Quake

Utolsó bejegyzés

Quake

Nyilván a Quake Champions miatt nyitottam a topikot, de hülyeség lett volna más elnevezéssel kiszorítani a frencsájz többi részét, szóval maradtam az általános Quake topiknál inkább.

Bejelentő tréler:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=sa-6fQyNkZo

Amit eddig kb. tudni lehet:

- Gyors, esportra fókuszáló játék a Quake Live mentén
- Valamiféle class rendszer lesz benne a championök révén
- Lesz rocket jump, strafe jump, air control és hasonlók
- limitálatlan fps
- 120 hz-es tick rate
- Az engine valószínűleg az id Tech 6 kiegészítve a játékot az iddel közösen fejlesztő Saber Interactive technológiájával
- A tréler zenéjét részben Mick Gordon kalapálta (természetesen a hidas harcnál szólót), szóval valószínűleg ő lesz a játék zeneszerzője is

Egy viszonylag informatív interjú Tim Willits-cel:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=RvDyLCadGGY

Szerkesztette: Doom - 2016 jún 17


ibi amentia latet


Tno képe
Tno

Olyan jól úgyse fog sikerülni, mint a Fürgerókalábak alábbi örökbecsű ihletése:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=snNXlqVIPJo

Monas apó legyintett. Két kézzel is.



Ajjajaj azt hiszem ez kelleni fog, valahogy nekem a Q3 jobban bejött annó, mint az akkori aktuális UT, és a trailer alapján szerintem hozni fogja a Q3 hangulatát a kor színvonalán. A gótikus / hightech helyszínek, az ipari/metal soundtrackek. Kérdés a fegyver felhozatal, gondolom a klasszikus Q3 fegyók powerupok megmaradnak kiegészítve néhány champion specifikus képességgel, vagy valami hasonló...

zenész-zeneszerző, humorista, filozófus ?, great/terrible coordinátor, játékfejlesztő, rannygazoo csatár, 50% hipster 50% redneck 50% retard, pókfocikapus, yarpler, hangmérnök



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



jo kis olvasni valo, legszarabb ilyen szituban amikor mint koponyak nem tudtok kozos hullamhosszra kerulni egymassal, es kulon utakon jarva mindketten megtortok.

admin mantra: "mindent le lehet kakilni oszt megy az oldal mégis magától."
életfilozófia mantra: "ideológiailag veszélyesen eltévedt kanadai szektás."



Még egy Willits interjú:
http://metro.co.uk/2016/06/21/quake-champions-tim-willits-interview-people-are-afraid-of-quake-which-is-kind-of-awesome-5958340/

So what Champions is – and it’s a tight focus – is it takes that visual style and the Elder Gods and Lovecraft, Cthulhu, and Shub-Niggurath… that look and feel and grittiness, and it incorporates that in a Quake III/Quake Live style of strafe-jumping, rocket-jumping, air control. So it’s very important for us to be true to that feel, and then it adds the champions, with their abilities, as an evolution of our genre. It adds a layer that makes it a little more advanced, gives more stuff for people to do; it modernises it to some degree.

But it’s important for us, and I designed the shareware version of the original Quake. So I know how important it is! So that essence of what Quake is, is very important. So the question is, ‘Why not make a single-player campaign?’ We want to make a tight-focused, multiplayer-only experience for the PC. No excuses, no limitations.

GC: So how is it going to work… I quite liked Doom’s multiplayer…
TW: Doom’s multiplayer is awesome!
GC: I’m not sure how it got such a bad reputation.
TW: [whispers] People are wrong.
GC: [laughs] But the area where I could agree with them is with the loadouts, which really didn’t seem to fit the old school style.
TW: There are no loadouts in Quake.
GC: So you pick up the weapon in the map, you know where it’s going to spawn…
TW: Yeah, so you pick up all your weapons, we’ve got the holy trinity. You’ve got timer items; we have timers that help, but you have to get the armour and find your ammo…

GC: I don’t think you’ve said, but how are you monetising the game?
TW: We haven’t talked about that yet. We’re still working that out. But we do want to make sure we have as many people as we can. I mean Quake Live has been free-to-play since 2008, but we’ll figure something out that’s inclusive enough.
GC: That’s interesting, because the Overwatch guys hadn’t decided on that either just a few months before release. I like that working out how to make money from it is a secondary concern.
TW: We’re worry about that later. [laughs] Because, again, we want to be competitive. Not competitive as in competitive with other people, but we want the game to have… people to be playing in leagues and tournaments and stuff. So we need lots of people, but we still need to actually make some money, so it’s hard. We gotta figure it out.

GC: Obviously you’re not going to announce anything today. But was that just you telling me a story when you say this doesn’t close the door on other types of Quake game? Because if you’re making something that is this specific, that implies you could still do a Quake single-player and whatever.
TW: We are not shutting the door on new consoles or single-player…
GC: Because I know Jens Matthies from MachineGames would love to make that.
TW: [Purposefully ignores comment] We wanted a focused game, draw your lines and make the best game we possibly can within those boundaries.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Az id Vulkan-főkolomposa, Axel Gneiting megcsinálta a Quake 1-et Vulkanre. :D
https://twitter.com/axelgneiting/status/755988244408381443
A tweet-ben van GitHub link is, szóval elvileg tölthető.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Akkor talán... ebben is meglesz a 140 FPS 4K-ban? :O

"Mi egy cipősdobozban laktunk, salak volt vacsorára, és apánk minden éjjel hidegvérrel legyilkolt minket."



ibi amentia latet



Ez ütni fog mint az ipari áram.



mindig vicces textúrákkal meg high detaillel látni egy competitive fps-t :Đ



azt kell mondjam, ebből jobban árad a 'retro' hangulat mint az új ut-ből. pedig nekem az volt a favorit.
ez milyen modellben lesz azt tudjuk?

"Look at you, hacker. A pathetic creature of meat and bone. Panting and sweating as you run through my corridors. How can you challenge a perfect immortal machine?" - Shodan


Tno képe
Tno

Remélem Daemia-ban...

Monas apó legyintett. Két kézzel is.



ibi amentia latet



Overwatch? :/



Overwatch! :(



Szarni rá hogy basszák el mert Diabotical!



Boz képe
Boz

Elv ki lehet majd kapcsolni olyanokat, hogy karakter képességek meg hasonlók, úgyhogy akár még simán jó is lehet.

rwurl=https://video.twimg.com/ext_tw_video/840301734950010881/pu/vid/638x360/9...

Éljenek a videojátékok!



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



ÉS ez sem volt még:
rwurl=https://www.youtube.com/watch?v=lLEUD0WnTzs
Szerelem első látásra.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Az elso Beta hetveget vegig nyomtam. Volt ami nem tetszett, de nem mondanam hogy negativ elmeny volt. Bar a designe nem er fel az elso vagy a harmadik reszhez, de a sok apro ujitassal es a mukodo regi elemek tovabb orokitesevel egy nagyon elvezetes multi jatekot csinaltak. Melyre hatoan meg nem elemeznem mert remelhetoleg sokat fog meg valtozni a jatek a megjelenesig.
De nagy vonalakban: A ruins-os arena a legkevesbe Quake-es szerintem, es eleg egysiku a palya is, ezert az elejen nehez eligazodni rajta. A Burial tetszett, de kissebbnek tunt mint a tobbi palya. A Covenant viszont nekem telitalalat volt.
A karakterek nem csak a statokban elteroek de passziv es aktiv skilljeikben is. Ez kellemes csalodas volt mert szinte minden kepesseg eddig hasznosnak bizonyult.
A fegyverek pedig a regiek, meg mindig a Launcher-rail-lighting gun trinity uralkodik.
A grafika viszont nem lenyugozo, de szep. De a veteranok igy is levettek a settingset hogy fpst nyerjenek.
A sok kozmetika meg lada nyitogatas pedig sajnos ma mar kotelezo egy multiban, bar van aki szeret ezekkel mojolni.
De van par negativ dolog is, mint peldaul a rengeteg toltes es a balance problemak. De egyelore nekem tetszik a jatek, es varom a tovabbi tartalmakat.



Jó tudni, hogy Magyarországról is van esély bekerülni.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Bétára jelentkezésnél én Angliát adtam meg országnak mert sejtettem hogy úgy nagyobb esélyem lesz...



Remek, lehet, hogy nekem is ezt a taktikát kellett volna alkalmaznom. :D

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.



21.-én folytatódik a béta és további kulcsokat is küldenek ki.


Tno képe
Tno

Azt akarom tudni, van-e kibaszott kasztnélküli játékmód.

Monas apó legyintett. Két kézzel is.



Elvileg lesz.

Ha olyan kommentet látsz tőlem, amit kevesebb, mint 5 perccel korábban posztoltam, ne olvasd el, mert még írom.

REWiRED - Kutyus felfedő szétszéledés - 2014-2057 © Minden Jog Fenntartva!
Virtuális valóság és Kecskeklónozó központ - Oculus MegaRift - PS21 - Mozi - 4D - Bajuszpödrés
Médiaajánlat/Borsós Brassói Árak
Rohadt Impresszum!