Quake

Utolsó bejegyzés


Groovy:
rwurl=https://i.imgur.com/DoUCPBy.jpg
Ash Williams mikor jön a QC-ba?

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Hát az eltartott egy darabig, de thx az eheti könnyed challenge-eknek:
rwurl=https://i.imgur.com/llsrZjZ.jpg

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Üdv! Én partyznék, kéne gyakorolnom, de ezzel a szarral... néha jól megy (ez mondjuk ritkább), néha meg olyan vadállatokkal sorsol össze, hogy fingani sem tudok egy jóízűt...



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Én most a grindtól megfáradva tartok egy kis szünetet, de ettől függetlenül nyugodtan vegyél fel ott a contactokhoz vagy akár Steamen, aztán úgyis kedvet kapok majd. :)

Szerk: Asszem jönnek értem a démonok most már:
rwurl=https://i.imgur.com/4pTlBi8.jpg

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ok! Én is elzavarom a fiam vacsorázni aztán aludni, max utána még lövöldözök. Úgyis Slash hét van, kipróbálok valami újat :)



Apropó turret: Eisennel a legaljasabbat akkor láttam mikor egy leleményes player a longest yardon a középső dobbantóra rakta le a turretet, az a szar ott pattogott folyamatosan a pálya közepén, és szórta a lövedékeket :D



Na, ha valamit nem értek ebben a játékban, az Slash egyébként. :D Valahogy teljesen értelmetlennek érzem, mert hát:

- a crouch sliding nem olyan egyszerű dolog, mint amilyennek elsőre látszódhat, nagyon sok tényező befolyásolja a gyorsulásodat és elcseszni is könnyű,
- az aktívja néha jó, de inkább szar,
- elég kiszámíthatóan mozog, így hiába pici, a kicsi championok közül szerintem őt a legkönnyebb eltalálni (esetleng holtversenyben van Athenával),
- kevés a HP-ja és a max armorja.

És ha ezzel mind meg is barátkozol és úgy vagy vele, hogy fun korcsolyázgatni, akkor is ott van az a hatalmas tényező, hogy Anarki egyszerűen mindenben jobb nála. Anarkinak jobb az aktívja, a mozgását baromi könnyű megtanulni, a sebességedet simán meg is tudod vele tartani, eltalálni is nehezebb stb.

Kb. mindig azt is látom, hogy ha valaki Slash-ezik, általában trollkodik azzal, hogy korcsolyázgat a gauntlettel, nagyon ritka az olyan játékos, aki tényleg irtani tud vele. Anarkival ezzel szemben akár még DM-et is tudsz nyerni, ha van egy kis mákod, szóval akkor minek toljam Slash-sel? :D

A challenge-eket gyorsan megcsináltam vele bot TDM-ben, aztán gyorsan vissza is menekültem másokhoz. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



A decemberi update óta nekem folyamatosan fagy, van amikor már a menüben is. Amíg ez nem lesz javítva, addig engem elvesztett a játék.



8 GB RAM? Sajnos azzal még mindig gondja van a játéknak, a kövi peccsben javítva lesz (legalábbis nagyon remélem).

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



16Gb, 1070 -es vga, i7 3770. Szóval nem igazán tudom mi lehet a gond, ami a bethesda fórumban volt már végigcsináltam, de így is fagy. Kicsit talán ritkábban.



Csak a pár shard miatt kellett Slash, hogy megkapjam, és végre teljes legyen Ranger progression-ja :) Az abilityjét könnyű kikerülni, botokat némileg lehet vele szívatni... akkor lehet hatásos ha olyan sebességgel tudsz vele mozogni mint pl. tox. Az egy beteg állat, néztem videót, körülrohanta az embert plasma trail-lel, esélye sem volt kiugrani körből.

Amúgy sem jön be ez a nagy ability dolog, egyszerűen rühellem. Ürítem a tárat az emberre, aztán persze tűzzel áraszt el, savval leköp, ilyesmi, épp milyen championnal van... vagy legyengülve menekülök, és Eisen turretje durrant seggbe egy kanyar után, fékezni sincs időm. Báh. Na jó, Rangerrel tök jó ráteleportálni másra... ;)

Nem vagyok régi harcos ebben a játékban, tavaly októberben kezdtem el játszogatni vele, először Doom Slayerrel, élveztem a double jumpot... Végigpróbáltam mindenkit, aztán úgy éreztem, nekem Ranger bőven elég. Ő olyan... régi bútordarab, pont jó :)



Fura, a fiam gépén nem akad, mondjuk nem fullhd-n tolja, kicsit alatta... x3440, 8gb ram, 1050ti-vel. Nekem a januári update óta meg átlag 30 fps-sel többet tud kipumpálni, aminek örülök. Aztán a többi meg... az csak remélem jobb lesz.



Nem az akadásról van szó, hanem crash-el desktopra.



Bocs nem figyeltem. De azzal sincs baja.
Gondolom nem kell megkérdeznem hogy az m$ féle javítási metóduson túl vagy-e már.



ami a bethesda fórumban volt már végigcsináltam

Pedig max azt tudtam volna ajánlani még én is (főleg az appdata-irtást), de akkor "wait for a patch". Jó lenne, ha márciusban végre összekapnák magukat, én is most a grind mellett azért hagytam abba, mert túl gyakran találkozom hülyeségekkel, amik csak tiltelnek. :D Detoxolnom kell, az ökörködésen kívül nincs kedvem játszani a peccsig.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



nem tom sztem Slash sokkal gyorsabb, mint Anarki, viszont valóban sokkal nehezebb mozogni vele, oda tényleg művésznek kell lenni, hogy hatékony legyen.



Bizonyos szituációkban gyorsabb tud lenni Slash, kanyarodni is könnyebb vele az ugrásmentesség miatt (nem vered be a fejedet semmibe), csak egyébként Anarki összességében gyorsabb tud lenni az inject és a CPMA-s air control miatt. Persze a plasma trail is ugyanúgy gyorsítja Slash-t és unlockolja a speed capet is, mint Anarki injectje, csak a CPMA miatt Anarkival könnyebb megtartani azt a sebességet.

Ami előnyös Slashnél, hogy ha magaslatról ugratsz, akkor már egy crouch slide-dal 700 ups fölött tud lenni, csak kb. toxjcnak kell lenni ahhoz, hogy azt meg tudd tartani. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



tetves hulladék netcode!!!!!!!!!!!!!!!!! agyonverném aki kitalálta! Ezért játszok az Apex-szel, mert még ott is jobb. 120-as pingű afrikai szerencsétlenek itt vergődnek európai szervereken és én vagyok hátrányban a 25-ös pingemmel! Rakétákkal körbelövöm és no dmg :DDDDD Lelő LG-vel úgy, hogy rajtam a nagy HP és halálpontosan végig találok és mégis én halok meg :D Rail átmegy a hasán, már ott sincs rég... vicc



Ez az, európai szerverre európai lófaszt!
Jah és az orosz nem számít annak sorry :D

Everyone wants to shine like a diamond, but no one want to get cut



Ezért játszok az Apex-szel, mert még ott is jobb.

30-as tickrate-tel? LOLOLOLOLOLOLOLOL...
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=9PfFPW9a90w
Szar az (sőt, az adatok alapján ipari hulladék), csak nem látod, mert harc közben megy a putyputyputyputy meg a kamerángatós CoD-retardáció, szóval nem igazán van olyan a játékban, hogy "confirmed hit". Persze az igazsághoz hozzátartozik, hogy pont ezért nem is kell hozzá jobb netkód, mert hát minek, a CoD is remekül elvolt a fossal több mint 10 évig.

A QC-nek ezzel szemben teljesen jó a netkódja, csak bugos, a meztelen játékmechanikák miatt meg szinte mindig el tudod dönteni, hogy a lövésed talált-e vagy sem. A kliensoldali hit detection úgy működik, hogy te eltalálod a célpontot a klienseden (vagyis ott, ahol te látod a képernyőn), ezt az információt a kliens elküldi a szervernek, az meg leokézza = ha nincs technikai probléma, akkor ha te a monitorodon eltalálsz valamit, azt a szerver le fogja okézni. Ha nem okézza, akkor ott elveszett valami adat = vagy neked volt packet lossod éppen, vagy a szerver nem vette az adott csomagot.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



A Quake-fejlesztők egyébként teszik a dolgukat:
rwurl=https://cdn.discordapp.com/attachments/289146860961267712/54637228488628...
Research. :DDD

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



hátha a március hoz valamit... :)



H.P. Lovecraft: A végzet, amely elérte Sarnathot:
http://hplovecraft.hu/print.php?type=etexts&id=26&lang=magyar
Ha esetleg valaki kíváncsi arra, hogy miért Ruins of Sarnathon lövöldözünk. :)

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ez az intró:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=bDgRpOKVzoM
Kár, hogy régi és sok benne az old infó.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



fasza... mióta kijött apex 5-8 percenként lehet 2v2-ben ellenfelet találni. Most már én is azt mondom, hogy this game is officially dead :(

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!