Diablo

Utolsó bejegyzés


Tény, hogy a Blizzard összes jelenleg futó címe közül a Dio 3 teljesített a leggyengébben... de PC-n. Multiplatform cím, az meg érték, szóval megéri, és ehhez képest pl. hiába teljesít jobban egy SC2, az a konzolokat sosem fogja megközelíteni.

Ugyanakkor meg a közönség hajlamos egy kicsit lefitymálóak lenni a kevésbé sikeres címekkel szemben, mert a cégek is szeretnek így csinálni, viszont attól még a Dio 3 vagy az SC2 roppantul sikeres címek, hogy van a Blizzardnál egy Overwatch is. Hogy mást ne mondjak, pl. az SC2-t folyamatosan a steames top 10-ben tartaná a játékosszáma, ha fent lenne a Valve platformján, kb. annyian nyüstölik, mint ahányan a Rainbow 6 Siege-et.

Megéri ezeket a franchise-okat gondozgatni.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Dio 3 teljesített a leggyengébben

Erre van valami forrás? Nem kötözködöm, őszintén érdekel. Azt látom, hogy 2015-ig 30 millió ment el belőle és nem lett bivalyerős konzolos ip, legalábbis egyes források szerint ennek a 30 milliónak az 5-10%-át hozták be a portok (és NÉGY portról beszélünk, hiszen ugye Xbox 360-ra és One-ra, PlayStation 3-ra és 4-re is megjelent). A StarCraft II legit eladási számai legit források szerint: WoL - 4,5 millió (2010-ig, utána nem adott ki adatot a cég), HoTS - 1,5 millió (az első két napban, utána legit forrás megint nincs, de az sokatmondó 2013 első negyedévében a legkelendőbb PC-s játék volt - "csak" három hónapig, az előző 9-et bírt azt hiszem - LotV - 1 millió (az első napon, több infót nem adtak ki róla). Biztos összeszedtek még pár millát (jóhogy), de azért gyanús, hogy ha lettek volna milestone-ok (10-20-30 millió), arról jött volna ki sajtóinfó. És amúgy is három, teljes árú szoftverről beszélünk, összeladást mérni hülyeség volna - egyesével pedig nem hiszem, hogy meg tudták volna közelíteni a 30 milliót. Anyagilag pedig amíg üzemelt a valós pénzű aukciósház, gyanús, hogy gennyesre keresték magukat a programmal - és szerintem a nekró DLC-ből is csurrant-cseppent azért. Az Overwatch, ami egy anomália a cégnél (nyomtatja a pénzt, konzolosokon is sikeres) 10 millióval fogyott több példányban, mint a Diablo 3 - szóval maximum az Overwatchnál a leggyengébb (mert a WOW-hoz hasonlítani bármilyen offline cuccot dőreség) - a StarCraft 2 családnál valószínűleg együtt nem, de külön-külön biztos, hogy nem.

Semmi baja nincs a Diablo-franchise-nak, az aukciósházzal járó hírnévtépődést tökéletesen ki tudták küszöbölni - hála Leonard Boyarsky-nak, meg a Reaper of Soulsnak -, így egy erős brand, amelyet ráadásul sem az Activision, sem a Blizzard nem fojtogat más nagy címmel. Két úton indulhatnak el: megpróbálják mozgosítani a 30 millió embert, "szolgáltatásba" váltanak és kijön egy második expanzió, sok-sok extra tartalommal, meg egy új, soha nem látott karakterosztállyal - aztán pár hónappal később DLC formájában valami régi kedvenc, Amazon, vagy inkább druida; vagy tényleg teljesen új - ám mégis hasonló, komplexebb rendszert a modern ipar nem venne már be -fejezet érkezik, amellyel ugyanúgy a konzolosokat is megcélozzák, hogy legyen akár csak 30 millió megint az eladás, de ha ebból 10 Xboxon és PS4-en van, akkor az azt következő új részt már bázis várhatja konzolon is, amelyre lehet építeni. Persze minden lehet: a Switch-portot tulajdonképpen már bejelentették - de aztán visszavonták, majd kiderült, hogy hiába vonták vissza, belsős források szerint készül, szóval csak idő kérdése, hogy megjelenjen a cucc a hibrid konzolokra is. És tényleg, ott van még a 2 Remastered, körülbelül a Starcraft 1 Remastered mintájára - nagyobb felbontás, zoom, a legutóbbi balance-patchek aztán had szóljon. Sok-sok opció van, és én nagyjából mindenre vevő lennék. Az első részre is - de annak a rendszere annyira fapados és nyögvenyelős a gold limittel, a városban sétálgatással meg a hasonlóakkal, hogy igen komoly munka volna - pláne, mert azt a motort valószínűleg nem tudják úgy megbuherálni, mint ahogyan azt a StarCrafttéval megtették és a Dia 2-jével megtehetik.

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling


Zoo képe
Zoo
Földieperhivatásos Grammar NaziDonatorCsillag

Nem volt teljes árú a HotS és a LotV, 40 dolláron/eurón kezdtek. Az sem kevés, pláne Blizzard-léptékű akciókkal, de nem 60 dolláros/eurós játékok voltak. A Diablo 3 2015-ös 30 milliója pedig úgy jött ki, hogy beleszámolták a RoS és az Ultimate Evil Edition eladásait is külön. Tehát akkor még biztosan nem volt 30 milliós bázisa a játéknak.

Az mondjuk nekem is új, hogy a Diablo 3 sikertelennek számítana vagy konzolosnak, annak idején éppen az folyt a csapból is, hogy minden idők legsikeresebb PC-s játéka. Ami nyilván túlzás persze. Eladott példányszámra valószínűleg elveri az SC2-t, de valószínűleg Zaxx nem is erre gondolt.

Sors bona, nihil aliud.



Persze, eladásokban baromi jól szerepelt a Dio 3, én az aktív játékosok számából indultam ki. Pontos adat persze arról sincs, csak soft data, ami a Dio 3 esetében a DiabloProgressről, az SC2 esetében meg a rankedftw-ről jön (mondjuk utóbbi jóval egzaktabb). Ezekben nagyon sok mindenki nincs benne (játékmódtól függően), szóval tippelgetni lehet csak, egyedül annyi látszik belőle, hogy a Dio 3-nak kevesebb aktív játékosa van, mint az SC2-nek.

Az RMAH meg nem múlt el azért nyomtalanul, szóval amiatt is logikus lenne egy negyedik rész.

Szerk: Ja, és hogy miért fontos az aktív bázis: "games as a service".

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



azt a motort valószínűleg nem tudják úgy megbuherálni, mint ahogyan azt a StarCrafttéval megtették és a Dia 2-jével megtehetik.

Ezt miért gondolod? Oké, hogy az SC alatt újabb motor van, de az alapjai a WarCraft 2 motorjából jönnek (ezért olyan szar a pathfinding is). Szvsz ha azt sikerült megheggeszteni (mégpedig technikailag elég jól, mert az SCR meg sem röccen), akkor nem hiszem, hogy a Dio 1 gondot okozna.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Nem tudom, szimpla megérzés, őskövület az a motor - és még a kilencvenes évek őskövülete -, plusz a játékosbázis ott már tényleg a kutya segge alatt lehet, egyszerűen nem érné meg a belefektetett energiát, hogy azán pár ezren-százezren, akik a kettőn, no meg persze a hármon szocializálódtak, tegyenek vele egy próbát és rájöjjenek, hogy a játék abszolút nem felhasználóbarát, kevés a kaszt, kevés a loot, dög nehéz az egész. Szóval szerintem a mai körülmények között egy annó két és fél millió példányban elkelt játékot teljesen felesleges lenne remasterelni.

A Dio2-ben sokkal több a ráció: a motor komolyabb és flexibilisebb, a látvány pazar HD-ben (a widwscreen hackekkel, ha bugosan is, de látszik a művészek csodálatos munkája), a játékot pedig a mai napig rengetegen nyüstölik és elképesztő rajongótábora van. Ha nekem csinálnak egy olyasmit, mint amit a StarCrafttal tettek komolyabb módosítások nélkül, valószínűleg engem sem lehet majd robbantani a gép elől. :)

"Rossz úton jár az, aki álmokból épít várat, és közben elfelejt élni" - J.K. Rowling



őskövület az a motor - és még a kilencvenes évek őskövülete

Az SC is. :D Az SCR-ben az a poén, hogy első blikkre nem tűnik semmi nagyon komolynak, igazából csak rátoltak egy új OpenGL renderert a játékra és kész, ami az eredeti grafikával brutálisan csúnyán bánik el, az újnak viszont jól jött.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



+1
Ha belerakják szépen abba is a matchmakinget

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan


Lou képe
Lou
Donator

Konzol D3-ról annyit, hogy nekrót még nélkülöző változatot megvettem PS4-re, indítottam egy szezon karaktert, feltoltam 70-re, esett minden szar gyorsan, szóval ment a T13 hamar, de hiába próbáltam volna csapatba menni, egy rohadt ember sem csatlakozott percek alatt se, próbáltam én is csatlakozni, nem talált
nyitott játékot, aztán meguntam, és visszaültem a PC elé. (Igen, van PS+ előfizetésem, mielőtt ezzel viccelődne vki)

"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King



A konzol verzió legnagyobb jósága a couch co-op. Asszonnyal végigtoltuk ketten a kieg miatt (ő annak idején csak az alapjátékot játszotta végig a pc-n).


Lou képe
Lou
Donator

Couch-coop miatt vettem elsődlegesen én is, de sajnos a páromnak nem jött be a játékmenet, túl gyors volt neki, nem tudta követni, inkább lassan akart haladni, tájat nézegetni, stb :D

"People think that I must be a very strange person. This is not correct. I have the heart of a small boy. It is in a glass jar on my desk."
- Stephen King



:DDDD Switchre is jön a Diablo 3... Ez volt a nagy bejelentés?



A legnagyobb.

Non serviam



rwurl=https://youtu.be/pDf4J42Otbo
akárhanyadik rókabőr, nekem még most is beleborzongott a háttam :)

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan


Tno képe
Tno

Monas apó legyintett. Két kézzel is.




Kb bejelentik a semmit majd :DDD luzibanda



Nesze semmi, fogd meg jól! Val'szeg még nem állnak úgy a Diablo 4-gyel, hogy bármit is tudjanak belőle mutatni. Gondolom, az izometrikus nézet TPS-re cserélése időigényes feladat.



Se Diablo és valószínűleg Starcraft sem. WoW kieg is alig jött ki. OW meg felfordulhat. Semmi nem lesz az idei Blizzconon ezek szerint.

Choose your next words with excpetional care!



WoW Classic lesz.



De ez nem hír ezt eddig is lehetett tudni.



Ha most bejelentenék, hogy mi lesz, amiről még nem tudtunk, akkor mire való a BlizzCon? Szerintem lesz új IP, de végül is nekem tök mindegy. A Diablós kiscsaj viszont megtanulhatná tartani a száját, az ilyen 0-ás postokkal csak felidegesítik az erre hajlamosakat.



Pár hónapja bejelentették hogy bejelentenek valamit Dio fronton. Most meg kiderül hogy azt jelentik be hogy bejelentik hogy nem jelentenek be semmit.



Bejelentem, hogy hamarosan bejelentem a jövőbeli bejelentés bejelentésének lehetőségét.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Aztán a BlizzConon:

"Ready for moar Diablo, peeps?"
"OUR BODY IS READY!"
"Diablo will be the newest playable character in Overwatch! Now go buy our loot boxes, you scumfuck bastards!"

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



amilyenek még meg is csinálják

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



Azért valami remaster vagy kiegészítő csak lesz.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



én az elvárásaimat próbálom a nullán (vagy az alatt) tartani.
onnan már csak pozitívan lehet csalódni

de ha netán remaster, akkor az egy vagy a kettő?

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan



-1



Én a helyükben megcsinálnám mindkettőt, mert emlékeim szerint az első részben kurva kevés asset van bármelyik későbbi játékukhoz képest. Nem nagy meló, de a pénzt el lehet érte kérni.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!