and all the thoughts you shared with us.

Yours,

CD PROJEKT RED



Nyilván valóan nem bossfight volt szóval kit érdekel. A demo tuti csal és scriptelt sok helyen de nem nagyon zavar. Ki lehet találni, mire számítson kb az ember ha már játszhat vele. Biztos nem cod szinten lesz agyon scriptelve, egy kicsivel meg semmi bajom. CDPR nem fogja bejátszani a Prey 2 fiaskót, mert öngyilkosság lenne.

Choose your next words with excpetional care!



Ja, szerintem sem, igazából az zavar, hogy olyan "vertical slice" érzésem volt a videó nézése közben. Merem remélni, hogy nem a Killzone 2 demó jelen generációs verzióját láttuk, mert mégiscsak CDPR, a játék fejlesztésére meg úgyis van még néhány évük.

A karakter meg:
kép:http://jonvilma.com/images/shelly-bombshell-2.jpg
:D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



igazából az zavar, hogy olyan "vertical slice" érzésem volt a videó nézése közben.

mert kb vertical slice is volt szerintem. Ahogy emlitettek is meg jo erosen fejlesztes alatt van, es fogalmuk sincs hova fognak a vegen kilyukadni vele, csak a jelenlegi allast es az otleteiket szerettek volna ereztetni a jatekosokkal is.

Bizakodni valonk van boven, mar csak abbol is kiindulva mert CD project red, felni valonk egyelore nem sok mert meg jo ideig fejlesztes alatt lesz ugy is. En szamitok arra hogy csiszolva lesz az egesz jocskan majd a vegeig, mintsem script adventure cuccot adnanak ki a kezeik kozul majd evek mulva.

ugye



mert kb vertical slice is volt szerintem. Ahogy emlitettek is meg jo erosen fejlesztes alatt van, es fogalmuk sincs hova fognak a vegen kilyukadni vele, csak a jelenlegi allast es az otleteiket szerettek volna ereztetni a jatekosokkal is.

Én ezt sosem értettem: oké, van egy remek marketinganyagod így, viszont egy vertical slice-ot - főleg ilyet - összedobni baromi sok idő, amit akár játékfejlesztésre is lehet fordítani. :D Meg hát jaj, de tele van olyan apróságokkal, mint a Bio Infinite demóban az a rész, amikor Booker becéloz egy ellent a pisztolyával, aztán ebből párbeszéd lesz... te meg ülsz és tudod, hogy baszki ez játékmenetileg sosem fog így működni, mert nem működhet. Mondjuk itt legalább feldobtak mutatóba valami párbeszéd UI-t akkor, amikor a karakterek mennek a lakás felé és egy csaj kinéz a folyosóra.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Kontrolleres demó egy PC-s játéknál...
gg

Non serviam



Elég régóta nem hallattak érdemit magukról, most végre láttunk valamit, ami nem egy végleges dolog, de bizakodásra ad okot. Csak a fejlesztés végére belátható időn belül egyszer kerüljön pont, ne úgy mint a star citizennél...

Mi voltunk azok, a Vándorok.// Kik sohasem nyugszanak. / Kik sohasem haltak meg. / Kik sohasem éltek.



Kontrolleres demó

Ezen fölösleges fennakadni szerintem: tök egyértelmű, hogy kontrolleres kameramozgatással sokkal tisztábban lehet prezentálni egy játékot, mint úgy, hogy ha rángatnák az egeret. Szebb, "filmesebb", szemrevételezhetőbb.

PC-s játéknál

Multiplat lesz tutira.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Megelolegeznem hogy nem egy team dolgozott a ketton, azaz egy (kis) resze a csapatnak intezte a publikus vertical slice demot a meglevo anyagbol, a tobbiek meg nyomjak parhuzamosan a fejlesztest a megszokott modon.

Az erv a vertical slice megepitesere es az energia raforditasra, hogy mielott egy csomo otletet "kobevesnenek" a jatekban, viszonylag koran mindenfele visszajelzeseket kaphatnak egy jo nagy jatekostomegtol, es igy tudnak pozitivan mozdulni ilyen vagy olyan iragyba azok atgondolasa utan. (pl ha egy adott dologra massziv negativ velemeny ugrik be, lehet erdemes nem belenyomni a veglegesbe hanem jocskan atgondolni)

Hogy miert erdekli oket hirtelen a kozvelemeny masik studiokkal szemben, arra jo valasz lehet, hogy nem egy "tipikus" bejaratott zsanert nyomatnak ahol megszokott modon megy minden fejlesztes az elejetol a vegeig, hanem csomo uj otlettel probalkoznak, es probaljak a leheto legtetszetosebb iranyba vinni oket, anelkul hogy kiadas elott roviddel, es rakat anyagi raforditas utan derulne ki hogy overall nem is olyan jol fogadjak azokat az emberek.

mint a Bio Infinite demóban az a rész, amikor Booker becéloz egy ellent a pisztolyával, aztán ebből párbeszéd lesz... te meg ülsz és tudod, hogy baszki ez játékmenetileg sosem fog így működni, mert nem működhet.

fair enough, ezek a gondolatok lehet azert vannak benne, mert ha eleg embert hoz lazba, lehet erdekesnek tartjak hogy megis megoldjak valahogy mukodo kepesre. Hogy valami eddig nem mukodott, sohasem feltetlen jelenti hogy abszolut semmikepp sem megoldhato a jovoben sem.

ugye



Most ezt komolyan pont te, a Dúmbuzi írod, mikor ég és föld volt a különbség a kontrolleres és a KB+M D:E demó között? :DDDD És az egeret csak rángatni lehet...? :O

Engem pont zavar a kontrolleres műirányítás, de egyébként sem nyűgözött le a bemutató, kb. a felénél le is kapcsoltam. Túl sok a handholding és rengeteg a fölösleges infó a képernyőn (minden NPC neve, waypointok stb. -- gondolom, kikapcsolhatók lesznek, de ez így akkor is bénácska). A sidekick is mierda, a gunplay pedig tisztára Borderlands.

Non serviam



Most ezt komolyan pont te, a Dúmbuzi írod, mikor ég és föld volt a különbség a kontrolleres és a KB+M D:E demó között? :DDDD

Yep, de ott pont arra a sebességre voltál kíváncsi, ezért mutatták meg, mellette meg ott volt még 15 percnyi kontrolleres demó, ahol frankón szemügyre vehetted, milyen szép a grafika, lassacskán megérthetted, milyen új elemekkel bővült a játékmenet stb. Még egy Quake trélerben, vagyis egy olyan játéknál, ahol nincs kontroller support sem olyan az egérmozgás, mint a tényleges játékmenet során, mert ügyelnek a beállításokra meg arra, hogy látszódjanak a lényeges dolgok.

Te így kvékezel?

Quake Champions – Debut Gameplay Trailer
Inditás gomb

Quake Champions – Debut Gameplay Trailer (00:01:17)

Van benne kb. egy másodpercnyi strafe jumping, egyébként semmi rángatás. :D "Pure skill, pure FPS!" :DD

Az meg aztán tényleg tök mindegy, milyen vezérlővel mutogatják a 48 perces mesefilmet.

Szerk: Egyébként meg én pl. tök szeretem, amikor pl. nyitott világú játék demója úgy kezdődik, hogy szépen lassan végigpásztázzák a környezetet az analóg karral. Ha kontrollerrel játszom valami hasonló cuccal és találok egy szép helyet, akár otthon is képes vagyok megcsinálni. :DD

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Szar lesz!



Joda írta: Szar lesz!

szar ez már most is. meg tiszta olyan már, mint az a régi szájberpank játék, meg vertikál izé is és kontrollerrel, mert az egeret meg csak rángatni tudja. sok lamernek semmi nem tetszik nah.

covfefe



Reaper írta: Kontrolleres demó egy PC-s játéknál...
gg

Sajnos nagyjából 5-10 éve ez dukál mindig. Azóta fehér holló a M+KB gameplay videó. :-/

Persze, hogy zavar, de nem fogok fönnakadni rajta.



dulakh írta: Elég régóta nem hallattak érdemit magukról, most végre láttunk valamit, ami nem egy végleges dolog, de bizakodásra ad okot. Csak a fejlesztés végére belátható időn belül egyszer kerüljön pont, ne úgy mint a star citizennél...

A fő kampány már teljesen kész és bugmentes. Már csak a "side missionoket" hegesztik.



A fő kampány már teljesen kész és bugmentes.

Ilyet hol mondtak?




The entire game is playable from start to finish. It doesn't have all of the proper assets, playtesting or bug fixes in place

A jatek vaza kesz, minden mas sehogy nem all meg. Ha mar playtest complete akkor tartanak valahol, de ezek szerint meg az sincs sehol. Nemhogy bugmentes main story.

Azert is furcsalltam amit irtal, mert mindenutt nyomatekositjak mennyire nem vegleges meg semmi es sok van meg hatra nagyon.



hat ez mega oszomnesztikus!

this is my moment in the sun, this is my moment...!



vertical slice gayness

Jó lesz az.


Boz képe
Boz

Nem elég dárkos.

Éljenek a videojátékok!



...és textúra a szemöldöke?



nekem két bajom van vele, hogy nincs még itt, és mi lesz a gépigénye

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Eddig azt se tudtam, hogy létezik olyan, hogy vertikál szlájsz, de most már vágom, hogy utálni kell. :D Remélem, a fejlesztők figyelembe veszik Zaxx aggályait a fejlesztés következő szakaszában. Különben mi értelme van ennek az egésznek? :D Azt a tudálékos kurva mindenit! Készül egy paradigma váltó csoda játék, erre jön a csávó a vertikál szlájszával, meg azzal, hogy szerinte szkriptelt az alfa buildben a boss fight. Szánalom.



Steam: mrstrato
Cserekulcs listám



Ha egy ilyen gépen ilyen szépen ment az alfa, akkor azt hiszem, nincs ok az aggodalomra.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!